21 Temmuz 2013 Pazar

Part 11 : Liverpool Macerası


Torquay maçının ertesi günü takıma izin verdim dinlensin piçler.3gün sonra kendi sahamızda York ile maçımız var.amk üst üste maçları kazandığımız için şehirde bizden kralı yok.hangi mekana gitsem cebime elimi attığımda reis bizdensin diyorlar.York maçı zamanı geldi.dk 40 pinzon her zamanki klas gollerinden birini attı 80.dk renteria 2-0 yapıp rahatlattı rehavetten 1 gol yedik 2-1 kazandık.maç sonu ergin ataman isyanlarına girdim okadar maç kazanıyoruz hala 8bin seyirci amk.Akşam yine Bantams pub’dayız galibiyeti kutluyoruz.tjikuzu ile akiremy içkiyi fazla kaçırmış kızlara falan sarkıntılık etmişler  kızların ağabeyleri falan geldi amk kavga falan arada iyi dövdüler beni kaşım gözüm patladı karakolluk olduk.ertesi gün nezarethaneden çıkınca dedim siktirin gidin antrenman yok.yarın yola çıkıyoruz Wycombe hedefimiz.tabi başgan yine uçak ayarlamamış bir tane Mercedes 403 gönderdi tüm takım sığdık yola çıktık.küçük bir motele yerleştik yine açlıktan ağzımız kokuyor amk.dedim takıma hadi bir burgerking yapalım hesaplar benden.afrikalılar sevinçten çıldırdı yine.gittik 2li indirimli menulerden 30tane aldık.o gün dinlendik ertesi gün halısahada antrenman yaptık.sonraki gün maç zamanı gelmişti burgerking dopinginin işe yarayacağından emindim amk 4-2 wycombeyi kendi sahalarına gömdük.Maçtan sonra şehirde eğlendik gezdik tozduk lan dedim bizim bundan sonraki maç neydi ajandayı açtım Capital One Cup maçı rakip kim Liverpool.aha dedim yarrağı yedik.başgan sağolsun liverpoola gidiyoruz zengin görünelim diye business class uçak biletleri almış.liverpoola uçtuk.bu sefer 4 yıldızlı otelde ayarlamış.amk ibnesi maç liverpoolla olunca rakip başgana hava atmak için güzel yerleri ayarlıyor lig maçlarında sürünüyoruz.otelde takımı toparladım dedim beyler siki tuttuk rakip Liverpool galibiyet beklemiyorum mücadele edinde taşşak malzemesi olmayalım.2gün şehirde sürttük arada 1 saat antrenman falan yaptık.şehirde bir türk cafesi bulduk futbolculara nargileyi öğrettim falan kafa duman oldu.Maç günü geldi sahaya çıkcaz baktım bazı futbolcular telefonla uğrasıyor napıyonuz amk dedim sahaya cıksanıza maç öncesi biraz ısının.baktım telefonlarına foursquaredan kendilerini etiketliyolar  I’m at Anfiel road.afrikalılarda gitmiş kop tribünün fotoğrafını çekiyor falan.yerin dibine girdim anasını satayım.maç sonucu ameleğe sümüğü gibi yere vurdular bizi 2-0 kaybettik atağımız yok yenildik ama ezilmedik diye kendimizi avuttuk L Maç sonu başgan yine otobüs göndermiş Wimbledona geçiyoruz.


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder