2 Temmuz 2013 Salı

Part otsbir : Yeni Düşman


Doncaster maçından 3 gün sonra Millwall deplasmanımız var.bradforda uğramadan londraya geçtik.bu millwall’u bi yerden anımsıyorum ama nerdendi.londraya gittiğimizde Cheshire otele yerleştik.Beckham piçide Hiltona yerleşti.akşam yardımcı antrenörümü yanıma çağırdım.dedim bu millwallı bi yerden hatırlıyorum amk.dedi green street hooligans filmi olabilir mi.doğru amk o filmden hatırlıyordum.dedim bu piçler filmde esas oğlanın eniştesini pıçaklayıp öldürmüştü dimi.aynen reis öyle şerefsizce öldürmüşlerdi dedi.tamam dedim şimdi siktir git aynı odada baş başa oturuyoruz adımız çıkmasın.çıktıktan sonra telefonla bizim holiganların lideri ‘’ben newton’’ aradım.dedim millwall holiganları bize taşla sopayla saldırdı anamıza bacımıza küfrettiler.nasıl sahipleniyorsunuz lan takımınızı.adam zaten bela arayan bir tipti.dedi reis maçtan önceki gün orda oluruz.onların amlarına koyacağız merak etme sen.tamamdır canısı diyip kapadım telefonu.filmdeki adamın intikamını alma vakti gelmişti.

Ertesi gün thames nehrinin kenarında çekirdek çitledik.Pepys parkta voleybol yakartop istop falan oynadık.şehri gezdik falan.londro güzel şehir amk antrenmanla zaman harcamak istemedim.sonraki gün sabah telefon geldi.lan tarihi eser için arıyorlar diye sevindim açtım telefonu.karşımda ben Newton vardı.biz yarım saate ordayız reis nereye gelelim dedi.Twinkle parkına geçin bende geliyorum dedim.twinkle parkı millwall stadına 500 metre mesafedeydi.1 saat sonra çıktım parka geçtim yaklaşık bin kişi beni bekliyordu.vay amk iyi adam toplamıştık.newtonun yanına geçtim kanka nasıl geldiniz lan bu kadar kişi dedim.14 otobüs 11 kamyonla geldik dedi.otobüsü anlarımda kamyonu nerden buldunuz amk dedim.aramızda inşaat ameleleride var dedi.şimdi napcaksınız dedim.Edward sokakta mcdonalds kfc falan var oraya gidip yemek yeriz öğleden sonrada millwall sokaklarını işgal etmeyi planlıyoruz dedi.iyi amk ben gidiyorum takım beni bekliyor antrenman yapacağız.sizlere güveniyorum aslanım dedim.otele geri döndüm.aklım bizim taraftarlarda kalmıştı.tek lafımla bin kişi toplamıştım.halı sahaya geçip antrenman yapacaktık.iptal ediyorum dedim.beckhamın kaldığı otele gidin akşama kadar yüzün amk benim işlerim var.

Millwall piçlerine saldırırken bende orda olmalıydım.malzemecinin odasından beckham formasını aldım üzerime geçirdim.altımada takım eşofmanlarından giydim.cebime çantamda taşıdığım muştayı aldım.yüzümede atkıyı sardım tanınmamak lazımdı.öğlene doğru Edward sokağına geçtim.kfcde holiganların arasına karıştım.karnımda acıkmıştı xtreme menuden aldım.daha yarısını yememiştim dışarıdan tezahurat sesleri başladı.amk herkes bi anda kalkıp sokağa çıktı.hay sikyim ya menuyu bitiremedim mecburen bende çıktım.tezahuratlar küfürler eşliginde Edward sokaktan düz devam ettik.bende yavaş yavaş en önlere newtonun yanına yaklaşıyordum.önümüzde yol ikiye ayrılıyordu sağa dönüp Sanford sokağından devam ettik.sokakta baya bir yürüdük stadyuma yaklaşmıştık 100 metre vardı yoktu.sokağın sonundan sola döüp stadyuma yönelecektik ki sağ tarafta folkestone gardens ormanlık alanından başka tezahurat sesleri geliyordu.newton arkasını döndü bunlar millwallılar dedi.hemen elimi cebime attım muştayı parmaklarıma geçirdim.newton millwallıların üzerine doğru koşmaya başladı.bizde peşinden koşmaya başladık.ananskyim sanki 300 spartalı koşuşu.20 saniye sonra millwallılarla birbirimize girmiştik.kavgada çok iyi olmadığım için kenara pusuyordum.millwallılardan biri yere düşünce üstüne atlayıp muştayla suratını dağıtıyordum.sanırım 7 adamın ağzını  yüzünü kırmıştım.15dk sonra polis siren sesleri gelmeye başladı.hemen rolt sokağına atladım tazı gibi koşuyordum ordan childers sokağına geçtim100 metre koştuktan sonra sağa sapıp gosterwood sokağında bir binanın içine saklandım.amk yakalansam kim bilir kaçgün kodeste tutacaklardı.takımdanda cemiyettende kovulabilirdim.yarım saat orda durduktan sonra taksi çağırdım otele geçtim yorgunluktan öyle bir uyumuşumki ertesi sabah uyandım ancak.

Sabah uyanınca kahvaltıya indim.afrikalılar fazladan fazladan alıp çantalara koyuyordu yine.yan masada başka bir müşteri gazete okuyordu.yanına sokuldum.amk çayın soğuyor sen kahvaltını yap biraz ben okuyayım dedim.elinden gazeteyi aldım.manşette biz vardık.dünkü kavga baya uzunca anlatılmıştı.bu büyük kavganın nedenini anlayamadıklarını falan yazmışlar.nerden bilsinler amk işin içinde benim olduğumu.üzücü olan 3 taraftarımız ölmüştü.millwalldanda 12 kişi.valiliğin kararıyla maça bradford taraftarının alınmayacağıda açıklanmış.kahvaltıdan sonra odama geçtim.newtonu aradım.dedim maçtan sonra hemen bradforda geliyoruz hemen gömmeyin. cenaze töreninde takımca bulunalım.tamam reis dedi.kapadık.öğlene doğru polis araçları ile stadyuma doğru yola çıktık.bu sezon üst lige çıkarsak başgandan sarı kırmızı boyanmış bir otobüs isteyeceğim amk.artık bir takım otobüsümüz olsun.maça başladık kulübeye sürekli bozuk para falan atıyor kavatlar.dk37de gol yedik amk sifakis bacak arasından kaçırdı topu.dk 41 renteria sol ayağıyla mermi gibi vurdu 1-1.yeni aldığımız sereno yine takımın yıldızlarından top geçirmiyor maşallah.ama hücum attım dökülüyordu.ocak ayı gelince yeni hücumcular alma fikri oluştu kafamda.pinzonun geçen seneki formundan eser yoktu.ngele desen botswanadan futbolcu mu cıkar amk kazıklanmıştık.mwanga daha cok genç gelişime açık.ikinci yarı sağlı sollu ataklarla bastırdık ama gol gelmedi maç 1-1 bitti.maçtan sonra polis korumasıyla otelimize geçtik.eşyaları toplayıp travegomuza bindik.direkt bradforda döndük.

Bradforda geceleyin vardık.ertesi gün cenaze töreni vardı.amk ben bu hristiyanların cenaze törenden anlamıyorum.neyse katıldık işte Müslüman Afrikalı futbolcularla beraber kiliseye girmedik.kapıda bi sigara yaktım bekledim.sonra 3 taraftarımızı gömdük.başlarında birer Fatiha okudum.micheal,James ve stephen’i unutmayaktık.rochdaleden sonra yeni düşmanlarımız millwall olmuştu.önümüzdeki maç kendi sahamızda 6 gün sonra yeovil ile.maça kadar antrenmanlarımızı yaptık.tabi üzüntülüydük amk 3 taraftarımız ölmüştü.bu vesileyle newtonlada aram sağlamlaştı.artık holiganlardan tam destek görüyordum.kötü sonuç olsa bile ebemi sikmeyeceklerine emin gibiydim.Maç günü geldi Hanousek iyileşmişti.taraftarlarımızında büyük desteğini arkamıza alarak baskıyı kurduk 55de hanousekin karambolden attığı ve 87de gnanounun kornerden gelen topa vurduğu kafayla maçı 2-0 kazandık.ölen taraftarların 40ı çıkana kadar galibiyet kutlamarını yasaklamıştım.holiganlarda bu fikrime destek çıktı.

Maçtan sonra evime geçtim.kedimle oynarken telefonum çaldı.arayan gizli numaraydı.açtım telefonu yine aynı sikindirik boğuk ses haftaya Bergama kralının tacı gelecek dedi.tamamdır panpa bu arada adın ne senin dedim.suratıma kapadı oç.sonraki gün FA Cup maçı için oldham deplasmanı için yola çıktık.bize yakın sayılırdı şehir.oldhama gelince biz birch otele yerleştik.beckham’da şehirdeki tek 5yıldızlı otel moss lodge’ye yerleşti.oldham Manchester şehrine yakındı.dedim bi gidip alex fergusonun çayına içeyim.gittim manchestera oç kabul etmedi beni.mektup bıraktım.dedim ‘’sir olmuşsun ama adam olamamışsın.’’tekrardan oldhama döndüm 2 gün halı sahada idmanlarımızı sürdürdük.tanju ibneside takıma doğru dürüst şut antrenmanı yaptırmıyor sanırım forvetlerim bitik oynuyor hep.neyse sene sonunda kovup başkasını getiririm takıma.bu arada oldham athletic takımının simgeside baykuş amk.bradforddan kovulursam buraya başvurabilirim.gerçi taraftarları sönük gibi.maç günü geldi maça başladık.dk3de gol yedik 1-0.ilk golü yemekten gına geldi anasını satyim.ikinci yarı mwangayı çıkarıp renteriayı oyuna alarak başladım.forvette renteria-pinzon güzel paslaştılar.47-49 dklarda pinzon 2 gol attı 2-1 öndeydik.sonra hemen defansa gömüldük.sereno bu maç sakattı aden flinti oynatmak zorunda kaldım.bu sezon galatasaraydaki Gökhan zan etkisi gibi etki yaptı.defansta hatasız oynadı.dk54de gnanou frikikte açılan ortaya kafayı vurdu 3-1.maçı bu skorla bitirdik.bu sezon ligde şampiyonluk şansımız olmadığı için diğer kupalarda ilerleyebildiğimiz kadar ilerleyip adımızı duyurma planım vardı.hatta Johnstones cup’ı kazanabilirdik.

Oldham bir hafta sonra kendi sahamızda bournemouth ile maçımız var  takımca 1 gündaha burada kaldık manchesteri gezdik falan.man city’nin tesislerine gittim.mancinide ordaydı.tanıştık sohbet muhabbet.birkaç saate kanka olmuştuk.transfer dönemlerinde falan bu ikili ilişkiler önemli oluyordu amk.o günü manchesterda geçirdikten sonra bradforda döndük.takıma 2günde izin çaktım gittim kendime ikinci el araba araştırdım.9bin sterline mavi citroen saxo buldum.şimdilik bu araba işimi görürdü.hem imside manidardı amk.kasımın 12sinde sifakis geldi yanıma reis ben malı almak için eastbourne limanına gidiyorum taa ebesinin amında ingilterenin güneyinde 2 güne ancak gelirim dedi.iyi siktir git dedim gönderdim bunu.porschesine atlayıp gitti.içim burkuldu amk bende yeni araba almıştım arada dağlar kadar fark vardı.

13ü 14e bağlayan gece.ben yine açmışım bir büyük rakı.beyaz peynir turşu falan keyif yapıyorum.fonda müzeyyen Senar.arka balkondan taktuk sesler geldi.amınakoyim eve hırsız mı giriyordu.koştum mutfağa bir elime pıçak diğer elime oklavayı aldım.duvarın arkasına pustum.balkon kapısının açılma sesi geldi adam içeri girdi.şşt şşt diye seslenmeye başladı.bende korkudan altıma sıçıyordum.tam duvarın yanından geçerken oklavayı kafasına indirdim beyninin pekmezini akıttım.adam yere yığıldı amk bu sifakisti.hemen kaldırdım pansuman falan yaptım.biraz rakı içirdim falan yarım saate kendine geldi.dedim mal herif arka balkondan niye giriyorsun kapıdan gelsene.gelmeden önce arasana.reis takip ediliyordum arabayı 3 sokak öteye bıraktım ara sokaklardan koşa koşa gizlice geldim buraya.kim takip ediyor amınakoyim dedim.çin mafyası dedi.hay anasını satyim ekşın filmlerinin olmazsa olmazı çin mafyası benimde karşıma çıkmıştı.bergama kralının tacını aldım sifakisten fotoğrafını çektim sonrada gazeteye sarıp havalandırma boşluğuna sakladım.sifakisi kovdum evden dedim siktir git görünme evimin çevresinde.ön kapıdan çıkıyodu.durdurdum arka balkondan aşağı attım bunu.içimde hem korku hem heyecan vardı.çin mafyasına yakalanırsam beni kesip böbreklerimi organ mafyasına satarlardı sikimide piranhalara yem olarak atarlardı.2gün ara sokaklarda gizlenerek antrenmanlara gittim.sifakisede izin vermiştim maç günü gelecekti sadece.amk bari şu satış işi hızlı olsaydıda tehlikeyi üzerimizden atsaydık.

Maç günü geldi sifakiste takıma katıldı.serenonun sakatlıgı devam ediyordu.amınakoyim takımda sürekli birileri sakatlanıyor zaten istedigim 11le sahaya çıkamıyorum.ilk yarı pozisyonsuz geçti.hanousek’in eline bacağını verdiler.yerine rekishi soktum.61 ve 75de 2 gol yedik.taktiği yılmaz Vural bodoslamaya geçirdim.81de mwanga 2-1 yaptı.umutlandık en azından beraberlik alırız diye.ama olmadı ma. 2-1 bitti.taraftarlar üzgündü ama desteklerini sürdürdüler.’’sevinmek için sevmedik’’diye yeni bir tezahurat falan yazmışlar.maçtan sonra arabama atladım.eve Nelson sokağındaki evime geçtim.geceleyin telefon geldi.arayan yine boğuk ses.bir gün onu bulup amına koyma hayalim var.neyse 4 gün sonra seni almaya gelecekler.yanında Bergama kralının tacınıda getir dedi.tamamdır reis bu arada senin adresin neresi bir gelip çayını içeyim dedim.suratıma kapattı oç.beni alacaklarına göre ayine götüreceklerdi sanırım.ayinde tacı napcaklardı amk götlerine mi sokcaklar.yada altın şafak’ın lideri ego tatmini yapmak için tacı kafasına mı takacaktı.bunun gibi saçmasapan düşüncelerle uykuyadaldım..






3 yorum :

  1. Milwalla iyi oldu amk :D süperdi bu bölüm :D

    YanıtlaSil
  2. takipteyiz panpa

    YanıtlaSil
  3. panpa bugün 3 part vardı diğer 2 sini bekliyoruz

    YanıtlaSil