1 Temmuz 2013 Pazartesi

Part 33 : Draw


Önümüzdeki maç 3 gün sonra Hartlepool deplasmanı.orasıda amma uzak amk ingilterenin kuzeyinde küçük bir sahil kenti.atladık travegoya beckham piçi ferrarisi ile gelmiş bu sefer.önden o gidiyor.neyse şehre geldik.doğru dürüst otel yok.the york house adındaki otele yerleştik.beckhamda 5 yıldızlı otel bulamadığı için bizimle geldi mecburen.gece muhabbet gırgır şamata yapıyoruz beckham dedi reis geçen baloda bradfordlu iş adamlarında biri reklam yüzü olarak seni kullanmak istiyor.şehri en iyi tanıtanlardan biri olduğun için.dedim üçbeş kuruş için gidip reklamda oynamam adam gibi para vercekse olur dedim.tamam ben konusurum dedi.ertesi gün sahile indik.tatlı bir kasaba burası amk emekli olduktan sonra yaşayabilirim.takıma en ucuzundan balık ekmek ısmarladım.yanında şalgam suyu olsaydı iyi giderdide yoktu anasını satyim.takımı taraftarlarıda hoşgörülüydü antrenmanlarımızı onların tesislerinde yaptık.neyse maç günü geldi forvetlerim mwanga renteria dökülüyor ilk yarı gol olmadı.renteriayı çıkardım pinzonu aldım.oda etki etmedi.dk70de nathan doyle ikinci sarıdan kırmızı kart gördü.uzun süredir kırmızı kart görmemiştik.en azından dayak atmak için bir bahanem oldu.bayadır İngiliz piçleri dövmüyordum.dk77de kornerden karambol oldu sereno o aralıkta şut çekti 1-0 öne geçtik.10 kişi maçı kazanma şansımız doğmuştu.defansa gömüldük hemen.dakikalar geçiyor rakip atakları püskürtüyorduk.bu sırada sol bekte portela sakatlanmış yerine 3.sol bek olan McCartney girmişti.dakika 90+3 sol kanattan orta açtılar auta giden topa McCartney dokundu ve kornere çıktı.Kornerden açılan ortayla maç 1-1 oldu.soyunma odasına geçtik.dedim doyle ve mccartney kalsın geriniz otobüse binebilir.bir elimde zincir öteki elimde ıslak odun.önce McCartneye yaklaş yaklaş dedim.özür dilerim hocam yalvarırım falan diyor.dedim senin isminin önünde mc var sen hiphopla falan mı ugrasıyorsun ne ayaksın.yok hocam soyadımızda var dedi.senin soyunu sopunu diyip giriştim buna.amın evladı normalde ilk 18e bile almıyorum.şans buldu ondada takımı 3 puandan etti.bunun ağzını burnunu dağıttım siktir git diyip kovdum.sonra nathan doyle geldi sıra.bizim gibi fair playlikte nam salmış ünü kıtalararası olmuş bir kulüpte nasıl kırmızı kart görürsün dedim.mal mal baktı suratıma.bununda kafasını gözünü dağıttım gönderdim otobüse son zamanlarda yaşanan gerginlikleri bir nebze olsun üzerimden atmıştım.

Maçtan sonra bradforda döndük 3 gün sonra kendi sahamızda Barnsley ile maçımız var.takıma 1 gün izin çaktım.son 4 maçımızı kazandığımız için götümüz tavana çarpacaktı nerdeyse.evde dinlenirken telefon çaldı hay sikyim yine mi iş diye açtım telefonu.daily mail gazetesiymiş.bugün müsaitsem benimle röportaj yapmayı düşünüyorlarmış.amk normalde yerel basında zar zor cıkardık.daily mail nerden beni akıllarına getirdi.altın şafakla bağlantısımı vardı.beni popüler yapmayamı çalışıyorlardı.neyse kabul ettim.dedim öğleden sonra 3 gibi morley sokağındaki starbucksta buluşalım.karşıdaki adam tamam teşekkürler dedi kapattık telefonu.amk adam benle röportaj yapacak az ciks mekan olsun diye düşündüm.takım elbisemi giyseydim yoksa spor giyinip cool mu gözükseydim karar veremedim.neyse günlük kıyafetlerimden giydim.öğlen 3 gibi geçtim starbucksa white chocolate mocha aldım adamda beni bekliyordu.geçen seneki başarımı sordu ankaradan buraya nasıl geldiğimi falan.sonra bu sezondan sormaya başladı.’’otoriterler sizin ligde zor tutunacağınızı düşeceğinizi düşünüyordu ancak siz ilk 6nın içerisindesiniz hatta şampiyonluk mücadelesi veriyorsunuz’’ dedim hangi otoriter?cevap veremedi sustu.dedim otoriterleri boşverin futbolcu eskilerine para bayılıp tvlere gazetelere çıkartıyorsunuz gram futboldan anlamıyorlar.sezon başında benimle görüşseydiniz size ligde nasıl bir sıralamada olacağımızı söylerdim.başgan ve futbolcular hakkında sorular sordu.başganı basına yem edebilirdim ama yapmadım.beyefendi görünmeliydim.futbolculardanda bok gibi oynayanları eleştirdim takımdan göndereceğim dedim.öyle sağdan soldan saçma sapan sorularla 2 saat geçti.bu tarz röportajlardan zevk almadığımı anladım.adam gibi soru sorma kapasiteleri yok bu basın mensuplarının.

Sonra tekrardan eve geçtim internette vakit öldürüyordum.tekrar telefon çaldı arayan gizli numaraydı.açtım ‘’dur konuşma tahmin edeyim sen yine o sikik boğuk sessin dimi ‘’ dedim cevap vermedi.sonra yarın sabah 6da apartmanın karşısındaki çöp konteynırının altındaki çantayı al’’dedi.kapattı .anlaşılan paramı göndermişlerdi.ama niye böyle göndermişlerdi.ayine falan niye çağırmadılar.yoksa bu son işim miydi.ertesi gün sabah 6ya alarm kurdum.amınakoyim gece koysana uyumam gider alırım.sabahın köründe niye koyuyorsun.pijamalarla gidip çöp konteynırının altından çantayı aldım.hızlıca eve geçip saymaya başladım.oçlar çok görünsün diye 5euroluk banknotlar yapmıslar.çantada 50bin vardı.amk ben ölüm tehlikesi atlattım arabamla kaza tehlikesi geçirdim bana verilen para 50bin.sifakisi aradım.uykulu şekilde açtı.dedim sikik herif uyan beni dinle.bu piçler bana 50bin euro verdiler amk ben hayatımı tehlikeye attım.sakin ol reis.satılan eser ucuza gitmiştir oyuzden az para gelmiştir.herkese düşen komisyon sabittir dedi.iyi amk yat uyu öğlen antrenmanı kaçırma dedim kapattım.

2gün sonra maç günü gelmişti takımın yarısı pert olmuştu.kondisyon antrenörümüz sanki adamları askere gönderecek amk.beckham portela chambers gibi isimlerle maça çıkmak zorunda kaldık.renteria  pinzon hayattan soğutuyordu beni.amk bunlar bir işemi bulaştı futbol dısında acaba futbola konsantre olmuyorlardı.maç pozisyonsuz geçti.0-0 bitti.maçtan sonra rekishi yanıma çağırdım aramız bozuktu ama.dedim bu Kolombiyalı 2li ne halt yiyor bir araştır dedim.artık sana çalışmıyorum dedi.dedim amınakoyim kulüp hücumsal olarak bok yoluna sürükleniyor bir yardım et.kulüpten göndercem bunları dayanağım olsun dedim.bir şartım var ozaman reis dedi.ne amın oglu ne şartı?devre arasında belarustan kankamı transfer edeceksin dedi.kim lan o iyi top oynuyormu dedim.sağlam forvettir dedi.tamam transfer ederim sen bana bilgilerini akşam gönder dedim.anlaştık ayrıldık.

Önümüzdeki maç 6 gün sonra Notts Country ile deplasmanda.takıma 2 gün izin çaktım sonraki gün yola çıkacaktık.evde dinlenirken kapım çaldı.gelen rekishdi.pinzon-renteria tekrar uyuşturucu işine girmişler arkalarına çin mafyasını almıslar dedi.hay sikyim yine çin mafyası karsıma çıkmıştı.bide gay portela sevgilisinden ayrılmış oyuzden morali bozukmuş.marjinallikte kulüpce sınır tanımıyorduk.tamam amk sağolasın dedim.elindeki kağıdı verdi.buda istediğim transfer dedi.’’Uladzimir Yurchanka’’ bu ne sikindirik isimdi.istatistikleri fena değildi 3 maçta 1 gol oranı falan.dedim bonservisi varmı.yok 31aralıkta sözleşmesi bitiyor dedi bedavaya imzalarsın.tamam şimdi siktir git dedim.aradım menajerini detayları konusup sözleşme imzaladık.sonra renteria ve pinzonu aradım.devre arasında sözleşmenizi feshetcem dedim.kabul etmiyoruz dediler.oynatmam alt takıma atarım diye tehdit ettim telefonu suratıma kapattılar pezevenkler.birde portela kavatı vardı onunlada görüştüm.bu şehrin kendisine eski sevgilisini hatırlatacağını başka bir yere gitmenin daha onun için daha iyi olacağını söyledim 2 dkda psikologa bağlamıştım kendimi.haklısın reis dedi.devre arası olunca sözleşmemi feshederiz giderim dedi.öylece konuyu kapattık.

2gün sonra nottingham şehrine doğru yola çıktık.Gateway otele yerleştik.beckhamda hiltona gitti.kolombiyalılar canımı sıkmıştı pek antrenman isteğim yoktu.günleri beckhamın otelinde havuza girerek ve nottinghan şehrini gezerek geçirdik.trent nehri diye bir nehir var etrafı çimenlik falan Afrikalıları görevlendirdim 1 gün boyunca oraya gözlemlediler.polis hiç gelmemişti o taraflara.fırsattan istifade piknik yapalım mangal yakalım dedik.beckham kibar kibar yiyor Afrikalılarda sanki önlerinden kaçıracak varmış gibi elleriyle atlıyorlar falan.mangal yapmayı tek bilende ben olduğum için hep başında durdum pek yiyemedim amk bırakmadılar.

Maç günü geldi sakatlıklardan yine belimizi doğrultamıyoruz.rekishi ilk 11e koydum.dk15te sarı kart gördü.pezevenk kesin bahis oynamıştı.sereno 74de ikinci sarıdan kırmızı gördü.10 kişi kaldık ne bizim forvetler ne rakip forvetler gol atmak istemiyor gibiydi.renteria piçi son tartışmalardan sonra iyice salmıştı kendini.hanousekde 35de sakatlandı onada moralim bozuldu.takımın yarısı sakat.beşiktaş gibi olduk anasını satyim.maç yine golsüz 0-0 berabere bitti.3 maçtır berabere kalıyoruz.maçtan sonra bradforda geri döndük.önümüzdeki maç 4 gün sonra Walsall ile kendi sahamızda.takıma 2 gün izin çaktım kafalarınızı toparlayıp gelin diye.izin vaktini esnafla takılarak geçirdim.bir kuruyemişçi dükkanında devren satılık yazısı gördüm.amk alıp işletsemiydim acaba.altın şafaktan kazandıgım parayı aklamama yardımcı olurdu.newtonu aradım dedim böyle bir durum var bana yardımcı olabilecek holiganlardan işsiz varmı.çok var reis hangisini göndereyim dedi.sen ne iş yapıyorsun Newton dedim.tüpçüyüm dedi.dedim siktir et o işi aylık ne kadar veriyorlar.1500 pound dedi.ben 2000 vercem gel sen işlet şu kuruyemişçiyi dedim.olur reis sağolasın dedi.tamam amk takım şuanda kötü gidiyor takımla ilgilencem.haftaya bu konuyu görüşelim dedim.kapadım telefonu.renteria ve pinzon piçleri antrenmanlara gelmemeye başladılar.doğru dürüst oynatcak adamda yoktu.herjes sakat amınakoyim futbol takımımıyız revir mi belli değil.

Maç günü geldi sahaya çıktık.bizimkiler resmen hemen domaldı gelin bizi sikin diye.3 ve 18 dklarda gol yedik 2-0.dk10da zaten zorunluluktan oynattıgım chambersı biçtiler adamı sedyeyle ambulansa taşıdık amk.22de rekishin ayağını eline verdiler.orospu cocugu hakem kartta göstermiyor.dk 68 bu seferde renteriayı sakatladılar hakem piçi yine kart göstermedi.benim şartel attı.4.hakeme saldırdım.tribüne gönderdiler.belki fatih teric faktörü gibi bir etki olabilir takıma diye düşündüm.dk 72de kornerden gelen topa kafayı çaktı gnanou 2-1 yaptı.takımım vahşice saldırıyordu.90+1de miloyun ara pasıyla sol çaprazda topla buluşan perez gelişine vurdu ve tavana astı topu.maç 2-2 oldu.gole sevindim ama maç yine berabere bitti amınakoyim.maçtan sonra soyunma odasına indim.dedim pezevenkler 2004-2005 sezonunda inter ilk 15 maçta 12 beraberlik sonrada sezonu 18 beraberlikle bitirerek rekor kırmıştı.rekoramı koşuyorsunuz siktirmeyin belanızı adam gibi top oynayıp maç kazanın artık dedim.4 maçtır forvetler gol atamıyor.tam forvetleri dövme faslına geçecektim ki telefon çaldı.arayan gizli numaraydı.açmadım kapama tusuna bastım.tekrar aradı tekrar kapadım.bidaha aradı.açtım yine aynı boğuk ses ‘’benimle oyun oynama dedi’’sinirlenmişti anlaşılan.pardon panpa sapık sandım dedim.’’1 ocakta londrada toplanıyoruz.1 ocağı 2 ocağa bağlayan gece londrada ol’’ dedi.ajandamı açtım amk plymouth maçımız var dedim nasıl geleyim.’’maçı öğlene aldırırız.maçtan sonra uçağa atlayıp gelirsin’’ dedi.tamamdır anlaşıldı dedim.bide tüm herkesi sen mi arıyorsun okadar kişiyle görüşmek yormuyor mu seni dedim.telefonu suratıma kapattı oç…




12 yorum :

  1. panpa simdi gunde kac bolum yaziyorsun bir sinirlaman varmi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gününe göre değişiyor.boşsam yazıyorum.

      Sil
    2. panpa biraz da hareetlendir ya :D ama güzel yazıyosun emeğine sağlık :D(CengizHan):D

      Sil
  2. yeni part ne zaman yayınlanacak?.. birde şu kaçakcılık olayı olmadı bea usta

    YanıtlaSil
  3. reis yazmican zaman soyle yada yazican zamani bizde ona gore takip edelim.

    YanıtlaSil
  4. Aga sabirsizlikla bekliyorum yeni hikayelerini.

    YanıtlaSil
  5. İstifa et amınoğlu
    yazsana OÇ

    YanıtlaSil
  6. Hadi amk nazlaniyon mu

    YanıtlaSil
  7. nazlanma panpa hadi yaz

    YanıtlaSil
  8. taraftar çıldırdı hadi amk

    YanıtlaSil
  9. yazsana amın oglu

    YanıtlaSil