26 Temmuz 2013 Cuma

Part 6 : Sezon Başlıyor


Son hazırlık maçımızı Rochdale ile yaptık ilk yarı 4-1 bitti ikinci yarı yedek oyunculardan birkaçını sahaya sürdüm gol mol olmadı aynı skorla bitti.Afrikadan getirdiğim öz hakiki zenci  Ibrahim Gnanou duran toplardan 2 gol yazmıştı.maçtan sonra ödül olarak 1 paket makarna sıkıştırdım sırt çantasına.Sezona ilk resmi maç olarak Capital One Cup mücadelesi ile başladık.Rakip 2 üst ligden Blackpool.İlk yarıda kolombiyanın playboyu forvetim renteria enfes golle 1-0 öne geçirdi sonra ziya doğan taktiği ile defansa gömüldük.tabiki taktik adı ziya doğan olunca loserlık kaçınılmaz.dk 60da 1-1 yaptılar.hemen orta sahayı ve forveti değiştirdim.çıkarlarken yılmaz Vural gibi tekme savurdum Uruguaylı orta sahayı bide memleketine göndermiştim amk hala doğru dürüst top oynamıyor oç.dk 66yı gösterdiğinde Gnanou yine kendini gösterdi defanstan kopup geldiği bir kornerde golünü yazdı.ben sevinçten dizlerimin üstüne kaymışım amk sarardan aldığım yeni takım elbise folloş oldu.neyse dedim başgan galibiyet primi verir onunla yeni bir takım alırım.dk 70 olduğunda oyuna yeni aldığım forvet sakatlandı değiştirme hakkımda yok.ben kulübede hafiften cenin pozisyonuna geçmişim kasılmış şekilde maçı izliyorum.maç 2-1 bitti.maçtan sonraki gün gelen bilgilere göre 7200 kombine satmışız.ortalama kombine fiyatıda 172 dolar.dedim 1.2 milyon falan gelir geliyor bu para nereye gitcek.hemen başganın ofise ışınlandım.dedim başgan iyi kombine satmışız az para ver belki transfer yaparım.Dedi biz o parayı kankalarla ıslattık.dedim nasıl yani?blackpool ile maç yapacağımız açıklandığında bunlar gitmiş blackpool deniz kenarında bir şehir orda yat falan kiralamışlar amk karıya kıza yatırmışlar parayıL


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder