9 Temmuz 2013 Salı

Part 23 : Büyük Vurgun


Burton deplasmanından uçakla döndük.takıma 1günlük izin çaktım.antrenman günü sabahı rekish yanıma geldi.reis ben kızdan ayrıldım burada yalnız kaldım mutlu değilim dedi.napayım göt sana karı mı bulayım dedim.gerek yok reis sergey krivets diye bir futbolcu var.oda orta saha pinzonu siktir et onu takıma al dedi.(aşağıda konuşma kaydını paylaştım).sen antrenmanlara devam et bakarız diyip gönderdim bunu.bir kaç haftadır bahis işinden elimizi çektiğimiz için ayak yapıyor piç.kesin krivets’de mafya adamıdır buradaki organizasyonumu ele geçirmeye çalışacak şerefsizler.tabiki krivetsi transfer etmicektim.hatta sezon sonu rekishide postalayabilirim.exeter maçını kesinlikle kazanıp kendi sahamızda şampiyonluk turu atmalıydık.bu yüzden tüm konsantrasyonumu antrenmanlara verdim.batak-okey partilerini takıma yasakladım.futbolcuları sabah6da kaldırıyordum bradford ormanında kondisyon depolamak için koşturuyordum.ben bisikletle geziniyordum tabiki amk.sabah sporundan sonra öğlene kadar langırt-pes-fifa oynuyorduk.yani anlayacağınız boş vakitlerimizide futbolla geçiriyorduk.öğlen yemeğini yedikten sonra taktik teknik antrenmanları yaptırıyordum saat öğleden sonra 3 gibi uyku saatimiz vardı odalara çekilip uyuyoruz.uyandığımızda saat 6-7 gibi oluyor.tüm futbolculara kasaptan özel olarak getirttiğim yürekleri yedirtiyordum.exeter’i sikip atacağız ve spor basını ‘’yürek yiyip çıkmışlar sahaya’’ diye manşet atacaktı.5günü böyle geçirdik.arada bana gazetecilerden telefonlar geliyor bilmem ne takımının menejeri sizin arkanızdan şöyle böyle dedi ne düşünüyorsunuz falan.dedim koy götüne şampiyon belli ikinci kim hahahaha.neyse maç sabahı oldu.bir gün önce camiye futbolcuların kramponlarını götürmüştüm okutmuştum imama.onları getirdim giydiler maça çıktık.takımın adeta basireti bağlandı pas yapamıyoruz.dk 26da exeter gol attı 1-0 öne geçtiler.dk 38de renteria karambolden golünü attı 1-1.ama hala atak yapamıyoruz.top sürekli exeterli futbolcularda.devre arası oldu.sırt çantamdan oklavayı çıkardım.orta sahayı dövüyordum bu sefer.2 pas yapamadı pezevenkler.dedim yılmaz Vural taktiğine geçiyoruz topu ileri şişirin defanstan seken topları pinzon toplayacak sağ sol bek hücuma katılmış olsun onlara aktar topu orta açsınlar yada şut atsınlar.tabiki olmadı bu dediğim.çünkü takımımda ciddi bir iq sorunu vardı.dk49da rakip defanstan biri topa elle müdahale etti.aha dedim penaltı şampiyonluk geliyor.son penaltıyı kullanan darby(sağ bek) yüzüme baktı dedim siktir git sen kullan geçenkinde gol atmıştın.gerildi gerildi pezevenk nerdeyse orta sahaya kadar gerildi.bi vurdu top stadyumdan dışarı çıktı amk.sonra maçta atakta pozisyonda olmadı 1-1 bitti.maç sonu darby’i eldiven sevip ıslak odunla dövdüm.tüm taraftarlar hayal kırıklıgına ugradı tabi.bende yıkıldım amk.maç sonu bizim totoş malzemeciyi aradım dedim takımda cenabet futbolcu var lan duşa girenleri izle burnuna iyi su çekmeyen kimse rapor et bana.görevi seve seve kabul etti tabiki.maçtan sonra takıma 2gün izin çaktım.6gün sonra deplasmanda Bristol rovers maçımız vardı.başganla anlaşmamıza göre son uçaklı seyahatimiz.2gün sonra uçakla Bristol şehrine geçtik.beraberlik şampiyon olmamıza yetiyor.takıma bi bok ısmarlamadım kuru ekmek ve su verdim 3 gün boyunca.maç günü geldi takımı silkemiyorum.fatih terim triplerindeyim.maça başladık renteria dk19da 1-0 yaptı.herkes seviniyor benim surat Aykut kocaman.dk 75de 1-1 oldu içimden aha şimdi 2.golüde yeriz şampiyonluk bok yoluna gider diye geçiriyordum.neyseki maç 1-1 bitti.Bristol rovers teknik direktörü ile aram iyi olduğu için rica ettim maç sonu hoparlörlerden angara havası açtırdım sahanın ortasında angara oyunları oynuyoruz.maç akşamı hemen şehre döndük havaalanında 20bin taraftar bizi karşıladı.onları selamlıyoruz.baktım bizim yöneticilerden birinin elinde megafon var ıvır zıvır konuşuyor aldım elinden konuşmaya başladım.önce ‘’lan amcık herifler ve sevgili hanımlar maça ortalama 9-10bin kişi geliyor ama burada 20bin kişi var.iyi gün taraftarı olmayın seneye kombine almazsanız sikerim belanızı.’’ Karşılık veremediler.’’son olarak konuşmamı şöyle bitirmek istiyorum.Ekinler baş vermeden kör buzağı topallamazmış.eyyorlamam bukadar hadi hayırlı işler’’ diyip megafonu yavşak yöneticiye teslim ettim.taraftar kısa süreli şok geçirdi tabi.3gün 3 gece parti verdik şehirde.tüm takımada haber gönderdim artık antrenman yapmıyoruz.sikerler o işi.zevkine maça çıkıyoruz dedim.günler eğlenceli geçiyordu.neyse maçtan 2gün önce rekish kapımı çaldı.açtım dedim pezevenk niye aramadın.telefonla olmazdı dedi.sanki bana Ergenekon amk.bu önümüzdeki Chesterfield maçı için rakip kaleciyi ayarlamış.benim attığım şutu kesin yicek dedi.bahis oynayalım.normalde yedek olduğum için gol atma oranım çok yüksektir büyük vurgun yapalım dedi.aklıma yattı anasını satyim.dedim tamam pinzonun yerine seni 11 başlatcam.sonra tuzak soruyu sordum ‘’senin manitanın hesaptan basıyoruz değil mi’’.heralde abi başka nerden oynucaz bahsi dedi.(krivets olayının bana kurulmuş bir komplo olduğunu iyice anladım ileride bunun öcünü almalıydım)20bin o 20 bin ben koydum.toplam 40bin euro bahis bastık.oranda (7.4)boşuna hesap yapmayın amk ben söylim kişi başı 148bin euro düşüyor.gündüzleri kahvehanede batakla geçiriyor geceleri paranın hayaliyle uyuyordum.neyse maçtan 1 gün önce chesterfield’e gittik.başganla anlaşmamız bittiği için 2 transit yollamış amk şampiyon takımız transitle yolculuk ediyoruz.gittik şehre motelimize yerleştik.ertesi gün maç için stadyuma gittik.rekishle maça başladım.takım antrenman falan yapmadığı için top oynamıyor amk.rakip sürekli bastırıyor.ben amos panterlik yapıyor.dk 46da rekish 25-30 metreden vurdu.selçuk şahinin Sivas maçında korcana attığı gol gibi kaleci yumurtladı amk.sevinçten sahaya atlamışım millet şaşırdı tabi lan. şampiyonluk maçında sevinmedi şimdi neye seviniyor diye.maç 1-0 bitti.maç sonu muhabirler neden bu kadar sevindiğimi sordu ‘’benim için her maç önemlidir ayrım yapmam’’ diye açıklamada bulundum.chesterfield maçından sonra orda 2 gün kaldık.şehirde baya gezdik zaman geçirdik.bradforda geçince bankaya gidip parayı çektik.bavulla paranın bana ait olan kısmını odaya getirdim büyük vurgun yapmıştık parayı yatağa döktüm içinde uyudum amk.önümüzdeki maç kendi sahamızda ligin son maçı Port Vale ile.maçtan 1 gün önce rekish aradı.dedi boss bu sefer rakipten ayarlayamadım.ilk taç atışı içinden bizim Afrikalıları ayarlim mi.dedim siktir et sezon sonu geldi zaten onlardan birkaçını takımdan gönderebilirim 2-3bin euro için şimdi ellerine koz vermeye gerek yok.seneye daha büyük vurgunlar yaparız.haklısın reis dedi konuşmayı sonlandırdık.6gün herkes kendi kafasına göre takıldı.ben önümüzdeki senenin takımını kurmak için biraz araştırma yaptım.maç günü geldi. toplandık.amk Afrikalılardan birkaçı kasıktan zorlanma ile rapor almış maça çıkamıyacaklar.dedim şampiyonluk kutlamaları hareketli geçiyor heralde kerhaneciler ahahahah.kahkahayı biraz abartmıştım.maç 0-0 bitti iki takımda bitsede gitsek havasındaydı.maçtan sonra kupamız verildi.sahada tur attık.21bin küsür taraftar stadyuma gelmişti.baya güzel görüntüler ortaya çıktı.maçtan sonra şehirde kutlamalara partilere katıldık.sabaha karşı odama döndüm uyku tutmadı.takımla sözleşmem 1 senelikti acaba başka takımlar bana teklif gönderir miydi başgan maaşımı artırmazsa siksen kalmam burada.tatilde nereye gitsem acaba?.yarın türkiyeden kankalarım Selçuk şahinle Bekir irtegünü arayayım belki yazın onlarla takılırım tekneyle egeye açılıyorlarmış ya da Burak yılmazda çağırmıştı çeşmeye gidelim diye belki onun yanınada uğrayabilirim düşünceleriyle uykuya dalmışım…(aşağıda son 4 maçın analizlerini,1 sezon boyunca hikayede dikkat çeken futbolcuların maç verilerini,ligde puan tablosunu,şampiyonluk kutlamalarını ve en bomba olarak pinti başganımız ve eşinin şampiyonluk pozunu paylaştım)












3 yorum :

  1. hedef premier lig! söyle o başgana senden iyisini bulamaz, bi sen bir sir yılmaz vural...

    @haggard

    YanıtlaSil
  2. eyvallah panpa.idolüm yılmaz vural zaten

    YanıtlaSil
  3. senden iyisi bulunurmu panpa o başkanın tipine öldüm amk :D

    @tasakkafali

    YanıtlaSil