11 Temmuz 2013 Perşembe

Part 21 : Downfall


Morecambe maçından tam 16 gün sonra Plymouth ile kendi sahamızda maçımız var.takımı topladım tesislerde dedim beyler 1 hafta izin veriyorum memleketinize gidin.hazır kış vaktindeyiz kayak yapmak isteyenleriniz varsa uludağa palandökene falan gidebilir tavsiye ederim dedim.kolombiyalılar Arjantinlilerin falan eteklerinde zil çalıyordu(bu deyimi kullanmayı her zaman istemişimdir amk günlük hayatımda hiç kullanmadım)neyse Afrikalılar boynunu bükmüş duruyordu.takımdaki diğer futbolcuları gönderdim bunları odama getirdim.’’what’s your problem’’ dedim.paraları yokmuş tatilde mecburen bradfordda kalacaklarmış.üzüldüm amk dedim ben uludağa gidiyorum hatunla baş başa takılcaz sizide palandökene göndereyim kayak yaparsınız afrikada kayak nedir öğrenmemişsinizdir hemde erzurumda götünüz donsunda biraz akıllanırsınız dedim.bunlar sevinçten üstüme atladılar sarılıyorlar falan.bacağımda bir sertlik hissettim amk hemen iki tanesini tokatladım üstümden attım baktım yanımda badara sene var.zaten son bahis olayından gıcığım piçe tekmeledim biraz bunu.dedim sen bradfordda kalıyorsun arkadaşların facebooktan fotoğraf paylaşacak sen mal gibi bakacaksın.ağlamaya başladı amk 190cm boyundaki adam karşımda ağlayıncada bir tuhaf oldum tamam lan affettim senide gönderiyorum dedim.neyse ertesi gün herkes şehirden ayrıldı.7gün sonra herkes dönmüş olmalıydı.maça 8 gün kala antrenmanlara başladım ama Afrikalılar yok amk telefonla falanda ulaşılmıyor.artık mart ayı geldiği için klasik kış antrenmanlarımızı bir kenara bırakıp kondisyon yüklemeye başladım.ertesi gün oldu.antrenmanda yine Afrikalılar yok.türk büyükelçiliğini aradım anlattım durumu.’’haber alırsak biz sizi ararız’’dediler.özeti siklenmedik. Sonraki gün antrenmana geldiler.kayak yaparken pisti şaşırmış mallar çığ falan düşmüş kar altında mahsur kalmışlar amk.sadece gnanounun kaburgası çatlamış 3 hafta pert.rekishlede görüşmemiz oldu.taç atışı bahsine yine anlaştık.bu sefer Kamerunlu Mustafa ile görüşüp 500 euroya anlaştı.bizde geçenki fiyaskodan sonra tedbirli yanaştık 4bin euro koyduk.antrenmanlarımız kondisyon şeklinde devam etti.Morecambe hezimetinden sonra Plymouth maçına çok az bilet satılmış 8bin küsür taraftar gelmişti maç için.taç atışı olayını Mustafa başarıyla haletli.maçıda ilk 20 dkda 2-0 yaptık.68de miloy kendisinin ikinci takımının üçüncü golünü attı(bu replikte maçlar için klasiktir amk bunada özeniyordum).maç 3-0 bitti.maç sonu Bantams Pub’a gittik bayadır gitmiyordum sağlam içtim.rekishle bardakları tokuşturduk gece boyunca…6gün sonra Aldershot deplasmanı var.takıma 2 gün izin çaktım sonra başgan planör ayarlamış amk ben tek başıma planörle gittim takımın geri kalanı ford transite doluştu.leş bir motele yerleştik başgan maaşları yine yatırmamış pek paramız olmadığı için domates peynir soğana yumulduk yine.Şehir baya hereketliymiş amk baya gezdik.halı sahada antrenmanları boşladık biraz.rekish’de tjikuzuyu ilk sarı kart için ayarlamış.yüklü girelim diye ısrar etti.fiyasko olayından sonra tedbirliydim 8bin euro koyduk.maç günü geldi maç başladı dakikalar geçiyor sarı kart yok.öyle kasılmışımki kulübede koltuga yapışmışımki kıçım terlemiş amk pantolon yapışmış bacaklarıma.dk 40 oldu tjikuzu rakibi formasından çekti.hakem sarıyı bastı.sevinçten yedekteki rekishi gıdıklıyorum falan adımız çıkacak amk sonunda.o değilde 68de gol yedik maç 1-0 bitti yenildik amk.liderlik avantajımız azalmaya başladı.aldershot maçından 6gün sonra Dag&Red deplasmanı var.bradforda hiç uğramadan direkt geçtik.tabiki ben planörle gidiyorum takımın geri kalanı transitle.neyse dagenham şehrine geldik.şehrin Thames nehrine kıyısı var.dedim amk burada iyi piknik yapılır.ayarladım mangalı falan.bi kasap buldum orayada köfteleri tavukları hazırlattırdım.markettende sucuk biber domates soğan vs aldırdım futbolculara.nehrin kenarına geldik.yaktım mangalı yelliyorum falan.futbolcularda sofrayı kurdu.ingiliz polisi geldi amk nehrin kenarında ateş yakmak yasak dediler.dedim panpalar sizede ikram edelim biz misafiriz bradforddan geldik amk.’’yassaaağhh brother yassaağğhh’’ diye cevap verdiler zorla toplattılar malzemeleri.dondurması yere düşmüş cocuk gibi kaldık ortada amk.neyse motele döndük.motelin müdürüyle konusup arka bahçede yapıp yedik mangalı.maç gününe kadar ufak kondisyon antrenmanları yaptık günlerin büyük bölümünü şehir gezmeye ayırdık.thames nehri harikaydımaçtan önce rekish geldi.bu sefer miloy ile anlaşmış taç atışı için.10 bin euro bahise.maç günü geldi maça çıktık taç atışı olayından yine parayı kazandık.maçta çok kısır başladı.kışın doğru dürüst antrenman yapmadığımız için hücum organizasyonlarımız iyice körelmiş amk.dk46da gol yedik 5 dk sonra ikinciyi yedik.ocak ayında worgu adında Nijeryalı forvet almıştık hiç oynatmıyordum.onu oyuna soktum 63de 2-1 yaptı.yılmaz Vural bodoslama saldırı taktiğine geçtik.gol olmadı 2-1 kaybettik.ligde iyice zor duruma düşmeye başladık.liderlik gidebilirdi.önümüzdeki maç kan davamız olan Rochdale ile kendi sahamızdaydı.bradforda dönerken planöre binmedim transitte futbolcuları biraz tokatladım rahatladım.bradforda döndüğümüzde odama geçtim.rekish’e mesaj attım.’’bahis işine ara veriyoruz ligde yarrağı yemeye başladık''




1 yorum :

  1. bahis haramdır mübarek kardeşim sen topuna bak helal para kazan

    YanıtlaSil