16 Temmuz 2013 Salı

Part 16 : Başganla Soğuk Savaş


Burton maçından 4 gün sonra kendi sahamızda Bristol rovers maçı var.takıma 2 gün izin çaktım.2 gün sonunda  hafif bir antrenman yaptık.takıma uyguladığım takım uyumu ve duran top savunması antrenmaları işe yarıyordu.4.lig için mükemmel denilecek düzeyde paslaşıyoruz.antrenmandan sonra başganın yanına gittim.genelde başganlar iş adamı olur yüksek yerlerde çalışır bizim başganında beyaz eşya dükkanı var amk.neyse dedim başgan ben devre arası tatilinde türkiyeye gitcem kız isteme olaylarımız var.takımda süper gidiyor maaşıma zam yapsak biraz.para diyince beti benzi atıyor şerefsizin.kabul etmedi tabi evlenin beyaz eşyanız benden falan ayak yaptı.rest çektim ozaman takımdan ayrılırım dedim.sen bilirsin dedi.resti yemedi amk.neyse patron şaka yapmıştım zaten xd diyip çıktım mekandan.oç yıllık 71bin euro veriyor zaten 23bin eurosu vergilere gidiyor.devlet memuru benden çok maaş alıyor.bu maaşa kızın babası kızı vermez bana amk.moralsizlikle Bristol maçına çıktık takım önüne geleni tokatlamaya alıştığı için rahat bir şekilde 5-0 kazandık.lan dedim biz böyle sikip atıyoruz herkesi puan durumunda heralde 10-15 puan fark basmışızdır.açtım puan durumunu 4 puan fark var sadece York ve Southendd dibimdeler takip ediyorlar.Galibiyet akşamı pinzon bar kavgasına karışmış bacağına pıçak yemiş kas yırtığı 2 ay yok anasını satyim.3gün sonra Exeter deplasmanı var. Maçtan sonraki gün yola çıktık.başganla tartışmamızdan sonra ibnelik olsun diye yollamış vw transporter ile Mercedes vito bagajlara yerleştirdim futbolcuları yola çıktık.4bucuk saatlik yol araçlar ahır gibi oldu amk.Şehre gitmeden Topsham adında bir kasabaya uğradık sahil kasabası.biraz yüzdük falan.ordan Exetere geçtik.motelde konaklıyoruz.geceleyin antrenörleri topladım.başgana karşı fiştekliyorum.bu ibne az para veriyor  maaşlarımızı zamanında yatırmıyor falan diye ama pek bana destek çıkmadılar sistemin köpeği olmuşlar amk.neyse içimden sezon sonunda sizi kovarım dedim.sergen yalçını Tanju çolağı antrenör olarak getirme hayalim var.kuru ekmek soğan domates peynir yiyerek exeter günleri geçti.maç günü geldi pinzon’suz oynamaya alışmalıyız arkadaşlar diye konuşma yaptım(Aykut kocaman styla)pinzonun yerine urrego’yu koydum adam 169cm boy 94 kilo lan.resmen sahada tosun gibi geziyor.neyse maçımıza çıktık 3-1 kazandık.Renteria maçtan önce yediği bir şey dokunmuş maça çıkamadı amk dedim madem oynamıcan araçta niye yer kapladın oç.Exeter maçından sonra tekrar sahil kasabasına gittik yarım pansiyon bir motelde kaldık yüzdük falan su soğuktu ama idare ettik.ordanda port vale deplasmanına geçtik.pek enteresan bir şey olmadı tosun paşamız urrego kilidi açtı maçı 3-1 kazandık.ordan bradforda döndük leş gibi olmuştuk o araçların içerisinde.3sün sonra kendi sahamızda Chesterfield ile maçımız vardı.şehirde iyice tanınmaya başlamıştım.esnaf her gördüğünde ısrarla çağırıyor çay kahve falan ısmarlıyordu.akşamları sıkıntıdan kahveye takılıp taraftarlarla batak atıyordum.bu arada başganlada soğuk savaşımız sürüyordu.taraftarları başgana karşı alttan alttan kışkırtıyordum.minibüs otobüs olaylarını başganın ibneliklerini falan anlatıyordum.Chesterfield maçı geldi.sahaya çıktık.zeka yoksunu Afrikalı defanslarımdan Gnanou dk7de Hava topunda rakibine dirsek attı.direkt kırmızı yedi.sopa yiyeceğini bildiği için sahada hakeme yalvarıyor atma nolur diye.ama karar değişmedi.asistanım steve parkine söyledim devre arasına kadar soyunma odasında oklavayla dövdü.forvetlerden birini çıkardım defansı düzelttim.Miloy diye Angolalı orta saham var tekniği fena değil.dedim buna rakibi kızdıracak çalımlar at kart görmelerini sağla.neyse dk30 kornerden şans golüyle öne geçtik. dk 32de rakipten biri miloyu biçti resmen.hem 1-0 öndeydik hemde sayılar eşitlenmişti.kesin kazandık diye bakıyordum artık.ama dk34de yine duran toptan gol yedik amk.sonrasında maç orta saha mücadelesi şeklinde geçti.dk77de urrego sakatlandı .maç 1-1 bitti.ofansif orta saham kalmadı takımda.arsenalden kiraladığım genç alman futbolcuda sürekli kiralık fesh edelim diye teklif getiriyordu siktir git tamam demiştim.şimdi işte siki tutmuştuk.3 gün sonra Yeovil ile FA Cup maçımız var.Fa cup benim için lig kadar önemli kazanma şansımız yok ama gidebildiğimiz kadar gitmeliyiz.çağırdım Akiremy’i dedim aslanım seni orta sahaya çekiyorum futbolcumuz kalmadı.eğer becerirsen sezon sonu sözleşmeni uzatırım.elime ayağıma yapıştı büyüksün reis falan diyor.Yeovil ilede kendi sahamızda maç.duydum ki 15bin bilet satılmış.iyice gaza geldim.bu sezonki en kalabalık maçımız olacaktı.Bantams grubuda bize duygusal bir klip hazırlamış youtube paylaşmışlar maçtan önce videoyu laptoptan duvara yansıtıp izlettim futbolculara.afrikalılar ağlıyor falan.Luduena diye bir Arjantinli futbolcum var takımda en yüksek maaş alan futbolcu amk daha doğru dürüst maça çıkmadı antrenmanlarda adeta sevimli hayalet casper.neyse bunuda devre arasında postalarım yada sezon sonuda olabilir.sahaya çıktık taraftarlar meşale yaktılar adeta Bantams cehennemini yaşatıyorduk rakibe.Akiremy maça iyi konsantre olmuş slalom yaparak golünü attı(aşağıya koyuyorum golü)4 dk sonrada Soumah affetmedi 2-0.sonrası klasik zaten ziya doğan taktiğimizle maçı kitledik.seyirciler bu duruma biraz homurdandı ama olsun önemli olan galibiyetti.Maçın ardından bradford sokakları adeta bayram alanı Bütün publar dolup taştı.biz tabiki Bantams pubdayız.dükkanın sahibi tüm takıma beleş viski ısmarladı.bira içmekten ciğerimiz solmuştu amk.sabaha karşı eve döndüm.takıma 2 gün tatil verdim.





Hiç yorum yok :

Yorum Gönder