3 Temmuz 2013 Çarşamba

Part 29 : İlk Teslimat


Stevenage deplasmanı için şehre geldik.aklım sürekli telefon görüşmesinde kalmıştı.geceleyin sifakisi odama çağırdım.dedim böyle bir telefon geldi sanada geldimi.geldi reis dedi.şimdi ne olacak dedim.coventry maçından sonra ben Liverpool limanına gitcem eseri alıp gelcem dedi.iyi amk bende o sırada kendime ev bakayım kirada ucuz bir ev bulayım dedim.çıktım kendi odama geçtim.internet üzerinden biraz daha araştırmaya başladım.cüppe giydiğimiz odada gördüğüm simgelerden birkaçına rastladım bi bok anlamadım tabiki(aşağıda paylaştım simgeleri).yatağıma geçtim düşüncelere daldım.teknikdirektörlükte başarılı olmalıydım ki altın şafak cemiyetinde barınabileydim.cemiyet içindede kendi sevdirip gizlice kendi üzerimdeki insanların ayağını kaydırmalıydım üst mevkilere yükselip daha çok para kazanmalıydım.işin diğer boyutu i am a muslimdim.umarım din min işleri yoktur kedi falan kesmiyorlardır.düşünceler içinde uykuya dalmışım.
Ertesi gün takıma izin verdim yol yorgunuyduk amk.biraz şehri gezdim.hatıra ufak tefek seyler aldım.sonraki gün sıkı bir idman yaptık beckham piçini it gibi çalıştırıyorum.elimde patlayan Afrikalı forvetleride zevkine dövüyordum.rekishde bir haltlar çeviriyor sanırım.pek ortalarda görünmüyor.bahis tartışmamızdan sonra beni arkamdan vurmasından tedirgindim.maç günü geldi.maça çıktık.defans orta saha fena top oynamıyor iyi paslasıyoruz ama gol gelmiyor.forvetlerim bitik.dk72de hanousek ara pas attı sol kanada.bu sene aldığım Uruguaylı bek perez gelişine carlos gibi vurdu 1-0 oldu hemen ziya doğan taktiğine döndük maçı kitleyip bu skorla bitirdik.forvetlerim gerçekten cok canımı sıkıyordu.

Maçtan sonra bradforda döndük taraftarlar karşıladı bizi.üstüste 2 deplasman galibiyeti alınca yere göğe sığdıramadı piçler bizi.günler geçtikçe heyecanım tavan yapıyordu amk.sıcacık paranın hayalleriyle yaşıyordum.Coventry macıda 2 gün sonra.koduğumun fedarasyonu habire maç ayarlıyor.barcelona bizim kadar maç yapmıyor amk.geçen sezondan takımda kalan futbolcular antrenman hırsıma şaşırıyordu.takıma yeni bir kondisyoner getirdim.sabah akşam günde çift idman yapıyorduk.bu sırada Nelson sokağında 2+1 kiralık ev buldum.bradford şehir parkınada yakın.ara sıra geceleri çıkar çekirdek çitlerim diye düşündüm.

Maç günü geldi.aklımda pek maç yoktu acıkcası.sifakis siktir olup gitsede atromis mi arkamis mi ne sikimse işte onun kadehini getirse artık diye düşünüyordum.maça başladık bir onlar bir biz gol atıyorduk anlaşılan sifakisin kafasında da pek maç yoktu .33dkda skor 2-2 oldu sonrasında gol olmadı.gollerimi pinzon ve perez attı.forvetlerim yine bok gibiydi.normal şartlarda maçtan sonra takımı sıra dayağına çekmem gerekiyordu ama dokunmadım bile.sifakisle beraber stadyumdan ayrıldık.sifakisin arabasına bindik bu seferki mini cooperdı.dedim amk porscheye noldu.takımla beraberken göze batmamak için kullanmıyorum diğer iş sırasında kullanıyorum dedi.sonra benim evin önünde durduk.liverpoola gitmiyor muyuz dedim.sen koruyucusun ben taşıyıcıyım.senin gelmemelisin dedi.bozuldum anasını satyim sikerim böyle düzeni.odama geçtim.hatunla skypedan konustuk biraz.sonrada yattım uyudum.

Sonraki gün bam bam bam bam kapı çalıyor noluyoruz amınakoyim.saate baktım sabahın 7si.takıma 1 gün izin çakmıştım normalde öğlen vakti uyanırdım amk.açtım kapıyı sifakis karşımda duruyor.elinde küçük bir koli vardı.artemisin kadehi burada dedi.iyi amk koy kenara dedim sonra bakarım.çok dikkatli ol sanki biri beni takip ediyordu dedi.kim takip ediyor lan dedim atladım üzerine.başka örgütler çetelerde bu işlerin içinde hepsiyle savaş halindeyiz dedi.hay amınakoyim ne belaya bulaşmıştım.kahve ister misin diye sordum.isterim reis dedi.iyi kalk siktir git ikimizede hazırla dedim.gönderdim bunu mutfaga.bu sırada koliyi açtım.sikimsonik bir kadehti.hemen bir resmini çektim(aşagıda paylaştım)dışı altın kaplamaya benziyordu.sifakis kahvelerle salona geldi.dikkatli ol reis sakın düşürme ona bir şey olursa cesedimizi kimse bulamaz dedi.dedim ben özürlü müyüm niye düşüreyim.geri koydum kolinin içine.koliyide havalandırma boşluguna sakladım.salona geldim.kahven bitti mi lan dedim.az kaldı dedi.kalk siktir git ben uyuyacam dedim bitirmeden gönderdim piçi.

Ertesi gün oldu antrenmana geçtik.ben telefon bekliyorum biri arıyacakta malı götürecem diye ama kimse aramadı.sifakisi yanıma çağırdım.kanka beni kimse aramadı dedim.bunlar hemen satılmaz bide şuan takipte ediliyor olabiliriz oyuzdende satışı gecikiyor olabilir dedi.tahmini ne kadar sürede ararlar dedim.1 hafta içinde ulaşırlar sana dedi.eseri ayın 3ünde aldığıma göre en geç 10unda ararlar sanırım.ayın 5i ve 8indede kendi sahamızda maçlarımız var.sonrasındaki maç 12sinde deplasman.umarım deplasman zamanı aramazlar amk.sürekli yolculuk etmekten midem bulanır.antrenman çıkışı sürekli arkama bakıyordum acaba takip ediliyor muyum diye.edilmiyordum sanırım.gereksiz paranoyaklık yapıyordum.
Sonraki gün swindon ile kendi sahamızda maça çıktık.zeka yoksunu forvetlerim yine pozisyona giremediler.renteria geçen sene iyiydi aslında ama busene bozdu amk.kolombiyalılara güven hiç olmuyor.swindonlu oçlarda sürekli faullü oynadı zaten.iki top yaptırmadılar.maç 0-0 bitti.defansımdaki mustafa düz yolda yürürken düşüp çapraz bağlarını kopardığı için 6 ay sahalardan uzak kalmıştı flint adında mal bir ingilizi oynatıyordum artık defansta.iyi oynamıyordu.maçtan sonra renteriayı zencilere dövdürdüm.umarım başka bişey yapmamışlardır.ben izlemedim hemen evime geçip kadeh yerinde duruyor mu diye baktım.yerindeydi.

Önümüzdeki maç Johnstones kupasında doncaster ile kendi sahamızdaydı.ligde şampiyon olamıyacağız bari bu dandik kupayı kazanalım diye hedef koydum.bu sırada beckham ilede iyice kaynaşmaya başladık cocukları falan baya sevimli picler.beckham sayesinde balo gibi bir şeye gittim.bradfordun ve komşu şehirlerin iş adamları ile tanıştım.amk acaba bunların içinde altın şafak üyeleri var mıydı.bodoslamada soramazdım.cemiyetin en dikkat ettiği şey gizlilikti.balo dışında genel olarak pek bir şey olmadı antrenmanlarımızı yaptık.evden çıktığımda tek başıma yürürken iyice paranoyaklaşmaya başladım takip edildiğimi falan düşünüyordum.boş bi zamanda kelebek muşta mınçıka falan bir şeyler satın almalıyım diye düşündüm.

Maç günü geldi renteria malını kadroya almadım kendimce ceza uyguladım.rakip takımda pek macı umursamıyordu anlaşılan 36da ve 86da ngele,pinzon golleriyle maçı kazandık.kupada çeyrek finale çıkmıştık.maçtan sonra Bantams pub’a geçtik eğleniyoruz.paçalarımızdan bira akıyor eğlenceyi biraz abartmışız.saat gece 12 gibi gizli numaradan telefon geldi.kendimi tokatladım biraz ayıldım pubdan dışarı çıktım açtım telefonu.yine aynı boğuk ses vardı.gizemini siktiğim kimdi acaba amk.’’yarın öğlen newcastleda st.anthony’s parkının arkasındaki Norbury caddesi 16numaraya git’’ dedi.tamam panpa giderizde sen kimsin lan adını söyle bari dedim.suratıma kapadı.nasıl gidecektim amk arabam yoktu.otobüse atlasam elimde koliyle tuhaf olurdu.araba almak içinde çok param yoktu anansı satyim.sifakisten ödünç mü isteseydim acaba.yok olmaz oda eziklik olur.aklıma oto kiralama fikri geldi.bunların bana ne kadar para vereceği belli değil ucuz bir şey kiralayayım dedim.

Ertesi gün sabah renault spring kiraladım yola çıktım.3 saate newcastle vardım.norbury caddesini bulmam zaman aldı.arabada navigasyon yoktu tabiki.caddeye gelince peşpeşe sıralanmış Ferrarileri gördüm bende arkalarına spring ile park ettim rezillik amk.koliyi aldım kapıda 2 bodyguard bekliyordu ellerinde kalaşnikov vardı.amk gündüz vakti böyle silahlarla durmaya nasıl cesaret ediyorlardı.içeri geçtim.10 tane bodyguard yürümem boyunca beni takip etti.en son bir odaya girdim.bodur yüz küsür kiloluk tipinden buram buram zenginlik akan bir adam beni bekliyordu.konuşmasından İsrailli falan olduğunu düşündüm.selamlaştık.falan.verdim koliyi.sandım bana para vercekler.bekliyorum.suratıma baktı neyi bekliyorsun dedi.para dedim.güldü oç.parayı gönderdik Wilson’a dedi.bi bok anlamadım Wilson kimdi amk.cemiyetten biri miydi yoksa lider miydi.çıktım odadan springe atladım bradforda doğru yola çıktım…






1 yorum :