15 Temmuz 2013 Pazartesi

Part 17 : Ankara Tatili


Yeovil maçından sonra siki taşşağı yayıp antrenmanlar yaptık önümüzdeki maç Johnstones trophy çeyrek final maçıydı.rakip Crewe. artık elenmek istiyorduk amk 3 gün 1 maça takımdaki bazı oyuncular dayanamıyordu.15 ve 18 dakikalarda 2 gol yedik 69da 2-1 yaptık sonra taktiği defansif yaptım gol atarsak devamı gelir maçı kazanırdık amk hep bu Afrikalılar aç gibi oynuyor oyüzden diğer futbolcular relax.neyseki maçı 2-1 kaybettik maçada ilgi çok azdı zaten 4500 kişi gelmiş.taraftarlardan pek silkemedi skoru.Maçtan sonra topladım takımı beyler 1 haftadır çok boşladık northampton deplasmanına gidiyoruz şanımıza yakışır top oynamalıyız dedim.takıma biraz kondisyon pompaladım.pompalamaz olaydım sağ bek 1 haftalık sakatlandı.2 defans göbeğindeki adamdan biri cezalıymış diğeride 4 günlük sakatlık geçirdi sakatlık dediğime bakmayın fazla alkolden komaya girdi oç midesi falan yıkandı hastanede yattı birkaç gün.defans göbeğine 4-5 stoperleri koymak zorunda kaldım sağ bek pert zaten.akiremy’inde memleketten akrabaları gelmiş dedim bradfordu gezdir biraz gelme deplasmana.ofansif orta saha olmayınca tabi atak yapamadık.karambol ve duran toptan 13 dk içinde 2 gol bulduk ama tamamen bizi yanıltan skordu.dk 35 gibi defansa gömülelim diye direktif yolladım.42de golü yedik. Sonra 54dede bir gol daha yedik 2-2.taktiği yılmaz Vural styla bodoslama saldırı yaptım ancak gol gelmedi 2-2 bitti.maç sonrası otobüste tarkandan dön gel bebeğim şarkısını açtım yanındada bi büyük rakı açtım efkarlandım amk pinzon olmadan hücumsal olarak sıçıyoruz.yediğimiz goller tabiki jeneriklik(jenerik derken enfes gol değil komedi gol jeneriği amk)neyse şehre döndük.ligde 24 maç geride kalmıştı.diğer maç 1 hafta sonra.antrenörleri çağırdım dedim takıma 2 gün izin veriyorum.diğer günler takımı siz çalıştıracaksınız ben ankaraya gidiyorum.atladım uçağa ankaraya ailemin yanına döndüm.kız istemeye gidelim diye pres uyguladım babama.ikna ettim zar zor ankarada kar kış berbat bi soğuk var.neyse gittik kız istemeye ingiltereden çikolata falan getirdim cikslik olsun diye. tabiki kayınpeder vermedi kızı L yıllık 48min euro ne amk bide ingiltereye gittiğim 6 ay olacak parasızlıktan hala ev kiralayamamışım başganın tanıdıgının köhne bir motelinde kalıyorum..hatunda zaten türk kızı triplerine giriyor beni orda aldatyosundur kesin falan diyor habire.yemek yicek paramız yok bide başka kıza mı bakcaz amk.ağzımız soğan kokuyor zaten. ne yapıp edip daha iyi çalışma koşulları sağlamalıydım.kuyruğumuzu kıstırıp eve döndük adaletini sikeyim dünya diye serzenişte bulundum tabiki içimden amk evin içinde nereye bağırıyorum.birkaç gün akraba ziyaretleriyle falan geçti.sonra kendi sahamızdaki Southend maçına bir gün kala atladım uçağa ingiltereye geri döndüm.takım ben yokken iyi hazırlanmış kadroyu asistana sordum dedim antrenmanda formayı kim hak ediyorsa ona ver başlasın ben kulübede oturcam kafam bozuk takımıda sen idare et dedim.piç benden iyi yönetiyor olabilir amk 4-0 kazandık maçı.maç sonu asistanı çektim kenara yerimde gözün mü var oç diye hırpaladım biraz.özür mözür diledi affetmiş gibi yaptım ama sezon sonu kovarım büyük ihtimal.maçta akiremy adeta messi gibi oynadı birde frikikten gol attı(aşağıya koydum).Maç sonu takımı Bantams Pub’a gönderdim ben eve geçtim ankaradan gelirken bavula sakladığım yeni rakılardan bi büyük açtım.laptoptanda neşet ertaş şarkılarını listeledim.geceyi efkarlı geçirdim.takıma her zamanki tarifeden 2 gün izin çaktım sonraki maç 1 hafta sonra Fleetwood deplasmanı.kız isteme olayından sonra ya sürekli efkarlanıp kariyeri piç edecektim ya da zirveye ulaşıp tekrar kendimde yüz bulup kızı alıp ingiltereye getirecektim.amk tabiki üşengeç olduğum için önce ilk seçeneğe yanaştım birkaç gün alkole sarıldım.şehirde yaşlı sakallı bir balıkçıya rastladım öğütler verdi.kendi sikilmiş hayatından bahsetti falan.kendimi toparlamaya başladım.o değilde şehrin denize kıyısı yok bu balıkçı ne ayak diyede düşünmedim değil.başgan her zamanli ibneliğiyle transitleri göndermiş.çıktık yola transitlerden biri bozuldu arkadan iterken kaleci ben amos’un ayağı kaydı amk salağı kafayı gömdü betona ambulansla bunu geri gönderdik.transit düzelince yola devam ettik  fleetwooda geldik.motelimize yerleştik bu seferki motel biraz daha temizdi.midemiz küçüldü anasını satyim peynir domates soğan yemekten.94 kiloluk urrega’da zayıflamaya başladı.Maç günü çıktık sahaya ben böyle ezik taraftar topluluğu görmedim zaten 2500 kişi gelmiş gol falan kaçınca huuuuuu sesini bile çıkarmıyorlar hepsi çekirdek çitliyor.neyse 55de renteria sol ayağıyla 90a taktı 89da dickson sol kanattan orta açtı kendi kalelerine attılar maçı 2-0 kazandık.maçtan sonra hemen otobüslere atladık bradforda geri döndük ben amos’un durumunu öğrenmeliydim amk o olmadan ligin sonunu göremezdim.hastanaye vardık beyin sarsıntısı geçirmiş 1 hafta içinde toparlarmış.iyi dedim yat zıbar diğer maçtada yoksun sonraki maça kendini hazırla.başganın beyaz eşya dükkanına gittim tekrar kız isteme olaylarını anlattım biraz yumuşadı pezevenk bu sezon şampiyon yap maaşını yükseltecem söz dedi.dedim beyaz eşyayıda sen hediye etcen bak unutma.tamam aslanım dedi sırtımı sıvazladı gönderdi.4gün sonra kendi sahamızda Cheltenham ile maçımız var.başgandan sözü aldıktan sonra daha bir asıldım antrenman olayına.tabiki yine antrenmanda birkaç sakat verdik amk orta sahadan Miloy kısa süreli mundar oldu.               Aralığın sonlarına geliyorduk her Allahın günü yağmur yağıyor zaten bide üstüne soğuklar iyice geldi arada kar falanda yağıyor.motelde götüm donuyordu.anneme telefon açtım kargoyla birkaç yün kazak içlik falan göndermesini söyledim.Başganla teorikte anlaştık ama pratikte ben hala anlaşmamıştım başganın altına oymaya devam ediyordum taraftarları yavaş yavaş kendime yanıma çekiyordum.yakın zamanda başgan gaymış diye söylenti çıkarmayı planlıyorum.maç günü geldi pek ilgi yok yine kombine alanlar ayıp olmasın diye gelmiş amk.wikipediadan baktım 1.5milyonluk şehir 8 bin taraftara oynuyoruz.gençlerbirliği gibi yalnız bırakılıyoruz lan.maç başladı 34 dakika içinde Soumah 2 gol attı maçı rölantiye aldık 57de gol yedik 2-1 defansı 3 ledim ön libero koydum falan maçı bu şekilde bitirdik.Akşamında yine herkes Bantams Pubdaydı.ben biraz hatunla skypedan konuştum sonra Afrika piyasasına daldım devre arası transfer yapabilirim belki.takımdaki etkisiz elemanları göndermek lazım…




HİKAYENİN DEVAMI İÇİN ÖNCEKİ KAYITLARA TIKLAYINIZ

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder