10 Temmuz 2013 Çarşamba

Part 22 : Şampiyonluk Yakın Meşaleleri Yakın


3gün sonra rochdale ile maçımız vardı.antrenmana gitmek için motelden çıktım.tesislere yürürken bantams grubunun lideri ve birkaç üyesi yanıma geldiler beni apartman boşluğuna çektiler.liderin adı ‘’Ben Newton’’.zenci zeballah gibi bir şey amk.(aşağıda resmini paylaştım)babası İngiliz anası Nijeryalıymış.neyse bıcağı böbreğime dayadı.ya bu rochdale maçını alırsın yada maçtan sonraki gün öğlen vakti cenazeni kaldırırlar dedi. Dedim amk hristiyan değil misin bu nasıl tehdit.atayizmiş tüm dinleri araştırmış biliyormuş.neyse konu bu değildi.böbreğimin üzerinde bıçakla duruyordum.yavşak bir ifadeyle ‘’yeaaa beyler siz rahat olun onların amlarına bile koruz merak etmeyin dedim’’.newton ‘’önce o eli bir indir ‘’ dedi.amk ellerim havada değildiki.ezik bir şekilde kenetlemiştim birbirine öyle duruyordum.neyse biraz tokatladılar beni.sonra serbest bıraktılar.tesislere gittim.2gün boyunca günde çift idman yaptırdım.takımın pestili çıktı.antrenmanda pas hatası yapanı kırbaçla dövüyordum.neyse maç günü geldi.sabah futbolcuları topladım.birlik beraberlik kahvaltısı yaptık.öğlen maça doğru şehirde kavga haberleride gelmeye başladı rochdale taraftarı ile bizimkiler birbirine girmiş çok sayıda ölü yaralı varmış.maça çıkmadan soyunma odasında takıma bu maçı taraftarınız için kazanın dedim gaza getirdim(içimdende yoksa ben mefta olcam picler diye geçirdim).futbolcuların tekmeliklerine okunmuş pirinç koydum.maç başladı inanılmaz pres uyguluyoruz rakine sahayı dar ettik.ama gol gelmiyordu.45+2de kornerden Mustafa gol attı 1-0 öne geçtik.üzerimdeki stres biraz hafifledi ama 1-0 riskli skordu.devre arasında worgu sen siktir git senin yerine soumah giriyor.dickson sana güvendik sıçıp batırıyorsun senin yerinede portela giriyor dedim.2.yarı 72de soumah karambolden golünü attı.sonrasında çıkardım bi puro yaktım keyif yapıyorum kulübede.85de miloy 3-0 yaptı adeta orgazm geçirdim amk.akşamında taraftarlarla kenetlendik Bantams Pubda kutlamalar yaptık.ertesi gün ülke basınına malzeme olmuşum anasını satyim kulübede purolu fotoğraflarım çarşaf çarşaf yayınlandı.çok umrumda değildi götü kurtardığım için sevinçliydim.hazır havayı yakaladık şampiyonluğa iyice konsantre olmalıydık.başganı aradım.önümüzdeki 3 deplasmana uçakla gidip gelmemizi ayarla boss,takım rahat etsin bende sana şampiyonluğu getireyim.başka kaç deplasman kaldıki pic dedi toplam 4 deplasman var 3üne uçak istiyorum amk.sonuncusuna transporter ile gitsekde olur.zar zor ikna ettim.3 gün sonra gillingham deplasmanı var.uçakla gittik şehre.şehir gezisi falan yaptırmadım antrenmanlara asıldık.takıma şampiyonluk primi var dedim.sevinçten birbirini sikeceklerdi.(tabiki öyle bir prim yok amk kandırdım futbolcuları.konsantre olsunlar diye.)Gillingham ile maça çıktık.ilk yarı silik bir futbol sergiledik.golü yedik ama 2 dk sonra 1-1 yaptık.ikinci yarıya çıkarken ‘’hadi beyler siz bu değilsiniz havada karada sikmeniz lazım şu takımı’’diye gaza getirdim.pinzon asistleriyle renteria ve soumah golleriyle coştu 4-2 kazandık.maçtan sonra ajandama baktım önümüzdeki maç 14 gün sonra kendi sahamızda Accrington ile.1gün gillinghamda takılıp bradforda döndük.takıma 1 hafta izin verdim.bende o boşlukta alt yapımıza gelen çocukları inceledim.yetenek fukarası çıktılar.afrika ve güney amerikadaki alt yapılarla bağlantı kurdum geleceğin yıldızı avına çıkmıştı.yine avucumu yalayıp oturdum tabiki.üst üste 2 galibiyetten sonra hemen rahat pozisyona geçmiştik tabiki.izinler bitince gündüz hafif idmanlar akşamlarıda şehrin gençleri ile baklavasına halı saha maçları yapıyorduk.30 mart günü geldi maça başladık felaket top oynuyorduk.63de renteria Burak yılmaz gibi kendini yere attı.hakem düdüğü çaldı aha dedim yedik sarıyı.ama hakem penaltı vermişti.üşengeçliğimizden hala takımda penaltıcı belirlememiştik.sağ bek darby topun başına geçti.Allahtan kalecileri kovaydı. gol oldu.sonra ziya doğan taktiğine geçtik maçı kitleyip 1-0 bitirdik.maçtan sonra soyunma odasında ‘’beyler çok az maç kaldı siki taşşagı yaydık yine olmaz böyle dedim’’ konsantrasyonu yeniden kazanmalıydık.akşamı Bantams Pubda geçirdik.önümüzdeki maç 2 gün sonra Burton ile.ertesi gün uçakla Burton’a geçecektik polis tesislere geldi.aha dedim yine Kolombiyalılar bi haltlar karıştırdı.polis arsenalden kiraladığım 18 yaşındaki Eisfeld’i götürdü.ergen pic alkolü fazla kaçırmış kızın tekine tecavüz etmiş.bende sözleşmesini feshettim hemen.Burton’a gittik Afrikalıları motive etmek için pizzacıya götürme kararı aldım.kavruk elemanlar sevinçten tam üzerima atlıcaklardı ki geçen palandöken olayı yaşanmasın diye tekme savurarak kendimi korudum.pizzacıya gittik masalara yerleştik.amk masada oturunca 1 alana 1 bedava yokmuş gel-al servislerde varmış.dedim ozaman 40 tane paket yapın.20sinin parasını ödedim.pizzacının karşısındaki parka geçtik markettende 10 tane 2.5litre kola aldım getirdim.parkın amına koyduk ordanda motele geçtik.ertesi gün Burton maçına çıktık.takır takır top oynadık rakibe hiç şans tanımadan 3-0 yendik.Ligde ikinci sıradaki Wycombe’ye 11 puan fark atmıştık.ve önümüzde 4 maç daha vardı 1 galibiyet daha alırsak şampiyonluğu garantileyecektik.bundan sonraki maç  5 gün sonra Exeter ile kendi sahamızda.şehre indiğimizde adeta şampiyon gibi karşılandık.taraftarlar meşaleleri yaktı,çiçek falan verdiler formalarına imza attık fotoğraflar çekindik falan.bu bir yandan güzeldi ama diğer yandan daha şampiyon olmamıştık exeter’i kendi sahamızda yenip şampiyonluk turu atmalıydık..




6 yorum :

  1. Panpa en başından beri okuyorum Rekish e noldu lan ben onu ptt de her takımda alırdım

    Bide Ne zaman yazarsın Part 23 ü

    nickim : gapcurdum

    YanıtlaSil
  2. vallaha panpa bugun hepsini okudum :D part 23 hemen çıkar bu arada ne oldu amk bahis işi :D

    YanıtlaSil
  3. part 23 ve part 24 bu gece yazılmış olur panpalar ilginiz için teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  4. hedefin hangi takım panpa hedef liverpool olsun mk. :)

    YanıtlaSil
  5. baştan sona takip ediyorum panpa, iyi gidiyoruz. esprilere falan bayıldım, hikaye çok sardı.

    YanıtlaSil
  6. teşekkür ederim yusuf.hedefi daha belirlemedim.anket tarzı bir şey düşünüyorum ama daha erken 2-3 sezon geçmesi lazım hedef için.

    YanıtlaSil