23 Temmuz 2013 Salı

Part 9 : Lig Tüm Hızıyla Devam Ediyor


4.maçımız Rotherham   ile kendi sahamızda oldu.bu ne lan habire kendi sahamızdayız amk ben kendimi erasmusa gitmiş türk genci gibi hissediyorum deplasmana çıkmak istiyorum.maç başladı 14.dk Akiremy golü yazdı bende bir tuvalete gidiyorum gençler dedim 5 dk siz idare edin.geldim dk19 2-1 yenik duruma düşmüşüz.Takımım adeta beni içine sindirmiş amk ben olmayınca top oynamıyor pezevenkler.29dk penaltı kazandık.o an işte soğuk soğuk terlemeye başladım takıma penaltıcı seçmeyi unutmuştum topun başına tjikuzu geçti(bi ara Rizespor da oynamıştı) ön libero. Dedim kesin kaçtı penaltı.ama tjikuzu utandırdı beni 90a attı.devre arasına girdik defans oyuncularını nasıl oklavayla dövüyorum 2 gol yemek nedir lan diyerek.akıllandılar biraz 2.yarı gol yemedik 47.dk pinzon sol ayağıyla tam köşeye yazdı 3-2 yaptı.sonrası klasik olarak ziya doğan styla kapandık maç bitti.Artık galibiyetlerden sonra klasikleşen Bantams Pub’a kutlamalarını yaptık.Holiganlarla aramıda iyi tutuyorum bazı akşamlar kahveye takılıyorum batak falan oynuyoruz.2gün sonra Johnstones paint trophy maçımız var Scunthorpe takımıyla.boktan bi turnuva eleniriz umarım para falan geldiği yok. lige konsantre olmak lazım.Maça yedek kadroyla çıkma planım vardı.maçtan 1 gün önce alt liglerin forumlarında takılıyorum Rakibimizin teknik direktörü onları sahadan sileceğiz falan demiş.kolaysa gel sil yavşak diye içimden geçirdim.As takımı maça hazırladım.Maç günü Afrikalı forvetlerden akiremy’i yanıma çağırdım dedim evlat geçen maç harikaydın bu maçta iyi performans göster maçı kazandır seni yazın ankarada gazinoya götürcem.hem türkiyeyide görmüş olursun.ooo büyüksün reis dedi ben bir ara türkiyede bulundum eminönünde saat satmıştım gazino falan iyi bilirim.hadi bakalım aslanım sana güveniyorum diyip gönderdim bunu.maç başladı.goller yağmur gibi geldi. Akiremy 2 gol yazdı.maçı 5-2 kazandık.maç sonunda rakip teknik direktörle kavga ettik amk umarım federasyon ceza vermez.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder