17 Temmuz 2013 Çarşamba

Part 15 : Kolombiyalıların Sırrı


Ertesi gün hastaneden kafam gözüm sarılı şekilde çıktım.evde dinlendim.sonraki gün Accrington deplasmanı için başgan 2 tane ford transit kiralamış onunla deplasmana gittik. neyseki 1 saatlik mesafe.son 6 maçta 5 galibiyet almanın göt kalkıklığıda var tabi.antrenmanları yine salıyoruz.antrenörlere tavla öğrettim gazozuna tavla atıyoruz falan.maç yapacağımız takımda ligde 14.sırada zaten kolay bir maç bekliyoruz.öylede oldu pinzon maçı tek başına aldı 2 gol 1 asist ile.adamda 30 kilo taşak var amk 4.ligde böyle performans zor rastlanır.maçtan sonra accringtonda 1 gün kaldık şehri gezdik fotoğraf falan çektim anamgile yollarım keyfim yerinde diye.ajandama baktım üst üste 3 maçımız kendi sahamızda.ertesi gün bradforda döndük rejenerasyon idmanı yaptık.takımı topladım antrenman sahasının ortasında halka yaptık.dedim beyler 3 maçımız kendi sahamızda antrenmanlarda fazla kasmayacağım şu 3 maçı alalım sonra büyük ihtimal belediye şehrin altın anahtarını bize verir amk.antrenmandan sonra castro’yu yanıma çağırdım.noldu lan Kolombiyalıların işi dedim.halletcem reis çok yaklaştım dedi.iyi siktir git diyip gönderdim bunu.10 kasımda Gillingham ile maç var.sabah topladım takımı ve teknik heyeti.ellerine verdim türk bayraklarını Atatürk posterlerini 09:05de saygı duruşunda bulunduk fotoğraf falan çekindik.yarın büyük ihtimal habertürkte fanatikte falan yayınlanır.yerel basının pek umrunda olmadı.Maç için stadyuma gittik.Maç beklediğimizden zorlu geçti dk9da gol yedik.45+1de pinzon şık gollerinden birini attı.maç 1-1 ama pas yapamıyoruz orta sahayı değiştirdim nathan doyle oyuna aldım biraz orta sahayı tuttuk.dk50 Gnanou serbest vuruşta kafayı gömdü 2-1.sonra hemen döndüm ziya doğan taktiğine koydum 3lü defans önlerine libero falan.maçı kitledik bitirdik bu skorla.Maç akşamı yine Bantams Pub’dayız Kolombiyalılar gelmemiş.gece 1 gibi Castro yanıma geldi takip etmiş Kolombiyalıları.dedi ‘’reis bunlar Latin kadın işine girmişler,evlerini kerhaneye cevirmişler.polis yakalarsa sınır dışı edebilir falan.’’ Adresi aldım castrodan gittim evlerine.amk böyle bir sahne yok asprilla kasaya oturmuş urrego ve pai bodyguardlık yapıyor.pinzon ile renteriada sokakta müşteri arıyormuş amk.yaklaşık 10 kadında koltuklara oturmuş bekliyor.bastım mekanı kızlar kaçışıyor çığlıklar falan dedim lan ben polis değilim niye kulağımı sikyosunuz.asprillanın yanına gittim topla dedim futbolcuları.yarım saate hepsi karşımdaydı.kim planladı bunu dedim.çıt çıkmıyor ama gözler asprillayı gösteriyordu.bastım buna kalayı sonrada gelme lan artık antrenmana sözleşmenide feshedeceğim siktir git ülkene dedim(aşağıya ekledim resmi).zaten kadroya bile zor giriyorda pezevenk.diğer futbolcularıda azarladım kapatın bu mekanı gidin başka eve polisi ararım ben şimdi kızlarıda sınır dışı ettiririm olayı kapatırız,bana özür borçlusunuz önümüzdeki Burton maçında sikip atacaksınız dedim.sonrada gönderdim bunları.2gün sonra Burton maçına çıktık 4-0 net skorla kazandık.pinzon 1 gol 1 asist,renteria 1 gol 1 asist yaptı aslanlarım benim.Maç sonu Bantams Pubda kutluyoruz 2gün önceki olaylar unutulmuş kopuyoruz falan.erkek milleti böyle işte hemen unutur lan.En alta The Guardian gazetesinin 11 kasım haberinden fotoğrafı ekliyorum ‘’Bradford’da Fuhuş Operasyonu’’ diye haber yaptılar.rezalet amk.


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder