1 Temmuz 2013 Pazartesi

Part 34 : Kongre


26aralıktaki Walsall maçının gecesi Carlisle deplasmanına yola çıktık.orospu çocuğu federasyon 28ine maç koymuş.orasıda ebesinin amında ingilterenin kuzeyinde.zaten aralık ayındayız iyice kuzeye giderek götümüzü donduracağız.terli terli duş almadan atladık travegoya yola çıktık.beckham Willowbeck Lodge adında 5yıldızlı otele yerleşti.bizde Vallum House adında ufak bir otele yerleştik.takım zaten yorgun.uyuduk direkt.ertesi günde öğlene doğru uyandık.kahvaltımızı yaptık.bu karda kışta siksen antrenman yapılmazdı.otele yakın bir kıraathaneye geçtik.batak oynadık.yapacak başka bir şey yoktu.Sonraki gün maç zamanı geldi.pinzon ve renteriayı alt takıma göndermiştim.ya sözleşmeyi feshedin yada alt takımda sürünün pezevenkler demiştim.maça başladık.17dkda 3 gol yedik amınakoyim.takımın zaten yarısı sakat.etkisiz kolombiyalılarıda ben kesmiştim.sikik bir takım görüntüsündeydik.53de kornerden gnanou 3-1 yaptı.61de 4-1 oldu.68de miloy klas bir gol attı 4-2 ve maç bu skorla bitti.son 5 maçta 4 beraberlik 1 yenilgi almış olduk.ilk6daki yerimiz sallanmaya başladı.futbolcuları dövmektende bıkmıştım artık.Maçtan sonra hemen doluştuk otobüse bradforda geri döndük.

Bradforda gece vardık.iyice uykum gelmişti takımın durumunu yarın düşünürüm diye karar aldım uyudum direkt.ertesi gün kalkınca tanıdık menajerleri aradım.dedim 31 aralıkta sözleşmesi biten oyunculardan önerin bana amk.takım çöküşe geçti.iyi kaliteli oyuncuları zaten takımlar kapmıştı.bize yine dandikleri kalmıştı anlaşılan.dedim onlarda olur zaten takımda oyuncu kalmadı amk.omar vasquez adında Kolombiyalı orta saha önerdiler.yine kurtulamadık kolombiyadan.dedim gönderin imzalayalım sözleşmeyi.porteloyu gönderdiğim için yerine yedek sol bek arıyordum.sözleşmesi biten tüm solbekler başka takımlarla sözleşme imzalamıs anasını satyim.dünyada sol bek kıtlığı vardı anlaşılan.umutsuzca brezilyalı kankalarımdan lincoln’ü aradım.gsdeyken az gezmemiştik pezevenkle.dedi bizim oralarda bir köy takımında sol bek var işini görür.dedim gönder amk sol ayaklı olsun yeter.rafael adında brezilyalı sol beklede sözleşme imzaladık.bu yeni iki oyuncum 1 ocakta takıma katılacaklar.1bucuk senedir hayalini kurduğum brezilyalı futbolcu olayıda böylece kapanmış oldu.

Şehre dönünce Newton karşıladı beni.reis dedi takımın bu gidişatı iyi değil.holiganları zor zaptediyorum bir çözüm bul dedi.tamam panpa sen biraz daha sabretmeleri için ikna et onları.3 bomba transfer yaptık 1 ocakta takıma katılacaklar.onlar bizi ucuracak  dedim.tabi derken kendimde inanmıyordum bu laflara.31 aralıkta beckham villasında yılbaşı partisi verdi.baya eğlendik koptuk falan.mwanga ve ngeleden yeni dans figürleri öğrendik.kavatlar futbolcu olmak yerine dansçı olsalarmış daha basarılı olurlarmış.
1 ocak günü geldi.sabah tesislere geçtim.uladzimir,rafael ve vasquez şehre gelmişti.aldım bunları gençler takım şuan yarraklarda oyuzden uladzimir ve vasquezi ilk 11 başlatıyorum.rafael sana şimdilik ihtiyac yok ama sezon içinde kesin ihtiyacım olacak kendini hazırla piç.tamamdır hocam dediler.stadyuma geldik.tribünler yeni futbolcuları çağırıyor oley çektiriyor falan.holiganların gazını almıştık biraz.maç başladı.dk 1 uladzimirin sağdan açtığı ortaya gelişine vuran vasquez skoru 1-0 yaptı.sevinçten kulübedeki beckhamın kolunu ısırmışım amk morarmış.yeni oyuncularım daha dk1den kendilerini göstermeye başlamışlardı.dk41de tekrar sahneye vasquez çıktı.ceza sahası içinden topu tavana astı durum 2-0.uladzimir ve vasquez süper oynuyorlardı.dk65de duran toptan gnanou 3-0 yaptı  ortayı açan uladzimirdi. Tribünler kendinden geçti adeta.bende böyle bir etki beklemiyordum.dk69da gol yedik 3-1 oldu.takımı defansa çektim.plymouth bastırdı ama maçı bu skorla bitirdik.maçtan sonraki basın açıklamamda ‘’uzun süredir izlediğim futbolculardı zaten.ilk maçtan böyle bir etki yapmalarını bekliyordum’’dedim.takımıda gece eğlenmeleri için bantams puba göndermiştim.bende arabamla havaalanına geçtim.uçakla londraya gittim.

Londraya varınca ne bok yiyeceğimi bilmiyordum.elimde arayacağım bir telefon numarası yoktu.uçaktan inip havaalanı içinden geçerken.elinde ‘’barış’’ yazılı karton tutan iriyarı bir  herif vardı.yanına gittim.ulan londrada bu saatte havaalanında barış adında heralde tek beni bekliyorlardır diye düşündüm.daha tek kelime edemeden.’’araç dışarıda hazır gidelim’’ dedi.çıktık havaalanından limuzin bizi bekliyordu.vay amk hayatımda ilk defa limuzine binecektim.aracın içi mükemmeldi. Minibardan kaptım jackdanielsi ceketimin iç cebine sıkıştırdım.çerezlerdende biraz cebime koydum.yine ayin gibi bir şeye gideceğimi düşünüyordum.yarımsaatlik yoldan sonra büyük bir binanın önünde durduk.kongre salanuna benziyordu.indim limuzinden iri yarı herifte indi.’’içeri giren insanları takip edin salonda istediginiz yere oturun’’dedi.insanları takip ettim.girdim binadan içeri kongre salonuydu burası.amfi gibi bir yere giriyordu insanlar bende girdim.öğrencilik zamanından alışkanlık amk en arka sıraya geçip oturdum.baya kalabalık vardı amk.yanımda oturan adam where are u from dedi.anlık tepkiyle ’’I’m from greece.’’dedim.kendimi yunanistana itelemiştim.birşeyler daha sordu dedim siktir git kızla msjlascam sonra konusuruz.çıkardım nokiayı msjlasıyomuş gibi yaptım.
5dk sonra kongre başladı.altın şafakın planları nerelerde şube açtığı yıllık bilançosu vs vs sıkıcı konular konusuluyordu.hazır kendimide yunanistana itelemişken iç cebimde sakladığım viskiyi çıkardım.eğilip gizlice içmeye başladım.arada cebimdeki çerezleri ağzıma atıyordum.karnımda acıkmaya başladı.2saatin sonunda kongre bitti.viskiyide bitirmiştim kafamda iyiydi.insanları takip ettim yine yemek salonuna girdik.açık büfe tarzıydı.amk doldurdum tabagı.20dk içinde yaladım yuttum.sonra yanımda oturan bana tiptip bakan adama döndüm.yemekten sonra başka toplantı falan var mı diye sordum.yok herkes evlerine dağılır bu yılda 1 düzenlenen kongredir,sadece elit üyeler davet edilir dedi.eyvallah dedim sonrada tiptip bakmayı kes sikerim belanı dedim kalktım masadan.ulan ben daha cemiyete yeni girmişim ne eliti amk.sifakisi çağırmamışlardı beni çağırmışlardı.galiba benim üzerimde başka planları vardı götümde kalktı biraz yani.
binadan çıktım benim limuzin hangisiydi amk.binanın çevresi limuzinler jiplerle doluydu.baya bi dolaştıktan sonra buldum benim aracı.saatte baya geç olmuştu nereye götüreceklerdi acaba.bindim limuzine royal garden hotelin önünde durduk.5yıldızlı oteldi amk.indim arabadan diğer adamda indi.yarın öğlen uçakla bradforda gideceksiniz bu gece burada dinlenin beyefendi dedi.tamam aslanım yarın görüşürüz dedim sırtını sıvazladım.girdim otele yerleştim.ücretsiz masaj servisleri varmış Tayvanlı kızlara kendimi emanet ettim.sonrada uyudum.

Ertesi gün öğlen telefonum çaldı.arayan adam aşağıda bekliyoruz dedi.indim aşağıya limuzine tekrardan binip havaalanına geçtim.ordan bradforda uçtum.amk yolculuk böyle bitmeyecekti tabiki.2 gün sonra forest green ile deplasmanda Fa Cup maçımız vardı.bradforda inince tekrardan takımla otobüse binip deplasmana gittik.yorgunluktan ölüyordum.takıma izin çaktım maça kadar antrenman yapmadık.zaten havada buz gibi anasını satyim.

Maç günü geldi.geçen maçı süper oyunla kazandığımız için bu maçıda kek olarak görüyordum.dk 16da sağdan uladzimirin ortasına kendi kalelerine gol attılar.1-0 öne geçtik.18de duran toptan gol yedik.sikecem böyle takımı habire duran toptan ya da kanattan açılan ortadan gol yiyoruz.28de morales uzaktan güzel bir gol attı 2-1 öne geçtik.38de taçtan gelen topu gol yedik amınakoyim.2-2.55de rakip takım kırmızı gördü.rahatladım hemen takımı yılmaz Vural taktiğine çevirdim.çevirmez olaydım.10 kişiye üstünlük kuramadık.bir kaçtanede rakip gol kaçırdı.biz atak yapamadık.soyunma odasında sahaya çıkanları ıslak odunla sıra dayağına çektim.

Maçtan sonra otobüsle bradforda döndük.3gün sonra hartlepool ile kendi sahamızda Johnstones Cup maçımız var.bu sene kazanabileceğimiz tek kupa buydu.odaklanmamız lazım.hava soğuk olduğu için sahada antrenmanda yaptırmak istemiyordum.başgana bu durumuda anlatamazdım.bradfordda tüm spor salonlarını dolaştım amk en ucuzundan birini kiralamak için.Addictive Fitness adında bir salonla anlaştım.geldiğimiz her gün için tüm takım adına 50sterlin verecektim.zaten ömrümüz yollarda deplasmanda geçtiği için karlı bir anlaşmaydı.2gün fitness salonunda çalışma yaptık.bende biraz vücut çalıştım.iyice göbek yapmıştım 1 seneye six pack yapma hayali kurdum falan.beckham piçi baya karın kası yapmış zamanında.fitnessdan sonrada lokale geçip batak-tavla falan atıyoruz kışın başka ne yapılır amk.

Maç günü geldi.geçen maç miloy ve beckham sakatlandığı için edu ile başlamak zorundaydım.miloyun teknik özelliklerinden yoksunken iyi pas yapamıyoruz.dakikalar geçiyor iki takımda atak yapamıyordu.perez sakatlandı yerine rafaeli aldım.transfer olduktan sonra ilk defa oyuna girdi.defansı fena değil.ama bizim için önemli olan hücuma katkısıydı.beklerim hücum etmezse takım kitleniyordu.maç orta saha mücadelesi şeklinde geçiyor.uladzimirde etkili oynamıyordu.mwanga desen top kontrolü sıfır.90+2de sol kanada pas aktarıldı.yeni bekimiz rafael topu aldı içeriye baktı enfes bir orta açtı.vasquez ceza sahası içinde topu indirdi yarım voleyle tavana astı.taraftarlar çıldırdı.kulübedeki herkes depar atıp vasquezin üzerine atladık.adam havasızlıktan boğulacaktı amk.golden sonrada santrada hakem macı bitirdi.kupaya bir adım daha yaklaşmıştık.soğuk havada Bantams pub içkileriyle içimizi ısıttık.sabaha kadar eğlendik...





10 yorum :

  1. part 35 ne zamana panpa

    YanıtlaSil
  2. hadi amk lan yeni partlar gelsin

    YanıtlaSil
  3. yine nereye kayboldun hocam ne güzel yazıyordun

    YanıtlaSil
  4. Hadi birader devam et şuna ya fena alıştırdın kaçarın yok artık:D

    YanıtlaSil
  5. dayı nerdesin sen ya

    YanıtlaSil
  6. seni bekliyoruz hıaaaamına

    YanıtlaSil
  7. hadi ya 2 hafta oldu amk

    YanıtlaSil
  8. E hala yazmamışsın hıammına. Götümüzdeki kıllar ağardı amk.

    YanıtlaSil
  9. hocam böyle blog mu olur ayda bir açarak.
    çıkarıyorum favourites'den, ben mi kurtarıcam amk...

    YanıtlaSil
  10. yazmayacak anlaşılan daha

    YanıtlaSil