19 Temmuz 2013 Cuma

Part 13 : Galibiyet serisi başladı


Kendi sahamızdaki Johnstones Trophy maçına hazırlanıyorduk amına koyim bi elenemedik şu kupadan resmen yük oluyor bize.Maça kadar serbest hafif antrenmanlar yaptırdım.günde 1 saat antrenman yapıyoruz 3 saat batak oynuyoruz amk.neyse maç günü geldi 2 as forvetim gece karıya gitmişler çok fazlada içmişler yürüyecek halleri yok dedim siktirin gidin zaten önemli maç değil yedekte bekleyenleri oyuna koydum forvete maç başladı pinzon yine döktürüyüor 2-0 öne geçtik.ve beklenen oldu takımın cenabetliği tuttu sol bek Uruguaylı gay futbolcu Portela kırmızı kart gördü.kırmızı gördükten sonra 2 gol yedik maç 2-2 oldu.atak falan yapamıyoruz dk 80de saçma sapan bir orta açtı sağ bekim adamlar kendi kalesine gol attı şans eseri 3-2 yendik.tabi maç akşamında sanki şampiyonlar ligini almış gibi kutluyoruz Bantams Pub kopuyor.4 gün sonra kendi sahamızda Aldershot ile maçımız var dedim futbolculara 2 gün gelmeyin 2 gün sonra dinç şekilde gelin yoksa sikerim belanızı.2 gün sonra duran top antrenmaları falan yaptırdım gol yememeliydik artık.Maç başladı oyun tarihindeki en baskılı maçlarımızdan biriydi.sağdan soldan yardırıyoruz ama gol gelmiyor.o an aklıma geldi 5bin euro yüzünden yazın Tanju çolak’ı şut antrenörü olarak getirememiştim hep başganın pintiliği yüzünden gol olmadıkça başgana içimden ana avrat sövüyordum.neyseki  dk 51de renteria karambolden golü yazdı 1-0 oldu hemen ziya doğan taktiğine döndük maçı kitleyip o skorla bitirdik.taraftar ilgiside artmaya başladı 9-10bin arası taraftar gelmişti.Akşamı artık klasikleşen Bantams pub gecesiydi.sonraki maç 6 gün sonra Plymouth deplasmanı.futbolculara 2 gün izin verdim.3.günde yola çıktık tabiki otobüsle yola çıkmıştık.yolda otobüs arızalandı amk.başgan ankaranın kırmızı belediye otobüslerine benzeyen otobüs kiralamış bagajı falan yok eşyalar kucağımızda gidiyoruz.4-5 saat tamiri için bekledik sonra yeniden yola çıktık.plymouth sahil kasabası.biraz denize girdik soğuk moğuk ama idare ettik işte.2 galibiyetten sonra basın konuşmalarım tabiki yine özgüven dolu amk.önümüze geleni şöyle sikeriz böyle sikeriz atıp tutuyorum.Maç başladı akiremy öyle bir gol yazdı ki(aşağıya koydum) ananskyim diye kulübeden fırlamışım yardımcı hakem yerime götürdü lan. sonra pinzon sazı eline aldı şiir gibi top oynadı. Maçı 3-1 kazandık.ama tabiki defans oyuncularım ıslak odundan ve tekme tokat dalmamdan kurtulamadı taçtan gol yedik amk.gol yemede fantastik boyutlara ulaşıyoruz.galibiyetten sonra başgan travego ayarlamış onunla döneceğiz.yolculuk sırasında bir ara mezdeke açtılar takım malzemecisi acayip kıvırtıyor kesin top amına koyim.neyse şehre gelince şampiyon gibi karşılandık.bu taraftarlarda çok ikiyüzlü.(youtube videoları kalitesiz yüklemiş.onu düzelttim önceki gönderilerdeki videolarda da 720p seçeneği mevcut)


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder