13 Temmuz 2013 Cumartesi

Part 19 : İlk İcraat


Önümüzdeki maç 3 gün sonra Hartlepool ile kendi sahamızda FA Cup mücadelesi.bugün takıma izin vermiştim öğlene kadar uyudum.öğleden sonra Afrikalı akiremy’i aradım burger king’e çağırdım 2li indirimli menuden aldık sonrada siktir edip yolladım.sokaklarda boş boş dolandım esnafla muhabbet tavla falan zaman öldürdüm.akşama doğru eve geçtim.rekish’e mesaj attım ‘’nerden kaldın oç rakı sofrası hazır çiğ köfte yoğuruyorum gel hadi.’’ 1 saat sonra geldi.adama bahis işini teklif edeceğim için önce biraz yumuşatmak lazımdı amk.normalde siksen futbolcuya sofra hazırlamam.neyse oturduk sünger gibi içiyor pic ben 1.bardaktayım o 3.yü bitirdi.neyse muhabbete girdim.bahis konusunu açtım.önce mırın kırın etti.takımdan keserim sikerim belanı diye tehdit ettim biraz ^_^ .maç sonucu bahislerine oynamıcaktık zaten ufak tefek bahislerden büyük vurgunlar yapma planımı açıkladım.onunda kafasına yattı.planı nasıl işleteceğimizi konusmaya başlıcaktık ki sızmışız amk.ertesi gün kalktık oda leş gibi kokuyor sabah antrenmana gittik.motelden beraber çıkınca esnaf işkillendi biraz.pis pis sırıtmalar falan.neyse ocak ayındayız feci ayaz var.yarım saat takıma yakartop oynattım sonra yeter bukadar diyip lokale geçtik antrenörlerle batak attık.rekish’e akşama gel iş konuşalım diye mesaj attım(konuşma dakikam bitti amk mesaj atıyorum mecburen)rusyadan manken sevgilisi gelmiş onunla takılcakmış.bende motele döndüm bets10’a hesap açtım birkaç bahis oynayayım  nasılmış sistem düşüncesiyle.3 saat içinde canlı bahis rulet falan kumara battım anasını satyim 250 euro kaybettim.bi bira çaktım yattım uyudum.öğlene kadar uyumuşum telefona 15 cevapsız gelmiş maç takım sabah toplanmış beni bekliyolarmış amk.maçı unutmuşum.pijama terlikle koşa koşa tesislere gittim.ayıptır söylemesi takıma forma yapan firma nike.hemen tesislerden eşofman ayakkabı alıp giydim(Aykut kocaman styla)maça çıktık rekish yeni göz bebeğim olduğu için koşulsuz 11 başlatıyorum.ama top falan oynamıyor.maç bok gibi konsantre olmadım zaten kafamda bin türlü olay var.maç 0-0 bitti uzatmalara kaldık.birkaç oyuncu değiştirdim.94te rekish ceza sahası çizgisinde topla buluştu gelişine sol ayağıyla dayadı ‘’bir alex değil diye içimden geçiriyordum’’ top yan direğe çarparak çizgiyi geçti.tribünler sahaya girdi amk neyse zar zor çıkardık umarım ceza yemeyiz.maçıda bu şekilde kazandık.tribünlerde 15bin kişi vardı.maç bittikten sonra şehir karnaval alanı gibiydi.bizde Bantams Pubda eğlencemize baktık.bir ara rekish’in yanına gidip yarın bana gel dedim okey dedi.şehirdeyken pek yanına yaklaşmıyorum motel olayından sonra adımız gaya çıkmasın amk.günü geçirdik ertesi günün akşamı oldu rekish geldi.bu sefer bi bok hazırlamadım sızmayalım diye.rus mafya bağlantılarımızı mı kullanalım diye sohbete başladı.yok dedim patron ben olcam.sen sağ kolum olacaksın planı beraber kuracağız işi sen bitirceksin.ama benim bu işin içinde olduğumu tek sen bileceksin.nasıl yaparız ne ederiz baya kafa patlattık sonra.sonra aklıma Afrikalılar geldi.dedim her maçtan önce bir Afrikalıyı yanına çekip bin euro karşılığında ‘’ilk faul’’ ‘’ilk taç atışı’’ ‘’ilk sarı kart’’ tarzı bahisler için anlaşacaksın.bahiside senin rus hatunun adına açtığımız hesapla oynarız durum çakılmaz.kızın kimlik bilgilerini alırım ayarlarız dedi.önümüzdeki maç York deplasmanıydı dedim.ilk 11i yarın sana veririm Afrikalılardan birine yanaş santrada direkt topu kanatlara doğru sert vursun taca atsın.sonra biraz bira içtik evine gönderdim bunu.ertesi gün york deplasmanına transitlerle yola çıktık.bir motele yerleştik.ilk 11ide rekish’e verdim.2 saat sonra geldi soumah ile anlaşmış bin euroya.laptopu açtık bahis oynamak için amk motelin wirelessı yokmuş.akşam vakti koştur koştur internet cafe bulduk orda girdik bahise 5 bin euro yatırdık 1.7 oran fena değildi.geceyi atlattık ertesi gün maça çıktık.bu arada pinzon bu maçla sahalara döndü amk ama ne dönüş.1 gol 1 asist yaptı 2-1 kazandık.skor sikimde değildi açıkcası zaten 10 puan fark atmıştık 2.sıradakine.soumah santrada topu aldığı gibi gavura vurur gibi vurdu topa.taca gönderdi.o sırada istemsiz olarak yessss diye haykırmışım futbolcular ‘’mal mı la bu’’ der gibi baktılar.maçtan sonra futbolcular transitte galibiyeti kutluyor ben geleceğin hayellerini kuruyordum ilk icraatimizi yapmıştık devamı gelirse ingilterenin Polat alemdarı olabilirdim.neyse şehre döndük o sırada federasyon FA Cup kurası çekmiş lig kupasında yarağı yediğimiz gibi bundada yiyeceğimiz kesinleşti rakip yine Liverpool ama bu sefer maç kendi sahamızda.7günlük boşluğumuz var takıma 2 gün izin çaktım.bu maç göz önünde olacağı için bahis oynamama kararı aldık.ama ben gizlice liverpoola handikaplı oynadım amk 10 bin yatırdım oran 1.3 fena değildi.4günde antrenmanlarda yakartop-istop-ortada sıçan oynattım takıma.maça öyle hazırlandık.bu sırada taraftar grubumuz twitterda hashtag yapıp tt olmuşlar. #VarsaŞeklinizBradfordaBekleriz.afrikalılar duygusal olduğu için biraz gaza geldiler Kolombiyalıların pek sikinde olmadı bu durum.maç günü geldi başgan aradı dedi tüm biletleri sattık 25bin kişi maçı izlicek.utandım biraz amk 25 bin taraftarız bizi desteklemeye gelmiş bende takıma saçma sapan antrenmanlar yaptırdım diye.neyse sahaya çıktık utancım biraz azaldı twitter olayından sonra Liverpool taraftarları stadı işgal etmişler amk 10bin bizim taraftar 15bin liverpoola.adeta kendi sahamızda deplasmana çıkıyorduk.maç başladı takım yerlerde sürünüyor.36 dkda 4 gol yedik.tribünlerde kavga çıktı bizim psikopatlar birkaç Liverpoolluyu bıçaklamış.aha dedim yeni düşman edindik 3 sene sonra premier lige çıkarsak kan gövdeyi götürür ceza üstüne ceza yeriz.dk 49da tosunpaşa urrego sağ kanattan açılan ortaya uçan tekme attı topla birlikte kaleye girdi bu sırada kafasını direğe çarptı sedyeyle hastaneye götürdüler amk salağını.sanki şampiyonlar ligi finali oynuyoruz ne bu hırs.maç 4-1 bitti ben kazandığım 3 bin euronun sevincini yaşıyorum ama içimden.dışımdanda futbolcuları teselli ediyordum.liverpoolun hocasıda değişmiş pellegrini olmuş.maç sonu yanına yanaştım ‘’kanka bir gün o takımı ben yöneteceğim’’ dedim.hep böyle efsanevi olaylar olur ya 10 sene önce söyledi şimdi gerçekleşti falan tarzı.stadyumdan çıktıktan sonra koşa koşa atmye gittim rekish ortak hesapta görmeden parayı çekeyim dedim.ordanda motele geçtim.önümüzdeki maç 4gün sonra kendi sahamızda Wimbledon ile yarın rekish’i çağırırım bahis planımızı yaparız düşüncesiyle yatağıma yattım kazandığım paralara sarılıp uyudum..


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder