28 Temmuz 2013 Pazar

Part 4 : Transfer çalışmaları


Bradforda geldiğimin ikinci gününden itibaren transferler için bir çok telefon görüşmesi yaptım.Yetmedi antrenörleri topladım dedim ben BEREZİLYA’ya gidiyorum Sir Samet Aybaba styla ordan topçu getirme hayalim vardı.Bu kavruk brezilyalı futbolcular ne ara bu kadar maaş talep eder oldu amk.brezilyada avucumu yaladım ordan diğer güney Amerika ülkerine geçtim.Tabi bu arada Güney Amerika Afrika arası telefon görüşmelerini de sürdürüyorum.Allahtan başgan 2.hattını vermişti fatura ona girecek.İlk transferim Kolombiyalı otsbir yaşındaki ofansif orta saha edinson pinzon adındaki yağız delikanlı oldu.ikinci transferim yine kolombiyadan yine otsbir yaşında forvet luis robinson renteria oldu.bu Kolombiya bir harika dostum!emekli olduktan sonra Kolombiya büyükelçisi olabilirim.transfer çalışmaları yaparken bir yandan kulüpteki yüksek maaşlı futbolcularla görüşüyorum.ya maaşını düşür ya da kapı orda diyordum hepsine.pek çirkeflikle karşılaşmadan 13 tane futbolcumla yollarımızı ayırdık.21 temmuzda şehrin köy takımı ile hazırlık maçımız var o zamana kadar yaptığım transferleri paylaşıyorum.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder