5 Temmuz 2013 Cuma

Part 27 : Chrysler İmperial 65'


Walsall deplasmanından döndük önümüzdeki 3 maç kendi sahamızda oynayacağız.ilk rakip 3gün sonra Carlisle.bradforda gelince ilk iş olarak doblas’ı tesislerdeki odama çağırdım.
-ulan piç! bahis mafyasının içindeymişsin.tek başına takımın amına koydun.(bu sırada olum bak git videosundaki velet gibi kemerimi çıkardım yere vuruyorum)
- yok hocam olur mu öyle
-araştırttım oç seni geçen sene azerbaycanda oynarken mafyanın içine girmişsin.
-bir yanlışlık olmalı hocam ben öyle bir şey asla yapmam
-önce o eli bi indir (bu lafı demek istiyordum hep bana karşı demişlerdi)

Neyse sonra kemerle dövdüm bunu.sözleşme fesih kağıdınıda zorla imzalattırdım kovdum odamdan.takımla antrenman yaparken cep telefonum çaldı.amk millet ayfon s3 falan kullanıyor ben hala tuşlu Nokia.yazın tatildeyken mykanos’ta tanıştıgım yunan menajer arıyordu.bonservisi elinde çok klas bir kalecim var ister misin dedi.dedim hemen gönder,kalecimi postaladım yenisine ihtiyacım var.ertesi gün yunan kaleci sifakis geldi.antrenmana gelirken böyle pardesü falan giymiş dedim ağustostayız amk ne ayak bu herif.antrenmandan sonra odama çektim bunu.imzayı attıkda ne ayaksın sen hemşerim,bende türküm yakın sayılırız sirtaki falan severim amk.dedi birkaç gün kılık değiştirmem tanınmamam lazım.aha aldık yine başımıza belayı bununda kesin uyuşturucu karı kız olayı vardır diye içimden geçiriyordum.dedim anlat yabancı sayılmayız 4 senelik kontratıda imzaladık siksen gönderemem seni bari iyi anlaşalım.kaçakçılık işindeyim dedi.ne kaçakçılığı lan uyuşturucumu kaçırıyosunuz yoksa dedim.yok reis tarihi eser kaçakçılığı yapıyorum.sen yabancı sayılmazsın Türkleri severim oyüzden anlatıyorum.balkanlarda örgütümüz var tarihi eserleri getirip avrupada amerikada satıyoruz dedi.amk 2-3 tane tenekeye taşa kim para verir lan dedim.öyle deme reis acayip para var bu işte dedi .sen ne kadar kazanıyorsun dedim.açıkcası sabit bir geliri yok 3 senedir bu işin içindeyim şimdiye kadar 4 milyon euro kazandım dedi.o an gözlerimin önünde dolar ve euro simgeleri belirdi.’’benide alsanıza aranıza bende balkan çocuğuyum nolur benide alın’’ diye baskıyı kurdum.ingiltere dağıtıcısıyla görüşeyim bakalım ben sadece aracıyım dedi.içimden piç kesin konusmayacak hayalimdeki paralara sahip olamayacağım diye geçirdim.konuyu değiştirdi reis benim belimde ağrı var önümüzdeki maçta oynamasam dedi.iyi amk almam kadroya siktir git etraftada fazla görünme.dedim gönderdim bunu.

Hazırlık kampından beri akiremy antrenmanlardan kaçıyordu.twitterdan satılık listesine koydum 3 fav aldım.ertesi ipswich town 210bin euro teklifte bulundu hemen kabul ettim.akiremy ile ipswich arasında görüşmeler başladı.bende bu sırada afrikadan forvet araştırdım.maçtan önce yine mwanga üzerinden taç atışı bahsi oynamıştık.mwangada amelemiz oldu iyice.aslında şuan bahis çok umrumda değildi aklım tarihi eser kaçakcılıgındaydı.sonraki gün maça çıktık.forvetlerim renteria ve mwanga rezil futbollarını sürdüyorlardı.geçen maçtaki performansları saman aleviymiş.beckham piçide frikikten dağlara taşlara vuruyor.dk48de rakip kırmızı kart gördü.hemen yılmaz Vural bodoslama saldırısı taktiğine geçtim.ama organizasyon yapamıyorduk.plzenden aldığımız orta saha hanousek tırt çıkmıştı.yerine pinzonu koydum beckham yoruldum dedi yine.iyice kıl olmaya başladım.çıkardım onuda atak yapamıyoruz yine.10 kişiye karşı rezil futbol oynuyoruz.maç 0-0 bitti.ben yıkıldım.soyunma odasında futbolcuları topladım dedim amk sizi dövmeye zaman harcayamam herkes stadyumun arka kapısından kaçsın holiganlar ebemizi sikecek yoksa.gizlice stadyumdan kaçtık motelde odama geçtim.suç işlemiş cocuk gibi kafamı yastıga gömdüm uyuyakalmışım.

Sabah kalktığımda perdeleri açıp dışarı baktığımda karşıdaki parkın duvarındaki yazıyı gördüm(resmi aşağıda paylaştım) holiganlar çok sinirlenmişti.kendimizi affettirmemiz lazımdı.önümüzdeki maç kendi sahamızda leyton Orient ile.bi hafta sağlam idmanlar yapma kararı aldım.beckhamıda it gibi koşturuyorum idmanlarda.her gün holiganlar tesisleri basıp küfürler edip etrafı dağıtıp gidiyorlar.psikolojik baskı altındaydık.maçtan 3gün önce sifakis yanıma geldi.reis senin için bir görüşme ayarladım.bir hafta sonra beraber gideceğiz dedi.heyecan bastı beni amk 1 hafta derken 1 hafta derken hangi gün oç ajandamı açtım dedim işaretle şuraya unutmayayım.4eylülü işaretledi.kendi sahamızdaki york maçından sonra gidecektik anlaşılan.sifakis ile konustuktan sonra motele odama geçtim.google mafya hikayeleri yazıp okudum falan kesmedi gittim oyun satan bir dükkana mafia 2 oyununu aldım.geceleri onu oynamaya başladım.maçtan 1gün önce rekish geldi ilk sarı karta gnanou ile anlaştım dedi.canım pek bahis oynamak istemiyordu.sonra oynarız falan dedim.bu bozuldu baya.lan başka işe bulaştıgımı çaktırmamalıydım.neyse qandırdhım xd dedim.yüzümde sahte bir gülüşle 10bin verdim.bahisten gelen küçük para sikimde değildi artık.daha büyüklerini kazanma şansım vardı.ertesi gün maça çıktık renteria ve mustafanın golleriyle 2-1 kazandık.gnanou ilk sarı kartı gördü ordan 50 bin euro geldi.

Önümüzdeki maç 4gün sonra york ile kendi sahamızda.mafia oyununuda bitirmiştim geceleri canım sıkılıyordu.godfather ve scarface filmlerini izledim.maçtan 2 gün önce şehir merkezinde baya vakit geçirdim.alışveriş yaptım.yeni takım elbise,pardesü,sivri burun ayakkabılar,şapka ve siyah eldiven aldım.amk daha örgütün içine girmeden bukadar masraf yapmakta hata mı etmiştim.neyse sonra bir fotoğraf stüdyosuna girdim.yeni kıyafetlerimle fotoğraf çekindim.facebookta kapak fotoğrafım yaptım.(resmi aşağıda paylaştım).takım antrenmanlarını pek sallamadım.bu arada beckham aslında okadarda pic değilmiş.batak atarken muhabbeti koyulaştırdık tanıyınca sevdim biraz.batakta eş olduk.parasına Kolombiyalılarla kapıştık.kolombiyalılar sikti bizi.beckham parayı beckham çıkardı verdi benim elimi cebime götürmeme izin vermedi.adam klas yeaa.Johnstones Cup’taki York maçı günü geldi.takım elbiseyi pardesüyü falan bavulla yanımda stadyuma getirdim.herkes bir tuhaf baktı ne oldugunu sordular.’’yaa annem memleketten yicek falan göndermiş kargodan onu aldım’’ diyip geçiştirdim.maç başladı konsantrasyonum sıfır.renteria 1-0 yaptı.dk 61de gol yedik 1-1.lan maç uzayacak bizim gidişimiz gecikecek diye yılmaz vural taktiğine geçtim.ya gol yiyecektik yada atacaktık.yetenek fukarası forvetim mwanga pozisyon üstüne pozisyon kaçırınca maç 1-1 bitti.benimde sinirim bozuldu tabi.neyse penaltılarda turu geçtik biraz sinirim yatıştı.maçtan sonra tüm takımı bantams pub’a gönderdim.sifakis ile ben kaldık.üzerimizi değiştik stadyumun dışında beklemeye başladık 10 dk sonra 65 model siyah bir Chrysler imperial yanımıza yaklaştı(resmi aşağıda) içinden iri yarı kel bir adam indi.sifakise dönüp ‘’bu mu ‘’ dedi. Sifakis başıyla onayladı.sonra kel adam sifakis ile benim gözlerimizi bağladı.arabaya bindik ve yola çıktık…





8 yorum :

  1. Yazılar bir de paragraf şeklinde olsa, daha rahat olacak okuması :D Beyin sulandırıyor boşluk falan olmayınca. Ama hikayeler güzel panpa, devam et :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yapacaktım unutmuşum geçen gün biride söylemişti aynısını

      Sil
  2. kanka senin bu orjinel mi yoksa internetten mi indirdin ben indirdimde ilk maç gününde hata veriyordu antremanlarda bişi olmuyorduda yardım et kanka

    YanıtlaSil
  3. Bende niye takımlar lisanslı değil yaaaa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. logo,forma paketleri var internetten bulup indirebilirsin.

      Sil
  4. hocam hikayeler süper gidiyor sırf bu yazılar yüzünden fm indirdim :)
    yeni partlar bekliyoruz bu arada

    YanıtlaSil
  5. Part 28 i bekliyorum bu arada şu Uruguaylı gay sol beki afrikalılara siktireydin iyiydi

    YanıtlaSil