22 Temmuz 2013 Pazartesi

Part 10 : Zorlu Şartlar

Maçlar 2-3 günde bir ve 3 deplasman maçı peşpeşe geldiği için bradford’a hiç uğramadan şehir değiştiriyoruz.pinti başganda parasızlıktan uçak bileti alamamış amk takımın yarısı ford transitte diğer yarısı vw transportur bagajında seyahat ediyor.Cheltenham şehrine geldik her zaman ki gibi yarım pansiyon motelde kalıyoruz bagajdan erzakları çıkartıp yiyoruz falan.Cheltenham ile maçımızı yaptık 2-1 kazandık Kolombiyalı orta saham pinzon efsane futboluna devam ediyor.Gnanou yine ihtiyaç duyulan anda sahneye çıkıp duran toptan golünü yazdı.Maç sonu alemlere aktık.gece mekandan çıkarken baktım Afrikalılar yok hesabı bize kitlemiş ibneler.neyse döndük motele güzel bir uykudan sonra sabah Barnet kasabasına yolculuk yaptık.ben transporter’ın ön koltugunda oturduğum için rahattım bagajı bok götürüyor amk apış arası ayak kokusu ter falan bagaj leş gibi.Barnet’te bize yetecek kadar büyük motel bulamadık antrenörlerle ben motelde kaldık futbolcularıda parka gönderdim banklara falan yatıp uyumuşlar.bu zorlu şartlarla maça hazırlandık.maç günü malzemeci hocam size sürprizim vaaaaar dedi.totoş totoş konuşma lan ne sürprizi dedim.amk sürekli şehir değiştirmekten formaları yıkayamamış 3.formamız kalmış sadece.formada pembe amk zenci futbolcular giyince baya taşşak geçtik fotoğraflarını çekip face albümü yapanlar oldu asdasd.sahaya çıktık dk10da gnanou affetmedi bizi öne geçirdi.forvetlerimden çok bu defans gol atıyor anasını satyim.54te akiremy 2-0 yaptı hemen defansa gömüldük.tabi cezasını çektik 60da 2-1 oldu 2 oyuncu değiştirdim oyunu soğuttum falan maçı 2-1 kazandık.maçtan sonra baktım başgan arıyor.açtım dedim pezevenk minibüsle 3 şehir değiştirdik 3 maçıda kazandık uçak ayarlamadıysan kapat hemen.baktım gülüyor ‘’sakin ol şampiyon’’dedi.uçak ayarlamış.takıma söyledim sevinç çığlıkları atıyorlar Afrika dansı falan yapmaya başladık amk.ufak şeylere sevinen bir topluluk olmuştuk.uçaktan indik.polisler karşıladı bizi.kolombiyalı futbolcularımı alıp götürdüler.noluyor lan?bende atladım taksiye emniyete gittim.meğer bizim bu piçler ülkelerinden getirdiği uyuşturucuyu satıyorlarmış.Komisere yalvar yakar abijim bidaha olmucak söz falan yaladık yuttuk komiseri oda bradford taraftarı zaten affetti.bidaha yakalarsam hapise girerler dedi.neyse aldım Kolombiyalıları tesislere götürdüm 2 fırçada ben attım rahatladım.ordan eve geçtim 2 gün sonra kendi sahamızda Torquay ile maçımız var.ertesi gün antrenmanda takımı topladım dedim madem yasadışı iş yapanlarınız var dikkatli olun amk yakalanmayın.sizle mi uğraşcam bide.sonrasında klasik antrenmanlarımızı yaptık falan.eve doğru yürürken şehrin kilisesinin pederine rastladım. ‘’Pazar günü seni kilisede göremedim Bar’’ dedi. Dedim peder ne ayaksın sen?gel ara sıra kiliseye uğra sohbet ederiz dedi.pilavlı mı dedim.anlamadı tabiki.peder benle çok uğraşma üstüne bizim holiganları salarım and i am a muslim dedim.Torquay ile  maç günü gelmişti.üst üste aldığımız galibiyetlerle götümüz iyice kalkmıştı.ilk yarı pozisyonsuz geçti dk66da torquay 1-0 öne geçince götümüz yere indi.renteria piçi bayadır gol atamıyor çıkardım onu Soumah’ı oyuna aldım akiremy soumah ikilisi 3 gol attı.3-1 kazandık.kendi evimizdeki galibiyitten sonra mekanımız her zamanki gibi Bantams Pub.sabaha kadar içip eğlendik.bu arada gözümden kaçmadı Uruguaylılar sünger gibi içiyor amk.pembe formalı fotoğrafıda koydum en alta.