1 Temmuz 2013 Pazartesi

Part 32 : ★

4gün sonra…antrenörlere bugün bensiz çalışın dedim.aldığım duyumlara göre yardımcı antrenörüm benim gelmediğim günlerde arkamdan atıp tutuyormuş.neyse şimdi düzeni bozmayalım sezon sonu siktir ederim kulüpten.neyse öğlen uyandım traş oldum duş aldım.takım elbise kırışmasın diye giymedim boxerla oturuyorum.arkadaşlar facebooktanda saçma sapan oyun istekleri göndermiş amına koyim birgün iyice sinirlenip onlarıda listemden çıkaracağım.biraz nette takıldıktan sonra havalandırma boşluğuna baktım taç yerinde duruyordu.sıkıntıdan açtım dizimagdan batesmotel izledim.akşam 7 civarı telefonum çaldı.arayan kel adamdı.aşağıda bekliyoruz dedi.tacı yanıma aldım indim aşağıya.klasik gözümü bağladılar.yola çıktık.sanki farklı bir yere gidiyorduk.o değilde sifakisi niye çağırmamışlardı.yolculuk normalden uzun sürmüştü.acaba bir hata falan mı yaptım beni öldürecekler miydi.elimi cebime attım kelebek ordaydı.yaklaşık 3bucuk saatin sonunda biryerde durduk arabadan indirildim.gözümü açtılar.dağlık bir alandaydık.karşımda mağara gibi bir yer duruyordu.kapısında siyah cüppeli 2 adam vardı.yaklaştım mağaraya doğru bana siyah cüppe uzattılar.dedim amk nerde giycem.arabanın içinde giyin gel dediler.tekrardan arabaya döndüm.şoföre siktir çık üstüme değişcem dedim çıkarttım onu.üzerimi değiştim tekrardan mağaranın önüne geldim. İçeri doğru yürümeye başladık.kel adam dışarıda kalmıştı 2 süyah cüppeli beni takip ediyordu.aydınlatma olarak kenarlara asılmış meşale tarzı şeyler yanıyordu.yavaş yavaş aşağıya doğru indik.yol ikiye ayrılıyordu.sağ taraftaki daha dar bir yerdi sol taraftaki normal yürümek için yeterli genişlikteydi.sağ taraf dediler.eğildim dizlerimin üzerinde emekleyerek karanlık bir yola girdik.en önde ben vardım.dedim arkadan bi yanlış yapmayın pıçaklarım ikinizide.sonunda geniş aydınlık bir alana geldik bu sefer ayine göre daha az kişi vardı.yine beyaz-sarı-mavi-kırmızı cüppeliler duruyordu.ortada uzun bir masa gibi bir şey vardı üzerinde çıplak bir adam gözleri kapalı yatıyordu.naptılar amk adamı kurbanmı ettiler acaba.altıma sıcacaktım.beyazlı geldi.elimden tacı aldı.geniş bir kase içindeki sıvıya 3 kere batırıp çıkardı.sonra o sıvıyı deney tüpleri gibi 5 tüpün içine yavaşca döktü.tüplerden dumanlar çıkmaya başladı amınakoyim.yanaştım beyazlının yanına.dedim ağabeycim napıyorsunuz siz pis pis duman kokusu geliyor.biz simyacıyız.büyülerle ilgileniyoruz dedi.dedim ben sadece nazara inanırım amk.sonra geçtim yerime izlemeye devam ettim.eline metal ince bir çubuk aldı.birinci tüpün içine batırdı.coss sesi çıktı.sonra masada yatan adamın vücuduna uzun bir çizgi yaptı.sonra ikinci tüp yine aynı cos sesi.çizgiyi bitirdiği yerden yeni bir eğik çizgi yaptı.napıyordu lan bu adam amk.bişeymi çiziyordu.3 4 5 derken sonunda anladım. Adamın göğsüne yapmıştı.sonra tacı yatan adamın kafasına taktı.sonra siyah cüppelilerden 2si anlamadığım bir dilde şarkı söylemeye inlemeye başladılar.aniden yatan adam gözlerini açtı.altıma sıçıyordum.hemen kelimeisahadet getirdim falan.adam ayağı kalktı askı gibi biyerde duran mavi cüppesini giydi.şarkı kesilmişti.beyazlı adam mavilinin önüne geçti asasıyla havada yaptı.bi bok anlamıyordum.bunların anlamı neydi.bana ne zaman anlatacaklardı.kim anlatacaktı.yavaşcac grup dağılmaya başladı.beyazlının yanına yanaştım.tuttum kolundan kanka bunlar ne ayak amk dedim.mavi cüppeye yeni yükseldi onun töreniydi dedi.ulan Bergama kralının tacı olmasaydı napcaktınız dedim.her törende illaki bir taç bulunur dedi.tarihi olması yeterli bizim için dedi. Tamam abicim ben gideyim artık fazlasını yüreğim kaldırmıcak dedim.çıktım mağaradan.kel adamla şoför beni bekliyordu.kel adama yanaştım dedim panpa sen nerelisin amk nerden düştün bu işlere.çeçenim dedi.vay amk bu kesin savaşlara falan katılmıştır.neyse gözümü bağladı bradforda döndük.

Eve girince hemen tacı havalandırma boşluğuna sakladım.yatağıma yatıp uyudum.sonraki gün antrenmana gittim.önümüzdeki maç kendi sahamızda york ile.york puan durumunda ligin son sıralarındaydı.orta düzey antrenman yaptık.kasımın sonları gelmişti havalarda soğumaya başlamıstı.Maç günü geldi.sereno yine sakat.yerine flint oynuyor.hanousek iyileşmiş.maça başladık ilk 30 dk baskıyı kurduk ama gol gelmedi.dk 34de renteria kilidi açtı.1-0.ikinci yarıya başlarken defansa gömülmeye ihtiyaç duymadım rakip atak bile yapamıyordu.56da gnanou kornerden golünü attı.66-72-88de hanousek hattrick yaptı.70dede mwanga karambolden gol atmıştı.maçı 6-0 kazandık.aldığımız en ezici galibiyetlerden biriydi ama bantams pubda kutlamayı yapamadık daha ölen taraftarların 40 çıkmamıştı.maçtan sonra arabamla eve giderken chester sokağında peşimde bir araba olduğunu fark ettim.ananskyim Çinliler miydi yoksa.little horton bulvarına kırdım direksiyonu bir sağ bir sol yaparak önümdeki araçları geçiyorum.aniden sağa kırdım direksiyonu iki bina arasından geçiyorum elizabeth sokağına girdim ordan park yoluna geçtim.telaştan arkamada bakmıyorum acaba takip ediliyor muydum.park yolundan Manchestera giden karayoluna geçtim ters şeride girdim karşımdan araçlar geliyor zar zor atlatıyordum onları.tekrardan ani bir dönüşle caledonia sokağına saptım.aracı bırakıp binaların arasından eve doğru koştum.eve gelince hemen taca baktım yerinde duruyordu.sifakisi aradım olayı anlattım.dedim amınakoyim biri gitsin arabamı alsın daha yeni 9bin euro saydım ben ona.tamam reis hallederiz sen kendine dikkat et dedi.yastıgın altına pıçağı sakladım bu adrenalin beni yormuştu kafamı koyduğum gibi uyudum.

Ertesi gün zil sesine uyandım hemen pıcağı elime aldım kapıya gittim delikten baktım postacıydı.açtım kapıyı bir zarf verdi gitti.zarfta arabamın yeni belgeleri vardı.plakasını değiştirmişler.pencereden baktım arabam sokağın karşısında duruyordu.öğlene doğru duş alıp tesislere geçtim.ne olur ne olmaz diye yanımda tacıda getirdim.bavulun içine sakladım.tüm takım yavaş yavaş tesislere geliyordu.bury deplasmanı için yola çıktık.biz the Grant arms adındaki otele yerleştik beckham piçide şehirdeki tek 5 yıldızlı otel  the villas residence’a yerleşti.küçük bir şehirde pek yapılacak bir şey yoktu.biz aramızda batak partileri yaptık.beckhama tavla öğrettim.gazozuna oynadık falan.maç günü gelmişti.uzun zamandır beckhamı ilk 11 başlatmıyordum.ikinci yarı oyuna sokuyordum.fizik gücü 90dk kaldırabilecek düzeyde değil.maça başladık serenonun yerine oynattıgım flintte işini iyi yapıyor.hanousek cevher gibi parlıyordu.bugün mwangada fena top oynamıyordu.dk11de mwanga güzel bir gol attı 1-0.14de yedik 1-1.ilk yarı böyle bitti.bu sırada miloy ve senenin bacaklarını ellerine vermişleri.onların yerine morales ve beckhamı oyuna soktum.beckham güzel ara paslar atıyordu.dk49da mwanga 2-1 yaptı.ziya doğan taktiğine döndük hemen.deplasmanda galibiyet çok önemliydi.dk74de hanousek rakibi çalım manyağı yaparak güzel bir gol attı 3-1 ve maçıda bu skorla bitirdik.hanouseki ilerde 2-3 milyona büyük kulüplere satabilirdim.belkide daha fazla para ederdi.gerçekten kaliteliydi.geleceğin rosickysi olabilir.

Bury deplasmanından sonraki maçımız port vale ile Johnstones cup maçı deplasmanda yine.bradforda uğramadan direkt geçtik.port valede otelimize yerleştikten sonra gizli numaradan telefon geldi.bristol şehri richmond sokak no 9a yarın tacı teslim et dedi.tamamdır boss dedim.bu arada kaç yaşındasın amk sesin pek genç gelmiyor dedim.suratıma telefonu kapattı oç.tacı iyiki yanımda getirmişim yoksa bide bradforda dönecektim.ertesi gün sabah uyandım oto kiralamadan bir vw golf kiraladım yola çıktım.bristolda ebesinin amındaydı.ingilterenin batı tarafında sahil kentiydi.öğlene doğru vardım şehre.karnım acıkmıştı.keşke biri daha olsaydıda burger kingden indirimli menu alsaydık amk diye içimden geçirdim.sonra tavuk dönerciye rastladım.tavuk döner kola aldım.burada ayran yok maalesef.yedikten sonra araçtaki navigasyona richmond sokağını girdim.10dk sonra 9 numaranın önündeydim.bu sefer dışarıda kimse yoktu.arabada yoktu.yavaşca içeri girdim bi elim cebimdeki kelebeği tutuyor diğer elimde gazeteye sarılmış taç vardı.bina yıkık döküktü.kimsin diye bir ses geldi.asıl sen kimsin amcık diye bağırdım.ben tüccar john dedi.iyi amk hangi odadasın bende tacı telsim etmeye geldim diye bağırdım.koridorun sonundaki odadayım dedi.uzaktan bağırmak canımı sıkmıştı amk.böyle gerilimleri sevmem.gittim odaya.nerden baksan 80 yasında bir adam bekliyordu.güvenlik falan yoktu.amcayı orda öldürüp gitsem kimsenin ruhu duymazdı .verdim tacı.dedim beyamca sen napcan bu tacı mezaramı götürcen.seni ilgilendirmez dedi.koduğumun bunağı diyip çıktım binadan.

Arabaya atladım 3 saat sonra takımın kaldığı oteldeydim.maça 5 gün vardı.takıma 2 gün izin çakmıştım.herkes dağıldı komşu şehirlere gidip gezdik falan.hatıra olarak magnetlerden aldım evde buzdolabına yapıştırırım güzel görünür.maç gününe kadar halı sahada takıldık kasabanın gençleri ile maç yaptık.arada beckhamın otele geçtim beckhamla tenis oynadık.kolum sikildi amk ne zor spormuş.neyse maç günü geldi bu arada serenoda iyileşmiş takıma katılmıştı.bu sezon aldığım sol bek matias perez gerçekten klas top oynuyordu.dk5de sol çaprazdan tavana astı 1-0.64 mwanga 2-0 yaptı.nondaya baya küfretmiştik ama çocuk gol atmaya başlamıştı.ileride belki yıldız olabilirdi.tabi bu pek sikimde değildi.kaça satarız düşüncesindeydim.85de 2-1 yaptılar.defansa gömülelim dedik.90+1de duran topta cıkan karambolde renteria 3-1 yaptı maçı bu skorla kazandık.johnstones kupasında yarı finale çıkmıştık.

Maçtan sonra bradforda döndük.ölen taraftarların 40ının dolmasına 2gün kalmıştı kutlama yapamayacaktık.o yüzden otobüsten inince eve yürümeye başladım.eve girince istemsiz ananskyim lafı ağzımdan cıktı.evi altüst etmişlerdi.kısaca evin amınakoymuşlardı.büyük ihtimal tacı aramışlar.hemen telefona sarıldım sifakisi aradım.anlattım olayı.senin evi öğrenmişler reyis dedi.başka eve taşınmalısın bu arada istersen bende kal dedi.üstüme rahat şeyler giyim mi dedim.anlamadım dedi.gay mısın amk niye sende kalayım gider motelde kalırım dedim kapadım telefonu.kedim nerdeydi amk öldürdüler mi yoksa.pisipisi diye evin içinde gezindim.kedimde korkudan dolabın arkasına saklanmış çıkardım onu ordan.gittim eskiden kaldığım motele yerleştim.şoku üzerimden atamamıştım.yarın ilk iş yeni bir ev bakmalıydım.eski evime mümkün oldugunca uzak olmalıydı.ertesi gün için takıma izin çaktım.gittim kendime yeni kiralık ev aradım.ashton sokakta 2+1 ev buldum.biraz kazıktı ama daha uğraşmak istemedim.taşıyıcı firmanın biriylede anlaştım eski evime girip eşyaları toplayıp yeni eve getirdiler.oda biraz tuzlu olmustu kendim toplamadığım için.

2 gün sonra kendi sahamızda Fa Cup macı vardı.rakip eski düşmanlardan rochdale.millwall olaylarından sonra federasyon hükümetle görüşmüş.rochdale taraftarlarını şehre sokmama kararı almıslar amk.pek kanlı bir maç olamayacaktı anlaşılan.maça kadar yapılan tüm antrenmanlara holiganlarımız geldi.baklavada getirmişler takımı motive ettiler falan.bende disiplinli şekilde antrenmanları yaptırdım.maç günü geldi.mwangaya bu maçta gol atarsan sana bisiklet alcam antrenmanlara artık bisikletle gidip gelebilirsin dedim.ateşledim Afrikalıyı.maç başladı taraftarlar ‘’bizim için rochdaleye kooooyyy bantams koyyy bantams kooooyy’’diye tezahurat yapıyordu.bu sikindirik tezahuratı bi yerden hatırlıyordum ama nerdendi.dk1de mwanga golü yazdı.amk iyiki daha büyük söz vermemişim.dk13de pinzon 2-0 maç tamamen hakimiyetimiz altında geçiyordu.bu yüzden defansa gömülmeyi düşünmedim.72de mwanga tekrardan sahneye çıktı 3-0 yaptı.iyice bastırdık farka gidip holiganları çoşturmak için ama olmadı 3-0 net skorla kazandık.taraftarlarında 40ı çıktıgına göre artık bantams puba gidebilirdik.sabaha kadar şarkılar marşlar eşliğinde alkolun sınırlarını zorladık.sabah saat 6 gibi yeni evime geçmiştim.kapıdan girdikten sonra kendimi yere bıraktım sızmışım…





5 yorum :

  1. hastasıyız dede :D (CengizHan) :D

    YanıtlaSil
  2. Takipçiniz reyiz
    Makrubede doymayan genc insan
    Bu arada Manchester citye transfer oldum çok sikici isimler aldım neymar dede ( ben aynı zamanda Brezilya teknik direktörüyüm dünya kupasını aldım dede altın top aldı mal gibi tottemham a 92 milyon verdim neymara 86 bi genç yıldız önerde alak bizde para gani gani)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güney-kuzey amerikadan afrikadan wonderkid bulmaya çalış daha zevkli olur.

      Sil
    2. Gözlemcimi gönderiyim

      Sil
    3. kendin oradaki büyük kulüplerin kadrolarına girip 21 yaş altı oyunculara gözlemci gönder.bölgeye gönderince kolay kolay pek bulmuyor.

      Sil