4 Temmuz 2013 Perşembe

Part 28 : Golden Dawn


Gözlerim bağlı olduğu için saatede bakamıyordum.tahmini 2 saat falan geçmişti.çişimde gelmişti amk.dedim beyler çişim geldi daha gitceğimiz yere çok var mı lan.acı bir fren sesinden sonra araba durdu yanımdaki kapı açıldı sanırım kel adamdı açan.indirdi beni.yürüdük biraz.amk korkudan altıma edecektim.buraya işe dedi.dedim gözüm bağlı.cevap vermedi amk.neyse indirdim pantolonu işedim umarım üstüme falan işememişimdir.iş toplantısında rezil olmayalım.işemem bitince arabaya geri götürdü beni.içimden diyorum amk siktiriboktan tarihi eser kaçakçılığı için bukadar güvenlik önlemine ne gerek var amk’’araba tekrardan çalıştı yola devam ettik.

Yarım saat sonra araba tekrar durdu.bu sefer iki tarafında kapısı açıldı.heralde mekana gelmiştik.arabadan inince gözümüzdeki bağı çözdüler.ananskym burası neresiydi nereye gelmiştik.tapınak gibi bir yerin önünde duruyorduk.şoför ve kel adam normal giyimliydi.sifakisde spor şeyler giymişti.bense pardesü takım elbise kafamda şapka elimde siyah eldivenler falan.Tapınağın kapısında duran 2 adamın üzerinde siyah cüppe vardı.suratlarında maske gibi sikimsonik bir şey vardı korktum anasını satyim.sifakis’e döndüm dedim amınoğlu neresi burası nereye getirdiniz beni.cemiyete hoş geldin dedi pis bi sırıtış attı.o an yumruğumu sıkıp beynine beynine vurasım geldi.kapıya doğru yürüdük.kapıda duran adamlardan biri sifakise döndü ‘’tetikçi mi’’ dedi.atladım hemen yok panpa ben teknikdirektörüm amk dedim.cevap vermedi.iyice kıllanmaya başladım.elinin tersiyle kapıya bastırıp yavaşça açılmasını sağladı.kapı açılırken grrrccccc sesi çıktı.döndüm adama dedim piç misiniz lan niye gerilim yaratıyorsunuz ya adam gibi hızlıca aç yada şu kapının demirlerini yağlayın ses çıkmasın amk.

İçeri girdik.içerdede siyah cüppeli adamlar vardı bizi ufak bir odaya geçirdiler.odanın duvarlarında tuhaf tuhaf semboller vardı.sifakisle baş başa kaldık.dedim ananı avradını skyim nereye getirdin beni ne cemiyeti lan.hani tüccarlar hani kaçakcılık.yine pis bir sırıtış attı.ağzının ortasına yumruğu çaktım.dedim illuminati misin siz lan türkiyedeyken maykıl sikkofild diye bir herif sizin tüm kirli çamaşırlarınızı ortaya çıkarmıştı okumuştum onu .yok reis çok bilgi verme yetkim yok biz farklıyız.Hermetic order of the golden dawn cemiyetiyiz dedi.dedim Türkçe konuş oç.altın şafak hermetik cemiyeti dedi.iyi amk ne halt yiyorsunuz burada dedim.gerisini anlatamam şuan iznim yok görüşme yapacaksınız.cemiyete kabul edilirsen.yavaş yavaş öğreneceksin dedi.dedim malmısın i am a muslim.din falan değiştirmem ben.dedi panpa korkma aramızda Türkler Müslümanlarda var dedi.o sırada kapı açıldı yine yavaş bir açılış grrcc sesi.sonunda birinin ağzına sıçacaktım bu gerilim yüzünden.adam cüppeleri uzattı sifakis aldı.banada verdi.giyinmek zorundayız dedi.
Cüppeleri giydik.saçma sapan maske vermişler onuda taktık.dedim v for vendetta maskesi yok muydu.cevap vermedi pic sifakis. odadan çıktık.anlamadığım bir dilde sesle geliyor falan.sifakisin yakasına yapıştım satanist misiniz amcıklar beni mi keseceksiniz,kurban mıyım lan ben diye haykırdım.rahat ol öyle bir şey yok dedi.gerçekten bu cümleyle yüreğime su serpilmişti.altıma sıçacaktım.geniş bir alana geldik.siyah cüppelilerin dışınfa farklı renkli cüppe giyenlerde vardı.amk ayin gibi bir şey yapıyorlardı.klasik türk mantığı değişik bir şey görünce hemen telefona çekme isteği uyandı bendede.dandik tuşlu nokiam ile gizlice çekmeye çalıştım.biraz çektikten sonra yakalanırsam amıma koyarlar diye kapadım telefonu.(videoyu aşağıda paylaştım).ayinin sonlarına gelmişiz sanırım.5dk sonra ses kesildi.dedim aha beni kedi gibi kesecekler.sonra beyaz cüppeli adam değişik bir kase içindeki sıvıya elindeki asayı batırdı.her siyah cüppelinin önüne geçerek asa ile havada  işareti yaptı.benim önüme gelince suratıma baktı. ’’ Yeni misin’’ dedi.daha bonservis görüşmeleri sürüyor panpa anlaşma yapmadık dedim.beni pas geçti  yapmadı oç.içim burkuldu biraz.ayinden sonra bir ofise falan geçeriz iş konusuruz diye düşünüyordum.amk herkes cüppeleriyle tapınaktan çıktı bizde çıktık.araçlar geldi falan millet gitmeye başladı.sifakis’e döndüm amk noluyor hani iş görüşmesi.artık onlar seni izlemeye başladı reis yakın zamanda kabul edilip edilmediğinin bildirirler dedi.iyide ben kabul ediyormuyum lan bana niye sormuyorlar dedim.seni isterlerse kabul edeceğin rakam verilir dedi.
Birkaç dk sonra bizi getiren araba ve kel adam geldi.tam arabaya biniyorduk durun lan yeni aldığım elbiseleri tapınakta unuttum dedim koşa koşa gidip onları aldım arabanın bagajına koydum.tekrardan gözlerimiz bağlandı ve bradforda doğru yola çıktık.sifakisin evine bıraktılar bizi.evde üzerimi değiştim cüppeyide hatıra olsun diye aldım yanıma.moteldeki  odama geçtim.hemen internetten biraz araştırma yapayım dedim.nedir bu örgüt ne ayaklar diye.çok az bilgi vardı.yapılan ayinle ilgili falan bilgide bulamadım.bir buçuk sene önce ankaragücünün alt yapısında çocukları yetiştirirken şimdi ne işlere bulaşmıştım amk.kafayı koyduğum gibi uykuyadaldım.

Ertesi gün uyandım.önümüzdeki maç 9 gün sonra charlton deplasmanı olduğu için takıma 2 gün izin çakmıştım.sifakisle buluşayımda ağzından bilgi almaya çalışayım diye düşündüm telefonu kapalıydı.bu arada akiremy’i ipswich town takımına göndermiştik.afrikadan menajerleri aradım bana ngule adında botsvanalı forvet önerdiler 22 yasında geleceğin yıldızı falan üfürdüler.iyi tamam amk gönderin dedim.beyaz eşya mantığı 48 ay takside bölüp aldım çocugu sözleşme imzaladık.diğer gün şehirde kahvehaneye geçtim son 2 maçı kazandığımız için holiganlar açısından kafam rahattı.esnafla batak falan oynadık zaman öldürdüm.sonraki gün antrenmanlara başladık sifakis antrenmana gelmedi.amk ölmüşmüydü yoksa.cemiyet bir şey mi yapmıstı.telefonunu aradım yine kapalıydı.2 gün bradfordda antrenman yapıp charlton’a geçecektik.
Takımda beckham gibi bir yıldız oldugu için başgan basına rezil olmamak adına artık travego ile yolculuk kararı aldı.otobüse binmeden 1 saat önce sifakis geldi.odama çektim nerdeydin lan anlatsana panpa dedim.iş için şehir dısındaydım dedi.ağzından başka cevap alamadım.çokta zorlamadım sonucta yeni ekmek kapım olabilirdi.otobüsle charltona geçtik.beckham tabiki yine önümüzde lamborghini ile geldi.halı sahada antrenmanlarımızı sürdürdük.aklım sürekli altın şafak cemiyetindeydi.neydi bu örgüt ne iş yaparlardı.üyeleri kimdi acaba?

Maç günü geldi maça çıktık.mwanga malı her zamanki kazmalığını sürdürüyor.dayanamadım çıkardım bunu forvete ilk defa pinzonu koydum.pinzon renteria güzel bir uyum yakaladılar 3 golüde bu ikili attı.maçı 3-1 kazandık.maçtan sonra hemen preston şehrine geçtik.2 gün sonra onlarla maçımız vardı.pek antrenman yaptırmadım takıma.sifakislede aramı iyi tutmaya çalışıyordum.2 günde 1 ne zaman haber verecekler diye sıkıştırıyorum falan.reis bende bilmiyorum.şuan en alt seviye üyelerden biriyim pek yetkili sayılmam dedi.düşündüm en alt seviye yılda 1 milyon eurodan fazla kazanıyorsa yüksek seviyeler paraya para demiyordur.

Preston ile maça çıktık.yeni forvetim nguleyi ilk 11 başlattım.mwangadan beterdi.bu yaz dönemi menajerlerin oyuncağı olmuştuk adeta.hanousek ilk golünü attı önündeki defansı çalım manyağı yaparak hemde(video aşağıda)üstüne güzelde bir asist yaptı renteria yazdı.maçı 2-1 kazandık.önümüzdeki maç 3 gün sonra Portsmouth ile kendi sahamızda.maçtan sonra bradforda döndük.golden dawn örgütüne girme umutlarım azalmıştı.günlerdir arayan soran yoktu.cemiyet olayı yüzünden rekishlede bahis oynamamıştım.bana kızgındı.arada sırada antrenmanlara gelmiyordu.bende takıma almıyordum.gidip onla aramımı düzeltsem diye düşündüm.sonra vazgeçtim biraz daha bekleyeyim dedim.Maçtan 2 gün önce sifakis aradı.gidiyoruz dedi.gizemli gizemli konuşma koduğum nere gidiyoruz dedim.seni görüşmeye çağırdılar dedi.geçen sefer tetikçi gibi giyinmiştim sadece takım elbise giymen yeterli dedi.iyi amk ne bileyim ben klasik mafya tüccar olayları sanıyordum dedim.

20 Eylül 2013..takımı antrenörlere emanet ettim benim işim var dedim.öğlen 1gibi uyandım traş oldum duş aldım.takım elbiselerimden en fiyakalısını giydim.sifakisten telefon gelmesini bekliyorum.amk çok erken hazırlanmışım 5 saat takım elbiseyle odada oturdum.akşam 8 civarı sifakis aradı.hazır mısın dedi.hazırım oç gideceğimiz saati önceden söylesene 5 saattir takım elbiseyle oturuyorum kırıştı amk dedim.10dk sonra sifakis arabasıyla otelin önüne geldi.araba Porsche 911di.kulüpten aldığı maaşla bunu alamazdı pic.ilerde benimde böyle arabam olabilirdi.neyse atladım arabaya komşumuz leeds şehrine doğru yola çıktık.40 dk sonra oradaydık.eski bir depo gibi biryerin önünde durduk.içeri girdik.içerde loş bir ışık vardı.2 adam koltuğa oturmuş 3.sü masanın başında daha büyük bir koltuğa oturuyordu.müdür yada başkan falan bişeydi sanırım.bizde sifakis ile 2 koltuğa oturduk.müdür dediğim adam konuşmaya başladı.’’seni araştırdık futbol dünyasında başarılı biriymişsin.iş ahlakında düzgüne benziyor.biz aramıza sadece başarılı insanları alırız ve onların daha iyi olmalarını isteriz onlara yardımcı oluruz.onlarda bize yardımcı olurlar’’ dedi. Dedim yardımdan kastınız para ise bende para yok öyle yardım edemem size. ’’sen işlerimizi halledeceksin parayı biz sana vereceğiz,teknik direktörlükte başarı kazanmanada elimizden geldiğince yardım edeceğiz.futbol çok göz önünde bulunan haberlerde çıkan bir spor.bu spor dalında başarılı insanlar kendine yer bulabilir kuvvetli  olurlar.kuvvetli insanlarda cemiyetimizi güçlendirirler.dedi.arada göz ucuyla diğer iki adama bakıyordum heykel gibi duruyorlardı amk.hiç konuşmaya katılmıyorlardı.konu sadece iş konusuydu geçen günkü ayinden hiç bahsetmedi.bana orta ve kuzey ingilterenin tarihi eser dağıtımı işini teklif etti.dedim başka iş yok mu panpa.şuan düşük seviyedesin yeni üyeler bu işle hatta daha aşağı işlerle başlar dedi.iyi amk ben bu işi alacaksam sifakis ne olacak dedim.bu iş sifakisin değil miydi.sifakis doğudan gelen eserlerin limandan alımını yapacak sana teslim edecek sen satış zamanı gelene kadar koruyacaksın,satış zamanında sana bildirilecek adreslere teslimat yapacaksın.her eserden de kendine satış payı alacaksın dedi.temiz işe benziyordu kabul ettim amk.

Çıktık mekandan tekrar sifakisle bradforda dönüyoruz.dedim ne zaman başlıyoruz ne zaman yeni mal gelir.o belli olmaz,mal gelince ben sana bildiririm dedi.birde artık motelde kalma orası güvenilir değil eser koruman açısından dedi.haklıydı 2günde bir oto temizliği yapılıyordu.polise bir ihbarla hayatım mahvolabilirdi.bradforda döndük.gece para hayaliyle yastıga sarılıp uyudum.

Ertesi gün portsmouth macına çıktık.maçta beklenmedik şekilde 1-0 yenildik.sifakis üzerine gelen topu içeri almıştı amk.normal şartlarda ıslak odunla dövmem gerekirdi.tabiki iş ortağım oldugundan bir şey diyemedim.beckhamın yorgunum triplerindende bıkmıştım akşamları Victoria’yı sikip maça yorgun geliyordu kesin.bende 11e almıyordum.önümüzdeki maç plymouth deplasmanı.maçtan 2 gün önce şehre gittik otelimize yerleştik.pinzon efendi belim ağırıyor dedi.kafileye katmadık onu.tarihi eser işinde tutunmam için normal hayatımdada başarılı olmalıydım.takımı disipline soktum.iyi antrenmanlar yaptık.maçta forvete ngele renteria ikilisi ile çıktım.bir türlü gol gelmiyordu.dk38de gol yedik.ikinci yarı ngeleyi çıkardım takım amelesi mwangayı oyuna soktum.46da hanousek 1-1 yaptı.sonrasında adeta bir mucize oldu ve mwanga idiotu hat-trick yaptı.maçı 4-1 kazandık.maçtan sonra mwanganın cepine 50 euro sıkıştırdım aferim aslanım dedim.önümüzdeki maç 3 gün sonra stevenage deplasmanı.otobüsle o şehre yola çıktık.yolculuk sırasında gizli numara beni aramaya başladı.şoföre otobüsü durdurup indim konuşmayı kimse duymasın diye uzaklaştım biraz.telefondaki ses çok boğuk bir sesti.tek cümle söyleyip telefonu yüzüme kapattı. ‘’Haftaya Artemis'in Kadehi gelecek hazır olun…’’



2 yorum :