29 Temmuz 2013 Pazartesi

Part 3 : Tesislerde İlk Gün


Sabah uyandım atladım taksiye kulübün antrenman tesislerine gittim.gelene geçene sen kimsin diye soruyorum ‘’ben 19 yaş altı menajeriyim,ben yedek takım antrenörüyüm..’’ulan dedim as takım için antrenör yok mu amk alt yapıdan kaç futbolcu çıkardınız hangi büyük takımda oynuyorlar dedim cevap veremediler.Siktirin gidin kovuyorum sizi dedim ve alt yapı yedek takım antrenörlerinin menajerlerinin hepsini kovdum.Takıma biraz antrenman yaptırdım defans güzel kaleci kova L orta sahada 35 yasında bir amca var fena değil Yusuf şimşek’in bjkye etkisi gibi bir etki yapabilir umuduyla takımda tutarım.forvette orta düzey.transferleri orta saha ve forvete yaparım.para varsa kalecide alırım.premier ligden takımların alt yapılarından oyuncu kiralamaya falan çalışırım diye düşündüm.Neyse dedim acaba bütçe ne kadar gittim başganın yanına bu arada adı Mark Lawn.dedim ‘’reis bütçe ne kadar?’’ maaş bütçen 2.2milyon euro transfer bütçende 86 bin euro.dedim başganım bu bütçeyle takım kurmayı boşver gel şurdan arsa alıp apartman dikelim daha karlı olur amk.güldü sen halledersin aslanım dedi.sinirlendim çıktım ofisten binanın önünde fışkiye vardı kırdım onuda.sonradan öğrendim başgan antrenörleri sorguya çekmiş binanın önündeki fışkiyeyi kim kırdı diye.
Bunu da ankarada beni bekleyen yarime gönderirim diye çektim tesislerde anlı şanlı bayrağımız dalgalanıyor diyeBunu da ankarada beni bekleyen yarime gönderirim diye çektim.Tesislerde anlı şanlı bayrağımız dalgalanıyor

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder