8 Temmuz 2013 Pazartesi

Part 24 : Kankam Selçuk Şahin

Ertesi gün uyandım.tarih 28 nisan 2013.ligde ilk 2 takım direkt üst lige kalan 4 takımda üst lige çıkmak için playoff oynuyor.oyüzden lig erken bitti.telefona baktım 30 küsür cevapsız çağrı vardı.1 tanede mesaj vardı.(nyse sn mşglsn sanrm bn yatyrm sana ii eglenclr .s .s)annem,babam,kız arkadaşım,türkiyeden arkadaşlar falan kutlamak için aramışlardı.herkesle konuştum en son kız arkadaşımı aradım yarım saat trip yedim zar zor gönlünü aldım.telefonu kapattım biraz internette dolaştım o sıra tatil olayı aklıma geldi.kankam Selçuk şahini aradım.
’’akıyor muyuz panpa tatile ‘’
’’daha lig bitmedi amk ‘’
’’ne zaman bitiyor lan türkiyede bizimki bitti’’
 ‘’19 mayısta bitiyor panpa şampiyonluk yarışındayız’’
’’iyi amk sezon bitince haberleşelim tatilde türkiyeye gelcem takılırız beraber’’
‘’tamam reis Bekir ben Serkan kırıntılı tekneyle açılmayı planlıyoruz senide ekliyorum listeye’’
‘’tamamdır selçukcum,hadi ligde başarılar aykutada selamımı söyle öptüm görüşürüz’’
‘’aleyküm selam.hadi görüşürüz’’

19 mayısa kadar ne yapacaktım amk türkiyeye gidemezdim tek basıma mal gibi kalırdım.en iyisi türkiyede lig bitene kadar güney amerikada afrikada futbolcu avına çıkayım hem yeni sezon yapılanmasını sağlarım hemde birkaç ülke görmüş olurum amk.tek başımada gitmek istemiyordum kız arkadaşımı tekrar aradım atla gel buraya beraber güney amerikaya gidelim dedim.hastanede doktor işler yoğun olduğu için izin alamadı.mal gibi tek başıma kaldım.arjantin-brezilya-şili-kolombiya-uruguay ligleri devam ediyordu.12günlük bir plan çizdim güney Amerika liglerinden toplam 10 maç  ayarladım gidip izlemek için.önce şili’nin başkenti santiagoya gittim 2günümü orda geçirdim.ordan arjantine geçtim.buenos aireste 3gün geçirdim ismi bile karizma amk şehrin.ordan Uruguay sonra brezilya ver elini Kolombiya derken ayarladığım hiçbir maça gitmedim full gezdim amk.(gezi güzergahımı aşağıda paylaştım)

Arada futbolcu menajerleriyle görüşmelerim oldu.yıllık en az 200bin-300 bin euro garanti para istediler.tavuk mu sikiyosunuz amk diyip kalktım masadan.kolombiya başkenti Bogota’dayım.otelin odasında jakuzide keyif yapıyorum elimde viski falan.güney amerikada son günüm yarın nijeryaya uçağım var.maç izlemediğim için içimde hafif bir pişmanlık vardı.ama yarın afrikaya gidip genç yetenekler keşfedeceğim için kendimi teselli ediyordum.ertesi gün havaalanına gittim.uçağıma 2 saat var ne olur ne olmaz diye erken geldim.banklarda oturuyorum aştideki çığırtkan firma elemanları gibi elemanlar Buenoooosss aireeesss ,Caraacaaass,sao paulooo,rio de janeiro yarım saate-1saate kalkıyor bilet isteyen diye bağırarak dolaşıyordu.elemanın teki barcelona yarım saate kalkıyor bilet alır mısın abim bilet alır mısın ablam diye bağırıyor.amk dibimdende ayrılmadı.gittikçe barcelona sesleri kafamın içinde yankılanmaya başladı.1-2 dk içinde barcelona mı Nijerya mı kıstası başladı kafamın içinde.yarım saat sonra barcelona uçağındaydım amk.

Gittim barcelonaya otele yerleştim.yarında barcelona  osasuna maçı varmış stadyuma gittim biletimi aldım napıyordum ben lan nijeryada olmalıydım.diye arada düşünceler gelse de beynim hemen siktir ediyordu bu düşünceyi.ertesi gün erasmusta avrupayı gezen örgenci misali messi forması barcelona atkısı alıp stadyuma gittim.barcelona gol attıkça coşuyorum falan ne zaman Katalan piçi olmuştum ben amk.maçtan sonra 2 gün daha barcelonada takıldım sonra zaragoya geçtim orda 2 günde orda kaldım madride gitmeden olmazdı.madridde otele yerleştim rekish sayesinde vurgunu yaptığım için maddi açıdan rahattım.baktım yarın realmadrid-levante maçı var onada bilet aldım.ertesi gün Ronaldo formam ‘’hala madrid’’ atkımla maçtaydım.resmen kişilik bozukluğu yaşıyordum amk.maçtan sonraki 3gün madridde kaldım şehrin tarihi yerlerini gezdim falan.

20 mayısta Selçuk aradı kanka biz yarın çeşmeye geçiyoruz ordan benim tekneyle mykanos’a açılcaz atla gel sende hemen’’dedi.atladım uçağa çeşmeye geçtim.orda Selçuk,Bekir,Serkan ile buluştum.selçuğun tekneyle mykanosa geçtik bol bol güneşlenip denize giriyorum.kameralarada yakalandık amk(aşağıda paylaştım).bir hafta burada takılıp ordan Burak yılmazın yanına geçerim diye düşünüyorum.futbolcu izlemede gelecek sezonu planlamada yalan oldu anasını satyim…