30 Temmuz 2013 Salı

Part 2 : Başganla Tanışma


Şehre daha yeni adım atmışım otele yerleştim.zırr zırr baktım tele başkan çağrı atıyor ama saliselik çağrı.dedim bu kesin pintinin teki geri aradım hemen açtı.’’burger kingdeyim gel bir görüşelim’’dedi. Vay ki ne vay koskoca başkan burger kingden yiyorsa bana bütçe falan vermez amk.Gittim burger kinge meğersem beni bekliyormuş indirimli 2 menu alırız dedi L.Allahtan ankaradan uçağa binmeden önce Sakarya caddesinde ayaküstü sterlin almıştım.bölüştük hesabı.neyse konuşmaya başladık.adamın ikinci cümlesi ‘’yönetim tamamen arkanda’’ aha dedim sıçtık.mantık türkiyedeki mantıksa devre arasını göremeden şutlarlar beni.boynumu büktüm tamam panpa dedim(nah öyle dedim çok sağolun başganım dedim)daha ilk günden o kadar samimi olmadım.Dedi bizim bradford’un tarihi bir sürü başarılarla doludur.Bende içimden he kesin öyledir amk.dışımdan bu bradford bir harika başganım!dedim.bu arada bigkinglerimiz yedik.menunun yanına aldığı soğan halkasından da ikram etmedi oç.neyse çıktık yemekten ben otele döndüm.yarın büyük gündü futbolcularla antrenörlerle tanışacaktım.son olarak çılgın taraftar grubumuzu paylaşıyorum :(
bu ne lan harbiden google görselde çıktı.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder