25 Temmuz 2013 Perşembe

Part 7 : Lig Başladı


Ligin ilk maçında Southend deplasmanına konuk olduk.Kulüpte para olmadığı için yarım pansiyon bir motelde kaldık sabah yanımızda getirdiğimiz domates peynirle yanındada İngiliz çayı kahvaltımızı yaptık.Maçımız öğlen vaktindeydi kahvaltıdan sonra stada gittik.Verdim taktiği bam bam bam saldırıyoruz Southend forvetleri çok konusur diyaloga girmek yok sağ bekleri gizlice tekme atar tepki vermek yok oyununuza bakın lige zaferle başlayalım Allah yardımcımız olsun hülooğğğğğ.neyse maç başladı dk10 orta sahamdaki  nathan doyle direkt kırmızı kart gördü saha kenarına gelirken yüzüme baktı dedim geç içeri sikcem belanı.tabi kalan 80 dk kabus gibi oldu 3-1 yenildik.soyunma odasında nathan doyle’u bizim zenciler hırpalamış biraz.galibiyet primini senin yüzünden kaybettik diye karışmadım iyi yapmışlar.Bradforda geri döndük havaalanında 50 kadar taraftar karşıladı barış istifa diye tezahurat tuttular amk noluyoruz daha ilk maç lan ayıptır söylemesi birazda tartakladılar beni.3gün sonra kendi sahamızda  Northampton ile maçımız var.3 gün takımı askeri disiplinle antrenman yaptırdım kadroda birkaç futbolcuya kesik vurdum.Maç günü stadımıza geldik 9bin küsür taraftarımız vardı BANTAMS BANTAMS diye tezahuratlar falan.maça başladık atak yapamıyoruz.otsbirinci dakikada Gnanou kornerde yine kendini gösterdi kilidi açtı.4 dk sonra Pinzon karambolden 2-0 yaptı sonra gömüldük defansa 40.dk 2-1 yaptılar.maç orta saha mücadelesi şeklinde geçiyordu bu seferde Badara Sene kırmızı kart gördü dk70.ben yine totem olarak kulübede cenin pozisyonundayım amk.dakikalar geçtikce northampton saldırıyor kalecim ben amos adeta panter kesiliyor.gol olmadı ve 2-1 kazandık.Taraftarlar sevinç çığlıkları falan basıyor maç sonu BAR BAR BAR diye tezahurat tuttular el salladım tribünlere soyunma odasına geçtim.ordan futbolcularla şehre indik bantams pub adında holiganlardan birinin işlettiği mekan var orda biraz içtik eğlendik 3gün sonra yine maç var futbolculara yarın antrenmana gelmeyin yatın zıbarın dinlenin biraz dedim sonrada evlerimize döndük.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder