12 Temmuz 2013 Cuma

Part 20 : Fiyasko


3gün sonra Wimbledon maçımız var ben takıma izin verdim tabiki.akşam rekishle toplantı yaptık.ufaktan kazanma planımız devam ediyordu 8bin euro koyacaktık bahise. ertesi gün kış antrenman sistemimizin klasiklerinden yarım saat şut ardından lokalde batak partisi düzenledik.lokalden çıkıp eve giderken rekish yanıma geldi tjikuzuyu ayarladım reis yine aynı tarife taç atışı için dedi.hemen gidip 8 bin euroyu yatırdık bahise.antrenman vs diğer günde geçti maç günü geldi.yüzümde tabiki pis bir sırıtış hakim.santrada forvetler geri döndü tjikuzu bana veriiiiin laaan diye bağırıyor 4.pasta tjikuzuya verdiler sağ taç çizgisinin oraya doğru abandı top stadyumun dışına çıktı amk. Neyse bu sefer içimden sevindim.maçtada rezalet oynadık 1-0 yeniliyorduk rekish uzaktan şut attı 81de 1-1 yaptı maç öyle bitti.dingilde aslında fena teknik yok ama ruhu piç.kötü alışkanlıkları erken kapmış.taraftarlar arasında homurtular başladı biraz rakipler puan farkını azaltıyordu.maçtan sonraki gün yola çıktık 3gün sonra Oxford deplasmanı vardı.oxforda gelince üniversiteyi ziyaret ettim amk okuyamadım bari gelmişken göreyim dedim.oxfordda motele döndüğümde rekish yanıma geldi.sürekli taç atışı oynarsak durumu çakabilirler o yüzden Badara Seneyi ayarladım ilk sarı kartı görecek dedi.o zaman bu sefer büyük para koyalım dedim.parayı denkleştirip 20bin yatırmakta anlaştık.maçtan önceki gün gidip yatırdık.oranda 2.1 güzel orandı..maç günü belediye minibüsüyle stadyuma geçiyoruz.’’elim kaşınıyor amk kesin para gelecek’’ diyip kahkahayı bastım.kimse anlamadı tabiki.maç başladı dk 5de badara sene adama arkadan çelme taktı hakem kart vermedi.bi tedirgin oldum amk.maç devam ediyor top badara’nın olduğu bölgeye gelmiyordu.16.dkda renteria gol attı.badaraya bağırıyorum sevinirken forma çıkar diye anlamadı koduğum.neyse dk 45 oldu korner kullandık rakipten bir futbolcu kontraya kalktı.badara’da peşinde uçan tekmeyi salladı adamın baldırına doğru.ohh diye rahatladım o an kesin sarı yicekti.hakem geldi direkt kırmızıyı çıkardı.ben rekish’e bakıyorum rekish yere bakıyor.maçı 3-0 kazandık sikimde değildi.maçtan sonra normalde bradforda dönecektik 1 gün daha kalma kararı aldım.gece boyunca badara sene’yi dövdük rekish bendende betermiş amk zincirle dövüyor.yorulunca ambulans çağırdık gönderdik bunu hastaneye.sonraki gün yola çıktık bradforda döndük tabi herkes badara’ya ne olduğunu merak ediyordu badara ağzını açamadı açsa bi posta daha dayak atardık.sonrada afrikaya gönderirdim.5gün sonra kendi sahamızda Morecambe ile maç var 1 gün geç geldik takımada 2 gün izin çaktım.giden 20bin euronun yasını tutuyordum feci şekilde siki tutmuştuk.antrenmanlarıda antrenörlere bıraktım ben gitmedim.maçtan 2 gün önce rekish aradı dedi ayarlıyayım bahis yapalım diye.moralim çok bozuk amk dedim bahis işine kısa süre ara verelim kendimi toparlamam lazım.maç günü geldi bu arada pinzon yine sakatlanmış nazar değdi çocuğa amk.neyse maça başladık 35de gol yedik-37de 1-1 yaptık adamlar santradan gol atarak yediğimiz efsane goller arasına adlarını yazdırdılar.maçta 2-1 bitti yenildik.tribünlerde bana karşı küfürler artmaya başladı.hem aşkta kaybetmiştim hem kumarda hemde kariyerde amk intihar mı etsem diye düşünüyorum..


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder