27 Temmuz 2013 Cumartesi

Part 5 : Hazırlık Maçları ve Transferler


İlk hazırlık maçımızı şehrin köy takımı ile yaptık 3-2 kazandık ilk maç olduğu için pek reaksiyon vermedim ama yediğimiz 2 gol canımı sıktı.maçtan sonra kaleci sam johnstone’u kenara çektim siktirme dünyanı liseli zaten kiralıksın adam gibi oyna yoksa sözleşmeyi feshederim dedim.Transfer çalışmalarıda son sürat devam ediyordu Kolombiya adeta 2. Vatanım olmuştu toplamda 5 kolombiyalı futbolcu transfer ettim.afrikalı futbolcu ucuz iş gücü mantığıyla bir sürü Afrikalı futbolcuda aldım takıma.adamlar sadece makarnayla besleniyor amk.birkaçını tesislerin yemekhanesinden ekmek çalarken yakaladım.boyunlarını büktüler dedim helal olsun siz topunuzu oynayın yeter.olmadı ben Ankarada melih başganı ararım o size paket paket makarna gönderir dedim.Neyse ikinci hazırlık maçımızın günü gelmiş çatmıştı Scunthorpe adında bir takımla maçımızı yaptık 3-0 net skorla ellerine verdik.ilk transferim olan pinzon çılgın oynuyor amk arsenalden aldığımız genç alman orta sahada fena değil.Liseli kalecim gol yemedi ama bir sürü topu sektirdi dedim buna güven olmaz gittim Manchester şehrine alex fergusonun kapısında yatıyorum yedek takımın diğer kalecisinide ver nolur diye yalvarıyorum ayaklarına kapanıyorum amk tekmeledi beni daha yeni kaleci verdim ya dedi ağladım falan biraz sonra tamam dedi kiralık veriyorum.fergusonun evden çıkar çıkmaz kaleci ben amos’un evinde gittim kapıyı çaldım açtı dedim ‘’ya benimsin ya kara toprağın’’ what? Falan dedi siktiret bavulunu hazırla seni bradford’a götürüyorum dedim akşam ilk uçakla takımın kampına getirdim kaleciyi.sabah antrenman akşam barbekü partisi falan günler güzel geçiyordu.Takımdaki 2 uruguaylı biraz uzak duruyordu takım arkadaşlarında.işkillendim amk gay mı yoksa bunlar diye zaten aynı evde kalıyorlar.neyse çağırdım bunları dedim portela,Castro sizin sorununuz nedir?dediler abi biz şehre ayak uyduramadık ülkemizi özledik.Dedim gidin 1 hafta uruguaya kafa izni veriyorum döndüğünüzde adam gibi top oynayın.’’tamam reis’’ dediler.gay olup olmadıklarına dair sonuca varamadım ama neyse.3. hazırlık maçımız Preston ileydi.ilk yarı golsüz geçti hemen genç almanı(Thomas Eisfeld) sürdüm sahaya.maça ağırlığını koydu.asist falan yaptı maçı 2-0 kazandık.Bu maçın ertesi gününde tüm transferlerimizi tamamlamış bulunduk önümüzde son hazırlık maçı var o maça ligde kullanacağım as takımla başlayacağım.Transferleri ve hazırlık maçlarını ekliyorum.


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder