7 Temmuz 2013 Pazar

Part 25 : Bir İhtimal...


15 gün sonra Burak yılmazın yanına çeşmeye geçtim Selçuk inan’da buradaydı.günlerimiz plaj voleybolu oynayarak,yüzarek,güneşlenerek geçiyordu.18 haziranda bradforda döndüm.5gün sonra sözleşmem bitiyordu hala arayan soran yoktu amk.bradforda geldiğimi duyan başgan aradı beni gel bi görüşelim diye.gittim beyaz eşya dükkanına yeni mallar gelmiş etraf çok kalabalıktı.dedi sözleşmeni yenileyelim.maaştan haber ver panpa dedim.83bin nasıl dedi.amk şampiyon olduk 5bin euro mu artış yapıosun pic dedim.kavga gürültü 93bin euroya çıkardı.anlaştık.ozaman ligi orta sıralarda bitirceksin dedi.ulan daha takımı yenilemedik ligde kalırsam dua edersin dedim çıktım.moteldeki odama gelince sınava zamanında çalışmamış ve sınava 1gün kalmış öğrenci telaşına kapıldım amk.takımı nasıl kuracaktım.

10gün sonra antrenmanlar başlayacaktı.neyse hemen futbolcu menajerlerini aramaya başladım sözleşmesi bitecek oyunculardan beleşe kapayım diye.doğru dürüst piyasada oyuncu kalmamış.çok geç kalmıştım.kulüpte parada yok ne bok yicektim şimdi.takımımda sözleşmesi bitecek olan nathan doyle,tjikuzu ve davies’in menajerlerini aradım kıyasıya bir pazarlığa giriştik ve sadece nathan doyle ile anlaşabildim.18 kişilik kadroda en az 6 tane İngiliz olması zorunluluğu olduğu için mecburen yüksek maaşlar talep ediyordu piçler.transfer yapamıyoruz bari eldeki dandikleri gönderelim dedim. Twittera ‘’sen istiyor worgu verejek 1 milyon euro’’ yazdım pek umudum yoktu.adamı devre arasında beleşe almıştık bok gibi oynamıştı ligde 3 maçta 0 gol.kupada 1 gol atmıştı.2 saat sonra baktım benim twite biri fav atmış.kim lan bu diye açtım blackpool menajeri paul ince.taşşak geçiyor heralde dedim.ertesi gün telefonla aradı 1 milyon teklif etti.dedim gelip almak için zahmet etmeyin ben paketleyip sizin tesislere gönderirim futbolcuyu.büyük bir kazık atmıştık.ama bu sırada başganda bana kazık atıyormuş.afrikalı yıldızım soumahı 240bin euro ya bana sormadan Watford’a satmış.amk daha nerden bulcaktım Afrikalı golcü.pek oynatmadığım urrego ve jairoyuda çok ucuz fiyatlara sattım.toplamda transferden 1.3milyon euro kazanmıştık.takım kurmak için mükemmel bir rakamdı.ne kadarını maaş bütçesine ne kadarını transfer bütçesine ayıracağız diye başganı aradığımda telefonu kapalıydı.şüphelendim yine.3 gün boyunca başgana ulaşmaya calıstım.en sonunda yerel basında tatil fotoğrafını gördüm.maldivlere gitmiş transfer parasını eziyordu amk.

Düşündüm para mara ayırmıcak bu başgan gidip bari kiralık futbolcular toplayayım.gittim manchestera fergusonun kapısında yatmaya başladım.geçen sene kiraladığım 2 kaleci johnstone ve ben amosu istiyorum.dilenci gibi Allah rızası için ağbii diye yalvardım.vermedi piç.ordan man.city takımının tesislerine gittim tüm genç futbolculara salça oldum.sadece karim rekik’i verdiler.ordan londraya geçtim.arsenalin tottenhamın chelseanin tesislerinin kapılarına kendimi zincirledim.arsenal ve chelseanın alt yapı kalecilerini aldım.bradforda geri döndüm.döndüğümde menajerler westhamdan sol bek George ve stoke cityden eduyu önerdiler.dedim ben bunlara bonservis vermem kiralık geliyorlarsa olur.kiralık olarak anlaştık.yaptığım tüm transflerler berbattı maksimum yedek oyuncu olacak seviyedelerdiler.birkaç gün sonra başgan şehre geri döndü.hareretli tartışmalardan sonra transfer bütçesi olarak 300bin euro ayırdı.amk 1 milyonu naptı acaba.dünya çapında bir sürü menajerle bağlantılar kuruyorum birçok futbolcu öneriyorlar falan.viktoria plzende oynayan marek hanousek gözüme çarptı.kulüple sorunları varmış satılık listesine almışlar 22 yaşında orta saha oyuncusu.60bine el sıkıştık.youtubeda futbolcu videoları izlerken juan morales adında ön libero dikkatimi çekti araştırdım buldum menajerini kulüp satmaya yanaşmıyor dedi.değeri 80bin euro.pazarlıkla falan 200bin euroya anlaştık.buzdolabı alır gibi 48 ay takside böldürdüm.

Antrenman günü geldiğinde takımın çok eksikleri vardı.parasızlıktan başka ülkeye kamp yapmaya gidemedik.bradfordda kaldık.rakip takım teknik direktörleri ile telefon görüşmelerimde kamp için nereye gidiyorsunuz diye sorduklarında ‘’canım yhaa biz Avusturya yada Belçika düşünüyoruz ‘’diyip geçiştiriyordum.kulübü rakiplere ezik göstermemek lazımdı.kondisyon antrenmanları ile başladık bu arada gazetelerden okudum Galatasaray ingiltereye kamp yapmaya geliyormuş.hemen fax yolladım gelin sizi bradfordda ağırlayalım hazırlık maçı yaparız diye.kabul etmediler amk(resmi yazışmayı aşağıda paylaştım)antrenmanlar devam ederken bir yandanda transferlere devam ediyordum.thomas wesley ve aden flinti kadroma kattım.ikiside yedek bile olamayacak kapasitedeler.uruguaylı bir sol bekle anlaştım matias perez adı.porteloyu twitterdan satılık listesine koyduğumu açıkladım.bristol rovers teknik direktörü fav attı.2gün geçti teklif sunmadılar.mention attım ‘’oç almıcaksan niye fav attın’’.cevap vermedi bende satmaktan vazgeçtim.yedek olarak dursun.2 genç kaleci almıstık ama kaliteli değillerdi.yaz tatilinde ispanyada tanıştığım menajerleri aradım dedim elinizde kaleci varmı panpalar.toni doblası önerdiler.iyi amk gönderin dedim.maaşı takımın en yüksek maaşı olacaktı.takımın en önemli mevkisi olduğu için gözümü kırpmadan verdim yüksek maaşı.

Bir akşam otururken shabani nonda aradı.zamanında az gezip tozmamıştık istanbulda.dedi kongoda süper bi genç var kesinlikle kaçırma.dedim ne kadar fiyatı 300bin euro dedi.oha amk o kadar parayı nerden vereyim.taksit maksit ayarla yap bişeler bu forvet kaçmaz dedi.başgana yalvar yakar parayı buldum.futbolcunun adıda Mwanga 19 yaşında.48 ay takside bağlayıp 300bin euroya aldım.getirdim futbolcuyu bradforda.maaşı takımın en düşük maaşıydı yıllık 7bin euro.amk buradaki lise bebelerinin harçlığı bile daha fazlaydı.dedim buna sen tesislerde yat kalk bu paraya ev kiralayamazsın.neyse takım kadrosu baya kalabalıklaştı bu kadar transfer ligde kalabilmemiz için yeterdi.kulübe para kazandırmak için Man.utd ve man. City ile kendi sahamızda hazırlık maçı ayarladım.iki maçada ilgi gayet fazlaydı.iyi hasılat topladık.bu sırada bradford esnafınıda dolaşıp kombine satmaya çalışıyordum.çıktıgımız ligin uyum kuralları yüzünden stadyumda 700bin euroluk masraf çıkmıştı.para lazımdı.şehrin işadamlarına uğrayıp reklam verin oçlar diye sitemde bulunuyordum.

Sonraki hazırlık maçımız doncaster ile.yaz döneminde yapacağımız maçlardan sadece bu maç lig için bize fikir verebilirdi.maçı 3-2 kaybettik.kalecim toni doblas Galatasaraylı kaleci zapata gibi çıkmıştı.kazığı yemiştik anlaşılan.önümüzdeki hazırlık maçı bayern münihin ikinci takımı ile.buda bizim gücümüzü test etmek için yeterli bir takım değildi.kulübe para kazandırma uğruna lige iyi hazırlanamamıştık.yaz döneminde bahis işleride yapmıyorduk.pek heyecanlı günler yaşanmıyordu.bari lig başlasada hem ligle hemde bahis işleriyle uğraşsaydık.son vurgundan kazandığım parada baya azalmıştı.bayern ile maç günü geldi vasat bir maçtı.3-1 kazandık.ama lig için umut verecek hiçbir organizasyon düzenleyemiyorduk.maçtan sonra odama gittiğimde internetten haberlere bakıyordum.’’beckham futbola dönme kararı aldı’’ haberini gördüm.lan acaba gelir mi diye içindem geçirdim.menajerini aradım.ilgilenen takım var mı diye sordum.birkaç tane İngiltere 2. 3. Lig takımı ilgilenmiş henüz teklif eden yokmuş.iyi dedim bende ilgileniyorum amk.onlar teklifte bulunduğunda direkt ara beni daha fazlasını vercem dedim.görüşmeyi sonlandırdık.açtım bir büyük rakı fonda müzeyyen Senar yaktım sigarayı beckham hayalini kurmaya başladım.Bir ihtimal gelirse direkt kaptan yapardım.penaltı frikik korner her şeyi o kullanırdı.çokta yormamak gerek arada ben onun yerine sahaya çıkardım o kulübede rahatına bakardı amk adamı bradforda getirmişiz bide zahmet edip futbol mu oynasın...




1 yorum :