24 Temmuz 2013 Çarşamba

Part 8 : Ligde 3.maçımız ve sonrasındaki mucize galibiyet


3.lig maçımız Fleetwood ile kendi sahamızdaydı.Son maçı kazandığımız için taraftarlar heyecanlıydı 10bin 500 kişi gelmiş izlemeye.Maçta doğru dürüst pozisyon olmadı duran toptan gol yedik.ikinci yarı forveti değiştirdim güzel bir asist yaptı akiremy golüde renteria yazdı maç 1-1 bitti.stadyumda homurdanmalar vardı.Forvetleri azarladım amk ne bu kıtlık özel hücum antrenmanı yaptırıyoruz kaleyi bulan şutumuz 2(yazıyla iki) lan.dedim yarın izin mizin yok sabah 8de antrenmanda olcaksınız.Sonraki maçımız Capital One Cup maçıydı rakip blackburn (2 üst ligimizde) pek umudumuz yok ama çalışalım yinede.Maç gününe kadar klasik antrenmanlarımızı yaptık yine maç günü stadyuma gittiğimizde taraftar sayımız azalmıştı 8bin kişi vardı.Rakip bizden çok üstün olduğu için Aykut kocaman styla önliberoları dizdim kadroya.Maçı kitledik.iki tarafında gol pozisyonu şutu yok.dk 83ü gösterdiğinde frikik kazandık.Kolombiyalı forvetim Renteria topun başına geçti ben o sırada çekirdek çitliyorum elimde biriktirmişim kabukları falan.25 metreden enfes vurdu üst direğe çarparak girdi kulübe sahaya fırladı bende kabukları falan fırlattım üstüm battı koşuyorum futbolcuya doğru.carvalhal’in meşhur koşuşu gibi.sonra hemen defans oyuncularını sahaya sürdüm maçı iyice kitledik 1-0 kazandık.Taraftarlar beni omuzlarına alıyor dedim amk beni değil gidin renteria yı omuza alın.Maçtan sonra Bantams pub yine mekanımızdı.(sahibi bana beleş içki veriyor diye oraya yönlendiriyorum takımı)içtik eğlendik ben biraz erken kaçtım yarimle skype konuşması yapacaktık.Renterianın efsane golünüde ekliyorum

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder