18 Temmuz 2013 Perşembe

Part 14 : İlk cezamızı yedik


3gün sonra Dag&Red takımı ile kendi sahamızda maçımız var takıma 1 gün izin çaktım.gecede Afrikalı futbolcuların evlerine 5 tane kadın yolladım antrenmana dinç gelsin pezevenkler.ertesi gün antrenmandan önce gözlemcileri odama çağırdım haziranda gözlem için bölgelere göndermiştim bakalım kaç futbolcu araştırmışlar 1 tanesi 5 ay içinde koskaca britanyada 4 futbolcu izlemiş amk.dedim göt herif senden daha düşük maaş alan Afrikalı futbolcularım var 5 ayda ne bok yedin o parayla.CEVAB VEREMEDİ.kovdum.diğer gözlemciyi odama çağırdım sen kaç tane araştırdın dedim.6 dedi.ulan dedim raporlara bakayım belki 1 tane geleceğin yıldızı bulmuştur 30 yaşındaki çöp futbolculardan gözlem yapmış bunuda tekme tokat kovdum.son gözlemcimiz kaldı sinirden masayı tekmeliyorum ama çokda sert vuramıyorum amk bilgisayar ekranı falan düşer başgan tamir masrafını bana kitler.son gözlemci geldi dedim sen 18yaş altı ligini incelemiştim kaç adam raporladın.otsüç dedi.yüzümde aptal bir sırıtış aferim gözümsün dedim kafasını eldivenle okşadım.gönderdim.seneye yaz döneminde yeni gözlemciler almalıyım.klasik 1 saatlik hafif antrenmanlarımızı yaptık sonra kulübün lokaline geçtik batak falan atıyoruz.baktım Kolombiyalılar yok.dedim kesin bi halt çeviriyorlar Uruguaylı castro’yu çağırdım yanıma.itoğlu it antrenman falan yaptığın yok maçlarda da sıçıp sıvıyosun takımda kalmak istiyorsan muhbirim olacaksın dedim.dünden razıymış lan.acayip dedikoducu çıktı pezevenk.neyse dedim şu bizim uyuştucu tacirlerini takip et ne iş çeviriyorlar öğren gel.ertesi gün yine antrenmanlarımızı yaptık.olağandışı bir şey olmuyordu maç günü geldi taraftarlar takım minibüsüne konvoy yaptılar meşale falan o biçim.Maça çıktık rakibi sahadan sildik resmen 4-0 sikici bir skor aldık.Akşamında Bantams Pub’dayız yine.baktım bu Kolombiyalılar yine yok.aq umarım karakolluk olmazlar castroda hala öğrenememiş.başka bir muhbir mi bulsam napsam.4gün sonra Rochdale ile lig maçımız var deplasmanda.başgan sağolsun ekonomi sınıfı uçak bileti ayarlamış rahatça gittik.motelimize yerleştik.amk Rochdale taraftarlarıda amma ateşliymiş gece boyunca davul zurna korna sesleri uyutmadılar.ertesi gün halısahada antrenmana gittik küfürler yağdırıyorlar.çağırdım bizim antrenörü dedim ‘’biz bunların anasını mı siktik naptık niye bukadar öfkeliler’’.5 sene önce lig maçına bizim şehre geldiklerinde bizim holiganlar onlardan birini pıçaklayıp öldürmüş.o günden beri kavgalıymışız.neyse bunu motivasyon için kullanırım ben dedim.kendimi bir an fatih terim sandım.tabiki değildim amk.maçta sıçtık atağımız yok.sağlı sollu rochdale saldırıyor ben amos kalede devleşiyor.Mustafa adındaki Kamerunlu defansım penaltı yaptı.53.dk ben amos tam köşeden penaltıyı kurtardı.ben kulübeden fırladım tabi hemen 4. hakeme gittim yukarda Allah var orospu çocukları diye bağırdım.tribünlere gönderdi beni amk.çıkarken antrenörlere bağırmıştım Mustafa malını çıkarın diye ben tribüne giderken mustafa’da kulübeye geçti.penaltıdan sonrada atağımız olmadı.ben amos panterleşdi maç 0-0 bitti.maç sonrası yine uçakla dönerken mustafayı biraz hırpaladım şu defans oyuncularıma beyin nakli şarttı.uçakta düşme tehlikesi atlattık anasını satyim Afrikalılar açmış telefonlarını uçağın penceresinden fotoğraf çekiyorlar aileleriyle konusuyorlar çoğuda İngilizce bilmiyo amk hostesin dediklerini anlamıyorlar en son çare olarak uçan tekmeyle üstlerine atladım. telefonlarını kapattılar.bradforda dönünce bunları ucuz bi İngilizce kursuna yazdırmak şart olmuştu.6gün sonra FA Cup maçımız var Exeter ile kendi sahamızda.antrenmandan sonra 2 ingiliz futbolcu odama geldiler.’’bizim Afrikalılardan neyimiz eksik bizde oynamak istiyoruz’’dediler.’’ Önce o eli bi indir’’ dedim.fonda dramatik müzik açtım yıllarca Afrikalılara eziyet ettiniz hor gördünüz sömürdünüz pezevenkler.şimdi ezilme sırası sizde dedim(bkz: İngilizlere verdiğim tarihi ayar)ertesi gün federasyondan fax geldi.1 maç tribüne çıkma cezası vermiş şerefsizler.geçen fatih terim gibi tribüne gönderilip takımı ateşleme taktiğimiz tutmamıştı.amk 5gün takımı it gibi çalıştırdım maça hazırladım FA Cup tarihi önemi var sonuçta.maç günü geldi.antep’ten arkadaşların gönderdiği fıstıklı baklava ikram etti futbolculara.özellikle Afrikalılara ellerimle yedirdim.herşey hazırdı ama tek sorun vardı.ben maçı nerden izlicem amk.başganla bu aralar aramız bozuk aylık maaşlarımızı hala yatırmadı pezevenk.en iyisi taraftarlarn arasında izlemek.tanınmamak içinde sakal bıraktım kış günü güneş gözlüğü taktım(aşağıda fotoğrafımı paylaştım.)girdim tribüne holiganların arasına daldım Bantams Bantams diye tempo tutuyoruz tezahuratlar falan ama bizim ülkedeki gibi güzel yazılmış tezahurat yok.nerde nevizade geceleri nerde Bantams fucking enemy.maç başladı tabi takım sıçıyor ben saha kenarında olmayınca mücadele etmiyor pezevenkler.dk 10 gol yedik.sonra kör dövüşü gibi geçti maç atak falan olmadı dk76da Gnanou yine tam ihtiyaç duyulan anda sahneye çıktı kornerden golünü yazdı .5dk sonra darby(sağ bek) hücuma çıktı ara pasla topla buluştu.eboue’nin fenerbahçeye attığı gol gibi bir gol attı 2-1 maçı kazandık.2.golden sonra tribünden aşağı düşmüşüm amk kafa göz açıldı gözlük şapka falanda çıkınca taraftarlar tanıdı beni hemen ambulansa taşıdılar.maçın son dakikalarını izleyemedim.futbolcular hastanede ziyaret ettiler çiçek falan getirmişler amk ama tuhaftı çiçekler sanki parktan yolunmuş gibi.dedim gençler siz pub’a geçin ben bugün pertim gelemem eğlenin yarında izin veriyorum.ertesi gün Accrington’a gitmek için yola çıkcaz.neyse bunları gönderdim.bir hemşire var habire geliyor tansiyonumu falan ölçüyor kaş göz yapıyor koluma takılı olan serumu okşuyor dudaklarını ısırıyor falan.dedim yaklaş bi yaklaş yüzüme doğru yaklaştı bastım tokadı benim başım bağlı sürtük dedim kovdum siktir ettim odadan.sonrada açtım laptopu faceden candy crush oynadım.


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder