3 Temmuz 2013 Çarşamba

Part 30 : Sıcak Para

Bradforda vardığımda akşam olmuştu.ertesi gün Sheff Utd deplasmanına gidecektik.teslimatı yaptık ama paradan haber yoktu.sifakiste milli takıma gidiyorum diyip gitmişti arayıpta soramadım.yoksa milli takım diyerek iş yapmaya mı gitmişti pezevenk.internete girdim zaman öldürüyordum.bir hafta evimde sakladığım eseri üşengeçliğimden hiç araştırmamıştım.google artemisin kadehi yazdım son 1 ay içindeki gönderiler şeklinde ayarladım.vay babayın kemüğüne 3 hafta önce atinada müzeden çalınmış.acaba ne kadara satmışlardı.atinadan çalıp ingiltereye getir arada birsürü aracı hepsinin masrafı falan amınakoyim aklım almıyor.sonra menajer arkadaşlardan birkaçını aradım defansta mustafanın sakatlıgında eksiklik yaşıyorduk.pek işe yarar bir teklif gelmedi.en son jorge mendesi aradım.dedim panpa elinde iyi bir defans varmı.var reis Portekizli sereno iyidir.kulüpten yeni ayrıldı boşta duruyor dedi.dedim amk beşiktaşı siktiğin gibi benide sikmiyorsun dimi.yok yok bana güven dedi.lan olm zaten bana güven diyen adama güvenmiceksin dedim.neyse gönder hadi.acil ihtiyacımız var diyip kapattım.

Ertesi gün sereno geldi.tanıştık falan.deplasmana gitmek için yola çıktık.Beckham ve mwanga önde biz travego ile arkada.sheffield şehrine gittik otelimize yerleştik.Milhouses Park adında meşhur bir parkları varmış.dinlendikten sonra elimizde çekirdekle parkı gezmeye gittik.rakip takım taraftarları üzerimize saldırdı.antrenörlere sordum bunlarıda mı zamanında sikmiştik niye saldırıyorlar.yok reis bunlar geçen sene küme düştü şehrin diğer takımı Sheff Wednesday bir üst ligde kaldı takımlarının tekrar üst lige çıkmasına yardımcı olmak için rakiplere saldırıyorlar.amınakoyim Wednesday diye takım ismi mi olur.neyse ordan otelimize geçtik.ertesi gün beckhamı aradım.o 5 yıldızlı otelde kalıyordu.dedim panpa antrenman yaparsak bunlar bize tekrar saldırır antrenman yerine sen otelin havuzunu ayarla takımca gelelim yüzeriz falan antrenman gibi olur.olur dedi.2 saat sonra hepimiz beckhamın kaldığı Mercure Sheffield St Paul's Hotel’e gittik.amk tabi Afrikalılar 5 yıldızlı otel nedir bilmediği aç gibi sağa sola koşturuyorlar.zor zaptettik.otelin altındaki havuza indik.beyaz donla falan girdik havuza.akşama kadar yüzdük.su topu oynadık.ordan tekrar otelimize geçtik.

Sonraki gün maç vardı.normalde stadyuma yüreyerek gideriz sheffield şehrinin komseri aradı beni.sizi polis araçları ile götürelim maçtan önce dayak yemeyin dedi.iyi amk hemde rahat gideriz diye kabul ettim.maça gittik.sifakis milli takımda olduğu için genç kalecilerden birini koydum.oda sıçtı tabiki.serenoyuda antrenmansız maça başlattım.fena oynamıyordu.mendes bu sefer kazık atmamıştı.dk13de gol yedik.yine forvetlerim rezil futbolunu sergiliyordu.taktik değiştim oyuncu değiştim sonuç değişmedi.1-0 yenildik.yenseydik heralde rakip taraftarlar ebemizi sikebilirdi.en azından güvenli bir sonuç oldu diye kendimi teselli ettim.maç sonu hemen bradforda döndük 2 gün sonra Mk Dons takımı ile kendi sahamızda maçımız vardı.takıma 1 gün izin çaktım 1 gün antrenman yapıp maça çıkacaktık.bu arada eve geçtiğime göre bir tane evcil hayvan alsam fena olmaz diye düşünüyordum kedi mi yoksa köpek mi alsaydım.papağanda olabilirdi.boş bir vakitte gidip bakayım en iyisi.

Maç günü geldi sifakis hala yok etrafta amk kesin milli takım diye başka yere gitmişti.geçen maçtan sonra renteriayı çok dövdüğüm için 2gündür hastanedeydi.forvete ngele’yi koydum.maça çıkmadan önce dedim ngele sen nereliydin lan.botswanalıyım reis dedi.orası nerde amk?güney afrikanın üstünde dedi.iyi siktir git gol atamazsan bugün topuğuna sıktırırım dedim.artık bende mafya içine girdiğim için bu tarz tehditleri kullanmam gerekiyordu.maç başladı atak yapamıyoruz.ama bu sefer farklı olarak defansta çatır çatır pres uyguluyorduk.sereno mükemmel kademelere giriyordu.dk39da hanousek yine rakipleri çalıma dizip enfes bir gol attı.1-0 oldu.ilk yarı bitti.dedim gol yerseniz amınıza korum.ziya doğan taktiğine dönüyoruz.sereno zaten mükemmel oynuyordu defansı kalabalıklaştırınca rakip hiç baskı kuramadı.maçı 1-0 kazandık.son zamanlarda aldığımız güzel skorlarla ilk 6ya girmiştik.ilk 2 direkt çıkıyor sonraki 4 playoff oynuyordu.playoff bizim için başarıydı.şampiyonluk zor görünüyordu.Millwall ve Sheff Utd üst ligden yeni düştükleri için daha güçlüydüler. maçtan sonra Bantams Pub’a geçtik.çok içmiyordum bu sefer.aklımda para vardı koduklarım hala paramı vermemişlerdi.
Pubdan ayrılıp eve geçtim.duşa girecekken telefonum çaldı.yine gizli numara.telefonumu gizli numaralara kapatsam ne yapacaklardı acaba amk maksat piçlik olsun.açtım yine o sikik boğuk ses.’’18inde seni almaya geleceğiz dedi’’.dedim amk 19unda maçımız var geri getircek misiniz.’’yetişirsin’’dedi.yeni adresimi biliyor musunuz ben eve taşındım dedim.takip ediyoruz zaten dedi.tırstım amk.neyse kapadık telefonu.acaba iş toplantısı falan mıydı.yoksa ayin miydi.paramı ne zaman verecekti orospu cocukları.hay amk telefonda da sormak aklıma gelmedi.önümüzdeki maçta kendi sahamızda olduğu için rahattım.takıma 2 gün izin çaktım.bende gidip petshopları gezdim.yavru bir iran kedisi dikkatimi çekti sevimli geldi.aldım amada pahalıymış burada hayvanlar lan.bin euro istediler.dedim o paraya biz mwangayı evcil hayvan olarak alırız.

Maçtan önceki gün takımı antrenörlere emanet ettim.ben öğlen uyandım duşumu aldım takım elbiseyi hazırladım boxerla oturdum kırışmasın diye giymedim amk nezaman gelecekleri belli olmaz.akşam 8 gibi telefonum çaldı bu sefer normal numara görünüyordu.açtım aşağıda bekliyoruz acele et dediler.takım elbiseyi giyip indim hemen yanıma kelebeğide aldım tek başımayım nolur nolmaz.yine kel adam beni bekliyordu.gözümü bağladı.yola çıktık.sanırım yine aynı yere götürüyorlardı.tahminen2 saatten fazla sürmüştü yolculuk.indim arabadan gözümü açtılar.aynı tapınak gibi bir yerdeydik.kapıyı yavaşca açtılar grrcccc sesi.kapıyı açan elemana yaklaştım.kulağına eğildim bir daha gerilim yaratırsan sikerim belanı dedim.içerde yine aynı küçük odaya geçirdiler beni.siyah cüppe verdiler.giyinmeye başladım.sifakis piçi maç günü geleceği için tek başımaydım.giyindikten sonra çıktım koridora seslerin geldiği yöne doğru ilerledim.amk anlaşılan yine beni partinin sonuna getirmişlerdi.ayinlerin başında ne oluyordu acaba.bu sefer kırmızı sarı mavi cüppeli adamlarda vardı.siyahlardan biri abuk sabuk şarkı gibi bir şey söylüyor arada inliyor falan.beyaz cüppeli elinde asasıyla kendi etrafında dönmeye başladı.dönerken bir yandanda asayı yere vuruyordu.o sıra tekmeyi vursam amma komik yuvarlanırdı amk.neyse bende diğer siyahlar gibi sessizce duruyordum.dönme işlemi bittikten sonra.asanın ucunu kasenin içindeki sıvıya batırdı.siyahların önüne gelip yapmaya başladı.bu sefer banada yapmıştı.yıldız işleminden sonra siyahlar arkasını dönüp gitmeye başladı.amk yine boktan bir olay için okadar yol geldim diye düşünüyordum.arkamı dönüp tam gidecektimki.beyazlı tekrar geldi.sen kalıyorsun dedi.elimi cüppenin içinden kelebeğe götürdüm yerinde mi diye baktım.tüm siyahlar gittikten sonra sarılar maviler kırmızılar farklı odalara dağıldılar.beyazlı yanıma geldi takip et dedi.mavililerin odasına geçtik.birtanesi masanın başında oturuyor diğer 2 tanesi ayakta bekliyordu.benimle beyazlıda ayakta bekliyorduk.mavili konuşmaya başladı.’’teslimat gayet başarılıydı,cemiyet hayatında ve normal iş hayatında başarılı olmanı istiyoruz.olamazsan zaten burada barınamazsın dedi.sağında duran maviliye işaret yaptı.mavilide odanın arkasındaki gizli bölme gibi biryere girdi.elinde çantayla döndü.bu senin ilk işinin karşılığı dedi.çantayı verdiler.açıp saymak olmazdı orada.sağolun dedim.çıktık odadan.elbiselerimin olduğu küçük odaya geçtim.üzerimi değiştirdim.kel adam dışarıda beni bekliyordu.gözlerimi bağladı bradforda dönmek için yola çıktık.evime dönünce hemen açtım çantayı 100euroluk banknotlar önümde duruyordu amk.hemen saymaya başladım saymak uzun sürecekti anlaşılan.

Toplam 200bin euro vardı çantada.bu paranın bir kısmıyla kendime bir araba almalıydım.cemiyet işlerinde lazım olacaktı.şuan maç takvimi çok sıkışıktı.boş vakit bulmalıydım.ertesi gün Crewe ile kendi sahamızda maçımız vardı.sifakiste sabah takıma katıldı.sereno ve gnanou ikilisi defansta müthiş oyunlarını devam ettirdiler.dk60 ve 77de rekish ve miloy’un golleriyle 2-0 maçı kazandım.takımımda artık iyi oynamaya başlamıştı.hem kulüp kariyerim hemde para kazanacağım cemiyet kariyerim iyi gidiyordu.tek eksik aşk hayatım kalmıştı.Maçtan sonraki gün Doncaster deplasmanına gittik.sağlam defans anlayışımız devam ediyordu.Hanousek ve Mwanganın golleriyle bu maçıda 2-0 kazandık.ligde ilk 6daki yerimizi sağlamlastırdık.tek üzücü olan maçın sonlarında hanousek sakatlandı.yine rekish piçini oynatmak zorunda kalacaktım.sahiden o ne yapıyordu.hiç sesi çıkmıyordu.antrenmanlarada ara sıra uğruyordu..

not : arkadaşlar blogu facebook ve twitterdan takip edebilirsiniz sağ tarafta blog arşivi yazısının üstünde linkler mevcut.sadece yeni yayın geldiğinde bildirimde bulunacağım.saçma sapan gereksiz paylaşımlar olmayacaktır.oyunla,hikayeyle ilgili istediğinizi bu siteler üzerinden sorabilirsiniz.











3 yorum :