20 Temmuz 2013 Cumartesi

Part 12 : Peş peşe gelen yenilgiler :(


Wimbledon’da yine köhne bir motelde kaldık maça hazırlandık.Liverpool macerasını üzerinden atlatamamış görünüyordu takım.uyardık azarladık falan ama küsküyü yemekten kurtulamadık 2-1 yenildik.yediğimiz 2.gol Hagi’nin kolombiyaya attığı gole benziyordu(en altta videosunu koydum).otobüsle bradforda döndük taraftar protestosu ile karşıkarşıyaydık amk ligde 1.yiz hala protesto ediliyoruz.Allahtan bu sefer tartaklanmadık.ertesi gün bazı taraftarlar destek vermek için tesislere gelmişti.(fotoğrafı aşağıda).biraz moral kazandık.bu arada bazı futbolcular odama gelip reis ya beni ilk 11e koy ya da gitcem vallah billah canıma tak etti diyorlardı.hepsine klasik cümlem şu an kadromda düşünmüyorum seneye kesin 11desin antrenmanlara devam panpa.(seneye tabiki hepsini postalıcaktım)2gün sonra kendi sahamızda Oxford ile karşılaştık pinzon güzel oyununu golle süsledi akiremyde bir gol attı 2-1 kazandık.Akşam tabiki Bantams Pub.kazanmak güzelde yediğimiz gollerin büyük kısmı duran top amk.maç öncesi antrenmanda duran top savunması yaptırmama rağmen patır patır gol yiyoruz gol yedikçede maç sonu ıslak odunla defans oyuncularını dövüyorum çözüm bulamadık adamlarıda mundar etmekten korkuyorum doğru dürüst 2-3 defansım var zaten.maçtan sonraki gün Morecambe’ye hareket ettik.Maç öncesi rakip hoca laf atmış bana şampiyon olamazlar o yetenek yok falan demiş.çağırdım basın mensuplarını(gelen 2 tane yerel muhabir amk)dedim maç sonu görüşeceğiz eline verdiğimde bakalım bu kadar ahkam kesebilecek mi?neyse maç başladı 1-0 öne geçtik.zeka yoksunu ön liberom Badara Sene 45.dk kırmızı kart gördü.ikinci yarı ilk 5 dk içinde 2 gol yedik 66da 1 gol daha yedik 88de 3-2 yaptık ama sonrası gelmedi.kaybettik L soyunma odasına tekmeyle daldım dedim o piç nerde beni basına rezil etti.yavşak stadyumdan kaçmış tek başına otobüse atlamış bradforda geçmiş.şehre dönünce taraftar yine ebemizi sikecekmiş gibi bizi bekliyordu.yanlarına gittim dedim gidin badara sane’nin evi şurası taş maş atın takımın suçu yok tek suçlu odur.neyse holiganlar bize bir şey yapmadılar rahatça evimize döndük.sonra badara’ya sms attım dedim göt herif senin yüzünden maçı kaybettik 2 haftalık maaşını kesiyorum.2 hafta gözümede görünme.ertesi gün kendi sahamızdaki Coventry maçına çalışmaya başlayacağız.



Hiç yorum yok :

Yorum Gönder