14 Temmuz 2013 Pazar

Part 18 : Pardesülü Adam


3 gün sonra Barnet ile kendi sahamızda maçımız var.ben şampiyonluk için hırslandım ama takımda o ışık yok amk.forvetlerim 3günde 1 maça dayanamıyor yalvar yakar maça götürüyoruz koşmuyor pezevenkler.son maçı kazanmanın rahatlığı ile antrenman yapıyoruz.antrenman dediğime bakmayın hava çok soğuk götümüz donuyor yarım saat şut çektiriyorum sonra lokale geçiyoruz kaloriferlere sarılıp batak atıyoruz.Maç günü geldi yine bu forvetler naz yapıyor gelmemek için iyi siktirin gidin dedim.forvete luduenayı koydum.dikkat edenleriniz vardır sezona solbekte Uruguaylı portela ile başladım ama sonra formayı hep dickson’a verdim.kısaca özetliyim bir galibiyet sonrası futbolcular beni omuzlara alırken oç parmak attı.gay herif.1 hafta maaşını kestim sonrada forma yüzü görmedi.neyse maça başladık.dk 1de duran top karambol golü ile öne geçtik.sonra pas bile yapamadık atak organizasyonu mersin idman yurdundan hallice. 69da 1-1 yaptılar ben iyice montun içinde küçüldüm.maç 1-1 bitti.kaleye 2.yarı ben amos’u geçirmiştim sakatlıktan döndü diye.golü bacak arasından yedi amk.daha yeni beyin sarsıntısı geçirdiği için dövemedim.maçtan sonra luduena ve dedikoducu castroyu satılık listesine koydum.daha doğrusu twitterdan yazdım castroyuda luduenayıda 50bin euroya satıyorum.ilgilenenler fav atsın diye.3 fav geldi.oh iyi dedim 2sinide satcaz heralde dedim.NeyseSonraki maç 2gün sonra Rotherham deplasmanı.federasyon piçlik yapıyor herkese 3 gün bize 2 gün fark koymuşlar ligi kızıştırmak için yenilmemize uğraşıyor adi herifler.geçen maçtan kaçan forvetleri tokatladım biraz.sonra başganla konuştum transitte kıçımız donuyor travego ayarla otobüs kaloriferini yakar sıcak sıcak gideriz diye.sağolsun kırmadı bizi.rotherhama rahatça gittik.hep peynir ekmek nereye kadar isyan ettik biraz parayı kıyıp jumbo boy pizza siparişi verdik.20 tane pizza siparişi verince telefondaki garsonun sesi titredi hıçkırıklara boğuldu amk dedim okadar mı zor durumdasınız.neyse ertesi gün maça çıktık as forvetlerim sahadaydı maçı 3-1 kazandık.Gnanou defansta süper kademeye girdi 2de gol attı.girmez olaydı sonra milli takıma çağırdılar Afrika kupasına gitti L rotherhamdan takımı direkt Hartlepool’e gönderdim bende uçakla brezilyaya geçtim.bu sefer inatçıydım brezilyadan topçu getirecektim yanımda.ama tabiki avucumu yaladım rio karnavalına denk gelmişim biraz eğlendim falan.o sıra menejerin teki aradı belaruslu bir orta saha varmış dedim transkriptini gönder baktım zamanında fena oynamamış ama 1 sezonluk bir boşluk var işkillendim biraz.sonra konuştuk anlaştık sözleşmeyi imzaladım dedim sen futbolcuyu hartlepoole gönder bende geliyorum.futbolcunun adı rekish.sonra başganla konuştum luduenayı Rusya 1.liginden bir takıma satmış dedim amk otoritemi ne sarsıyosun bana sormadan niye onaylıyorsun pic.50bini görünce dayanamamış hemen onaylamış neyse dedim bir daha olmasın başgan o parayada dokunma futbolcu alcam.sonra castro ne oldu diye sordum.oda twitterdan yazdığımı görmüş morali bozulmuş ben yokken sözleşmeyi feshedip memleketine gitmiş.neyse kurtulduk bari ikisinden.ertesi gün uçakla hartlepool’a geçtim halı sahada kısa süreli bir antrenman yaptık rekish’de takıma katıldı.tipi hareketleri bir tuhaf amk kesin bundada bir olay var ama neyse çıkar yakında.yanıma çağırdım dedim aslanım sana 8 numarayı veriyorum sen benim artık BARIŞ ÖZBEK’imsin.anlamadı tabi.dedim yarınki maça hazır ol seni 11 başlatcam.ertesi gün oldu maça başladık.yine sikindirik bir taraftar grubuyla karşı karşıyaydık sevmiyorum böyle sessiz taraftarları.27de öne geçtiler 42de 1-1 yaptık.69.dkda rekish’in lifler attı amk emre belözoglu gibi bıraktı kendini yere baldırını tutarak kıvrandı.bi bok topta oynamamıştı zaten.pinzonsuz günler çok sıkıcı anansı satyim atak yapamıyoruz oyüzden takımı sürekli duran top çalıştırıyorum bari oralardan gol bulalım diye.maçta 1-1 bitti.FA Cupta berabere bitince maç tekrarı oluyor bu sefer 10gün sonra bizim sahamızda olacak.Maçtan sonra hemen atladık travegoya ordanda Torquay kasabasına gittik rekish’ide bradforda gönderdim ev mev bulsun yerleşsin diye. üst üste 3 deplasman götü başı dağıttık tabi.Gnanouda yok İngiliz defansları oynatmak zorunda kalıyorum.torquay diğer kasabalara göre biraz daha ılık havası vardı.pek enteresan bir olay olmadı.bu sırada yazın arsenalden kiraladığımız elemanı tekrar kiraladım kondisyonu düşükmüş dedim sende bradforda gittik rekishle seni gelince askeri kampa alcam amk.Torquay maçındada duran toplardan bulduğumuz gollerle 2-1 kazandık.otobüsle bradforda döndük.şehre gelir gelmez atmye ugradım başgan maaşı yatırmamış amk.ceptede çok az para var napsam napsam diye kara kara düşünüyorum.gittim Bantams Pub’a beleşe bira içiyorum.gece 2 olmuş pardesülü bir adam yanıma yaklaştı.karşıma oturdu...pardesülü adam: pa , ben: b

Pa: selamun aleyküm
B: aleyküm selam
Pa:sen bradford’un teknikdirektörüsün dimi bro
B: hee sen kimsin
Pa: adım önemli değil bir teklif sunmaya geldim
B:başka takımdan geliyorsan siktir git bradfordu bırakma planım yok amk
Pa: sakin ol şampiyon başka türlü bir teklif bu
B: kafam efkarlı zaten kısa kes eve gitcem yarın antrenman var
Pa:bahis işine girmek ister misin çok para var köşeyi dönebilirsin.illa maç sonucu etkilemen gerekmiyor,ilk taç ilk faul tarzı küçük bahislerle ufaktan başlayıp büyük paralar kazanabilirsin.
B: yok kardeş benim o taraklarda bezim olmaz başka teknikdirektörlerle görüş.duymamış olayım

Sonra masadan kalktım motele gitmeye başladım.(tabiki adama söylediklerim gerçek düşüncem değildi amk aydınlanma yaşadım bu işe girmeliydim ama nasıl? kendi şebekemi kurma fikri aklıma geldi bu konu üzerinde çalışmalıydım.)eve geçince biraz netten bahis olaylarını araştırdım.ertesi gün antrenman yapıyoruz klasik yarım saat şut sonra lokalde tavla-batak.tesislerden çıkmadan önce rekish’i odama çağırdım.dedim aslanım senin kariyerde 1 senelik bi boşluk var nedir o iş.sakattım makattım kıvırdı bişeyler baskı kurdum anlat lan bizden marjinal kulüp bulamazsın amk uyuşturucusu karı pazarlaması her şey var.dedi rus mafyası ile bahis işinde çalışıyorduk.uefa baskı uygulayınca federasyon tüm suçu üstüme yıktı 1sene men cezası aldım kulüpte sözleşmemi feshetti  dedi boynunu büktü falan.(ulan barış dört ayak üstüne düşüyorsun resmen diye içimden geçirdim)neyse dedim sen şu Wycombe maçından sonra haberleşelim benim motel odasına gelirsin dedim.sonraki gün maça çıktık ama benim kafa bahis olayında amk.konsantre olamadım rekish’de sahada sıçıyor.top mop oynayacağı yok bari bahisten para kazandırsa diye düşünüyorum.maçada ilgi baya var 10500 taraftar gelmiş.forvetlerimden Soumah  yine yok tabiki.maç günü telefonunu kapamış pezevenk ulaşamadık.orta saha mücadelesi şeklinde geçiyordu maç dk87de golü yedik 1-0 yenildik.kendi sahamızdaki ilk mağlubiyeti almış olduk.defanstaki İngilizleri ıslak odunla dövdüm biraz rahatladım.sonra moteldeki odama(evim oldu resmen göt kadar oda) geçtim.rekish’i aradım yarın akşam gel önemli bir şey konuşacağız…




3 yorum :