6 Temmuz 2013 Cumartesi

Part 26 : Captain Beckham


5gün sonra Wycombe deplasmanı ile lig başlayacak.şampiyonluk hedefimiz olmadığı için bahis işine odaklanmalıydım.kondisyon antrenmanlarından artık baygınlık geldi birazda teknik taktik antrenmanlara yöneldik.10bin kombine satıldığı haberini aldım.geçen sene 8bindi.%25lik artış fena değil.maçtan 3 gün önce rekish’i aradım odama çağırdım.bembeyaz çocuk yazın nereye gitmişse zenci gibi olmuş amk.neyse konusmaya başladık.ufaktan başlayalım gittikçe ısınalım işi büyütelim kararı aldık.bahis taç atışı.koyacağımız para 10bineuro.bu iş için biçilmiş kaftan tabiki mwanga idi.çocuk yıllık 7bin euro kazanıyor.bahis başına 500 veririz kabul eder diye düşündük.ertesi gün rekish mwangayı ayarladı.bizde gidip bahisimizi yatırdık.slovak bir manken bulmus artık onun hesabından oynayacağız.

Oç başgan yine yollamış transitleri.yine sürünüyoruz.wycombe şehrine gittik.kulüp şampiyon olunca şehrin turizm acentelerinden biri sponsor olmuştu.onların sayesinde artık 3 yıldızlı otellerde kalacağız.sabah kahvaltısı açık büfe.öğlen ve akşam yemeği yok.sabah kahvaltısında Afrikalıları etrafıma topladım.dedim ‘’gençler fazladan fazladan alın gizlice çantalarınıza koyun öğlen vaktindede yeriz amk.’’böylece öğlen yemeklerinide beleşe getiriyorduk.wycombe geçen senede rakibimizdi zaten şehri biliyoruz pek gezmedik.sezona güzel bir başlangıç yapmak için halı sahada antrenman yaptık.akşam üzeri wycombe gençleri ile parasına halı saha maçı yapıp akşam yemeği parasınıda ordan çıkardık.2gün böyle geçti.maç günü geldi.ispanyol kaleciyi almadım takıma hazırlık maçlarında sıçıp üstüne tüy dikmişti.arsenalli genç kaleciyi koydum.neyse maç başladı.nonda’nın bize genç yıldız diye kakaladığı mwanga taç atışını bahsini kazandırdı.ama berbat futbol oynuyor.takımda uyum sorunu yaşıyoruz.herkes kafasına göre atak yapıyor.cezasını dk36da çektik 1-0.sonrasında 2kere taktik değiştirmeme yedekteki oyuncunları oyuna sokmama rağmen etki etmedi dk 87de küçükken menenjit geçirmiş oyüzden zeka sorunu olan Kamerunlu Mustafa penaltı yaptı.rakip 2-0 öne geçti maç bu skorla bitti.maç sonu hangi futbolcuyu dövsem diye karar veremedim amk bir onu bir bunu tokatlıyorum.

Sonraki maç 3gün sonra Notts country ile deplasmanda Capital One Cup maçı.transitlerle geçtik maç için o şehre.gece otelde uyku tutmadı dedim biraz gezineyim.şehirde sessizlik hakimdi.karnımda açıktı amk yolda bir kokoreççiye rastladım türkmüş amk adı rüstem yıllar önce iş için göç etmiş hayatı sikilmiş emekli olduktan sonra geceleri kokoreç satıyormuş.bi yarım yaptırıp odama geçtim.düşüncelere dalarken aklıma geldi takımın şut problemi vardı iyi şut çekemiyorduk çözüm olması için Tanju çolak’ı antrenör olarak getirme fikrine kapıldım.hemen aradım tanjuyu.dedim ‘’kral atla bradforda gel,sana ihtiyacım var,forvetler pert amk’’.sağolsun çok sever beni ‘’ayıpsın reis hemen geliyorum’’ dedi. günlerdir beckhamın menajerinden ses çıkmamıştı.onu bir arayayım dedim.’’napyon yarraam,hani arıyacaktın beni?beckham işi noldu’’ dedim.’’ya biz watfordla anlaşıyoruz şu an seni unutmuşum hacı ‘’ dedi.’’lan durun amınakoyim  kaç veriyorlar beckhama aynısı veriyorum sanada menajerlik parası olarak teklif edilenin 2 katını veriyorum ‘’dedim.tabi para diyince hemen fikri değişti kavatın.’’tamam anlaştık ozaman beckham şu an tatilde ben haftaya geleyim imzaları atalım’’ dedi.dedim ‘’hani watfordla görüşüyordun şuan’’.kemküm geveledi.yine bir transfer de yine tuzağa düşmüştüm amk.neyse beckham için değerdi.’’yamuk olmasın ‘’dedim.’’olmaz reis kafana takma’’dedi.neyse bu haber sevindiriciydi.takımdaki orta sahalardan 3ü sakattı zaten.beckham ilaç gibi gelecekti.rekishi aradım.dedim beckhamın transferi için bahis varmı.var dedi.aksilik çıkmazsa bizim takıma gelcek amk parayı yatıralım dedim.ama içimdende emin olamıyordum.menajeri piçin tekiydi.bizim takım için oranı 7.9muş.20bin yatırdık.kafamda hem beckham hemde bahis paraları vardı.

Pek antrenman yapamadık.maça çıktık.kaleye İspanyol doblası koydum.83de bacak arasından gol yedi 1-0 yenildik.ilk maçtan kupadan elendik amk.takım vasat oynamıştı.kalecimse berbat.mwangayı çağırdım dedim amk al sana 50euro benim yerime şu doblası kırbaçla.elimde viski doblasın dayak yemesini izledim.ertesi gün bradforda gitmek için yola çıktık.önümüzdeki maç 3gün sonra yine notts country ile bu sefer lig maçıydı ve kendi sahamızda oynayacaktık.takımı topladım dedim ’’ pezevenkler bi kere sikildiniz ikincisi olmasın’’.galibiyet yemini ettik falan.antrenmanda adeta kemik sesleri geliyordu .çok iyi hazırlanıyorduk.akşam motelde odama geçtim.telefonum çaldı.beckhamın piç menajeriydi arayan.dedi ‘’Portsmouth beckhama 135bin banada 30bin euro teklif ettiler.bana 50bin verirsen seninle sözleşme imzalamaya geleceğim’’.’’tamam amk gel imzalayalım bitsin bu iş’’dedim.telefonu kapattım odanın kapısı çaldı.noluyor amk akşamın bu vaktinde gelen kim rekish mi geldi acaba çağırmamıştım ki.açtım kapıyı piç menajer karşımda.meğersem motelin önünden aramış beni son bi fiyat artırıp tuzağa düşürmüş beni.neyse giden takımın parasıydı.ben bana bahisten gelecek 79bine seviniyordum bir yandan.imzaları attık.dedim beckham ne zaman geliyor.yarın tesislerde olur dedi.iyi amk simdi siktir git 2 kere tuzağa düşürdün beni diyip kovdum menajerini.gece uyuyamadım amk açtım youtubedan beckham frikik gollerini izledim.

Ertesi gün tesislere gittim kapıda bir lamborghini duruyor.beckhamında heralde.girdim tesislere başganla beckham başganın ofise oturmuş beni bekliyorlarmış.’’dedim abi kusura bakma bu kadar erken geleceğini tahmin edemedim’’tanıştık falan nerde kalacaksın dedim.’’2 milyon sterline yakınlarda bir villa aldım ‘’ dedi.amk futbolcum villada kalacak bense motel kenarlarında.neyse.sonra dedim panpa parayamı ihtiyacın varki niye 135bine bize geldin.’’biraz daha futbol oynamak istedim sorun para değil zaten aldığım bir vakıfa bağışlamayı düşünüyorum’’dedi.tam o sırada başgan atladı ‘’beckhamcım sen zahmet etme ya senin adına parayı ben yatırırım’’dedi.pezevenk başgan beckhamın yardım parasınada çökme planları kurmuştu.başgan saat 4e imza töreni ayarlamış.tüm ingilterenin büyük basım-yayın organları geliyormuş.neyse sonra antrenman sahasına geçtik.dedim yazın antrenman yaptın mı kondisyonun nasıl.yapmadım 1 aya ancak toparlarım dedi.dedim siktir et amk 2 gün sonra maça ilk 11 başlatıyorum.yavaş yavaş diğer futbolcularda gelmeye başladı.afrikalılar hemen beckhamla fotoğraf çekinip instagrama twittera koydular.bende beckhamla sarmaş dolaş fotoğraf çekindim facebook profil resmimi değiştim hemen.rezillik diz boyu.sonra sahanın ortasında halka yaptık dedim beyler artık kaptanınız beckham.ona itaat edeceksiniz.pas istediğinde pas atacaksınız istemediği zaman atmayın yormayın süperstarımızı.bütün korner frikik penaltılarıda beckham kullanacak.duran topta vurmaya yelteneni sikerim. Saat 4 gibi imza töreni düzenledik.basın mensupları taraftarlar akın etti.fuhuş operasyonundan sonra şehrimiz ilk defa güzel anılmaya başlandı amk.

2gün daha antrenmanımızı yaptık.beckham bahisinden vurgun yaptığımız için (vurgun dediysek fakir vurgunu 79binlik vurgun mu olur kendimizi avutuyoruz işte ileride milyon eurolar kazanma hayalim vardı).maça çıktık takımda çok sakat var.edu iyi oynamıyor.mwangaya forvet diyenin amk.beckhamda antrenmansız oldugu için etki gösteremedi.tamam bunları anlarımda doblas???adam her şutu içeri aldı lan. Şaka gibi.maçı 5-1 kaybettik.14 aydır takımın basındayım en kötü maçımızı oynadık diyemicem ama en kötü kaleci performansını yaşadık.maçtan sonra rekish’i çağırdım dedim aslanım bizim kaleciyi araştır bi ne ayakmış bu.tamam reis dedi.önümüzdeki maç 3gün sonra wallsall deplasmanı.yarın yola çıkacağız.odama geçtim.sinirden kendimi sikecektim.takımım ligin dibine gömüldü.daha 2 hafta olmuştu ama hiç bir umut ışığıda yoktu.holiganlarda ebemizi sikecekti.ertesi gün uyandım tesislere gittim.rekish beni bekliyordu.dedi reis bizim kaleci bahis mafyasının içindenmiş aleyhimize bahisler oynatıyorlarmış.vay piç vay.doblası yanıma çağırdım dedim bu maç kadroda değilsin.deplasmandan dönünce seninle konuşacağız.hemen beti benzi attı.bişey diyemedi.gizlice izledim yanımdan ayrıldıktan sonra telefonuna yapıştı hareretli bir şekilde bir şeyler konuştu.

Yola çıkacağız başgan travego ayarlamış.dedim amk takıma beckham gelmiş biz hala otobüsle yolculuk ediyoruz.beckhamında yüzü düştü.dur dedim canımın içi hemen üzülme sen kendi arabanla gel deplasmana.nasıl olcak o dedi.sen merak etme hemen ayarlıyorum dedim.mwangayı  çağırdım.dedim ehliyetin varmı.var hocam dedi.iyi amk sen bundan sonra beckhamın deplasman şoförüsün dedim.yıllık maaşına ek olarak her deplasman için 200 euro kazanacaksın.sevinçten çıldırdı tabi.önden beckham lamborghini ile biz arkadan travego ile deplasmana gidiyoruz.walsall’a vardık.beckhama dedim panpa sen bizle aynı otelde kalamazsın.sen kendine 5 yıldızlı otelde yer ayır biz 3 yıldızlıda sürünüyoruz bizle olmak zorunda değilsin.ilk bi şaşırdı nasıl bir yavşak teknik direktör diye düşündü kesin.sonra tamam dedi.gidip hiltona yerleşti.bizde otelimize geçtik.bu arada menajer bağlantılarımı kullanarak yeni bir kaleci arayına girdim.çok para istiyor şerefsizler.zaten bütçe yok.takımın en önemli mevkisi kaleci bulmalıydım.birkaç menajere bütçemizi anlattım bana uygun kaleci tavsiye edin 3 gün içinde dedim.ertesi gün antrenman için halı sahaya geçtik beckham elinde paketlerle geldi.düşünceli piç takıma pasta börek çörek almış getirmiş.5dk sonra Afrikalılar paketlerin dibini yalıyordu.antrenmana geçtik.beckhama pas atmayanı yanımda getirdiğim oklavayla dövüyordum.antrenmanda frikikten 1-2 gol attı sevinçten Allaaaaaahhh diye bağırmışım.artık frikikçimiz vardı.

Maç günü geldi kaptanlık pazubandını kendi ellerimle takıyorum beckhama.sabahleyinde erkenden kalkıp kramponlarını silmiştim amk.maç başladı.beckham adeta orkestra şefi gibi takımı yönlendiriyor.sağlı sollu ataklar yapıyorz beckham ara paslar atıyor falan 61dkda 6 gol attık.sonra baktım beckham beni değiştir işareti yapıyor.sahaya atladım.’’noldu aslanım sedyeye taşıyayım mı hemen acile götürelim’’ falan diye telaşla koşturdum’’ yoruldum reis sadece’’dedi.iyi amk sana bişey olmasında yerine başka futbolcuyu soktum.sonra golde olmadı maçı 6-2 kazandık.ertesi gün manşetlerde ‘’beckhamın takımı yürek yiyip sahaya çıkmış’’ diye manşetler atıldı.haberlerde benim adım geçmiyordu bile.her tarafta beckhamın takımı ibaresi vardı.aykut kocaman-alex olayındaki aykutun triplerine girmem an meselesiydi…




2 yorum :